Jump to content

Beckham skal trene med Arsenal


pacman

Recommended Posts

Beckham skal trene med Arsenal

 

David Beckham skal trene med Arsenal på nyåret for å være forberedt til den amerikanske seriestarten 29. mars.

Beckhams hjem i England ligger ikke så langt unna Arsenals treningsanlegg. Derfor vil 32-åringen trolig trene seg i form hos London-laget i januar.

 

- Vi vil hjelpe ham med å komme i form til sesongstarten. Det er en stor sjanse for at han kommer i januar, selv om det ikke er endelig bestemt, sier Arsenal-manager Arsène Wenger til BBC.

 

Franskmannen avviser at det er aktuelt å la Beckham spille for Arsenal på lån fram til Major League Soccer sparker i gang i slutten av mars.

 

- Han kommer (kun) for å trene seg i form, sier Wenger.

 

Beckham har ikke vært i aksjon siden han spilte i LA Galaxys treningskamp mot Wellington Hurricanes 1. desember.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=191580

Link to comment
Share on other sites

Spennende dette. Mest fordi mange av spillerne sannsynligvis ser opp til Beckham, og kan lære et og annet av ham, og i det minste nyte godt av rutinen hans.

 

Rart dog at han ikke trener med United isteden, da det er der han bør ha fotballhjertet sitt i England.

Link to comment
Share on other sites

Spennende dette. Mest fordi mange av spillerne sannsynligvis ser opp til Beckham, og kan lære et og annet av ham, og i det minste nyte godt av rutinen hans.

 

Rart dog at han ikke trener med United isteden, da det er der han bør ha fotballhjertet sitt i England.

 

Som nemt var hjemmet hans i London. Pluss at han har vel ikke verdens beste forhold til Sur alex fergesun.

 

Liker at han er der og kan lære litt fra seg til unggutta.

Link to comment
Share on other sites

Spennende dette. Mest fordi mange av spillerne sannsynligvis ser opp til Beckham, og kan lære et og annet av ham, og i det minste nyte godt av rutinen hans.

 

Rart dog at han ikke trener med United isteden, da det er der han bør ha fotballhjertet sitt i England.

 

Som nemt var hjemmet hans i London. Pluss at han har vel ikke verdens beste forhold til Sur alex fergesun.

 

Aha. Skumleste kun gjennom, så jeg fikk ikke med meg det.

Link to comment
Share on other sites

Liker at han er der og kan lære litt fra seg til unggutta.

 

Hvis nokon skal lære noko her, må det i så fall være Beckham.

 

Nøyaktig det jeg også tenkte, lurer på hvor mye han måtte betale for å trene med laget, snakker vi millioner dagen eller? :)

 

Men håper at kanskje flere av yngre og eldre lærer noe positivt som kan gjøre dem til bedre fotballspillere innenfor visse ting som f.eks. frispark osv. som Imers nevnte

Beckham for han vil hvertfall lære flere ting av oss :P

Link to comment
Share on other sites

Spennende dette. Mest fordi mange av spillerne sannsynligvis ser opp til Beckham, og kan lære et og annet av ham, og i det minste nyte godt av rutinen hans.

 

Rart dog at han ikke trener med United isteden, da det er der han bør ha fotballhjertet sitt i England.

 

Som nemt var hjemmet hans i London. Pluss at han har vel ikke verdens beste forhold til Sur alex fergesun.

 

Aha. Skumleste kun gjennom, så jeg fikk ikke med meg det.

 

Videre vet jeg ikke hvordan forholdet mellom Beckham og Sur Alex er etter at den berømte fotballskoen som Sur Alex sparket (?) i ansiktet til Beckham. Dette skjedde den gangen da Arsenal slo ut Man U av FA-cupen (selvsagt :) ).

 

Ellers støtter jeg forslaget om at gutta kan lære noe når det gjelder frispark og innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Spennende dette. Mest fordi mange av spillerne sannsynligvis ser opp til Beckham, og kan lære et og annet av ham, og i det minste nyte godt av rutinen hans.

 

Rart dog at han ikke trener med United isteden, da det er der han bør ha fotballhjertet sitt i England.

 

Som nemt var hjemmet hans i London. Pluss at han har vel ikke verdens beste forhold til Sur alex fergesun.

 

Liker at han er der og kan lære litt fra seg til unggutta.

 

 

Helt enig.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger flere frispark foter, det er ingen tvil om det.

Van Persie er god på frispark, men synes ikke så mange andre er noe farlig, Toure kan skyte veldig hardt, men han er langt unna Roberto Carlos. Fabregas er heller ikke den beste frispark avslutteren.

På kampen mot Chelsea så så jeg faktisk Clichy gjøre seg klar får å ta et frispark. CLICHY frispark?? Inlegg og skudd er hans desidert dårligste side!! Håper virkelig noen av guttene får spessial trening med Becks, så de lærer seg noen triks!

Link to comment
Share on other sites

fine bilder!

 

skulle neste ønske at vi fikk han på lån til afrika mesterskapet er ferdig..

 

 

 

Det hadde vel gagna han meir enn oss pacman :P

Link to comment
Share on other sites

Samme bildene pluss video fra treningen på ArsenalTV nå. :P

 

Hadde vært litt artig om han kunne spilt for oss i denne perioden som han skal trene med klubben. Ettersom Eboue reiser til Afrika-mesterskapet så ville Beckham vært en bra erstatter. ;)

Link to comment
Share on other sites

Nåja... Kan nok være det hadde gagna oss også... Han er en meget dyktig fotballspiller.

 

 

Han er absolutt dyktig! Men tviler sterkt på at han er i god nok form til å spela for oss no, så å hatt han der i 1 mnd, så lenge AfMe pågår, trur eg hadde gagna han meir enn oss! :P

Link to comment
Share on other sites

Heller Hleb, Walcott eller Rosicky på høyre enn becks for å si det sånn!

 

MEN, jeg tror det vil bety veldig mye for mange av de yngre at verdens mest kjente fotball spiller skal trene med dem! Jeg hadde hvertfall følgt nøye med!

 

Har vel Walcott vært et bom kjøp hittel han har langt i gjen for å vise at han er vært penga.

 

For å si det slik har Nani og Anderson vært så mye bedre for Man Utd det første åre nå en Walcott har vist på 1.5 år.

 

På tide han snart begyner å vise noe spør du meg, hjelper ikke å bare kunne løpe når han for et komplex når han nærmer seg 16 metern :)

Link to comment
Share on other sites

Heller Hleb, Walcott eller Rosicky på høyre enn becks for å si det sånn!

 

MEN, jeg tror det vil bety veldig mye for mange av de yngre at verdens mest kjente fotball spiller skal trene med dem! Jeg hadde hvertfall følgt nøye med!

 

Har vel Walcott vært et bom kjøp hittel han har langt i gjen for å vise at han er vært penga.

 

For å si det slik har Nani og Anderson vært så mye bedre for Man Utd det første åre nå en Walcott har vist på 1.5 år.

 

På tide han snart begyner å vise noe spør du meg, hjelper ikke å bare kunne løpe når han for et komplex når han nærmer seg 16 metern :)

 

 

Tjaaa, bomkjøp og bomkjøp. Å hente landets mest lovende unggutt (hvert fall på den tida) er ingen dum ide, og vi har alle glimtvis sett hva Walcott kan. Han sliter nok litt med selvtilliten, og en ligascoring trengs. Han gjør forsatt litt for mye rart i avleveringsfasen, og trenger å få inn litt fotballteori i hode. Men, jeg ser fremgang fra i fjor, og han utvikler seg sakte men sikkert hele tida. Og husk at prisen ikke kommer opp i 12M før han har spilt x antall kamper, scora x antall mål, vunnet x-antall titler og spilt x antall landskamper osv, så foreløpig tror jeg ikke prisen har steget så veldig mye mer i forhold til de 5 millionene vi betalte. Til det du sier om Nani og Anderson så er jeg enig med Anderson, han har vært god. Nani har scora noen heftige mål, men jeg synes ikke han dominerer banespillet noe mer enn Walcott, og spiller heller ikke så mye. Begge er i tillegg eldre og de var dyrere. Til Walcotts forsvar så skal det sies at han mista nesten et halvt av de 1,5 åra han har spilt for Arsenal, med skade, noe som også teller litt for en unggutt.

Link to comment
Share on other sites

fine bilder!

 

skulle neste ønske at vi fikk han på lån til afrika mesterskapet er ferdig..

 

 

 

Det hadde vel gagna han meir enn oss pacman ;)

 

det tviler jeg på, arsenal drakt med becks bakpå hadde solg i bøtter og spann :)

 

EDIT: walcott er intet bomkjøp

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...