Jump to content

Beckham skal trene med Arsenal


pacman

Recommended Posts

At becks kan gi tips til unggutta er det ingen tvil om, men om han kommer til å klare å lære noe er til de er ett helt annet spørsmål.

Becks er en god spiller.

Frisparkene til Becks er snakk om 10årig trening ! Ikke en trening Becks var på og fikk tips av noen andre, så klarte han det. Så kan ikke si at unguttene kan "få" tips av Becks, tror nok de vet hvordan de skal slå et perfekt frispark.

Men er hyggelig å se at becks virkelig har spurt Wenger om å få trene med dem, det betyr jo bare hvor stort lag vi ER ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Satt og så på sporten med en kompis som er ManU-supporter. Vi hørte ikke lyden og jeg sa han var klar for oss, litt av et fjes han da satte opp kan dere tro ;) :P ;)

Nei, Beckham vil nok aldri spille for en annen klubb enn ManU i England. Men om han skulle returnere nå hadde han kanskje kommet til oss, en vet aldri.

Veldig hyggelig at han trener med oss, mye han kan lære våre unggutter. Pasningene til Beckham er helt fantastiske og det er for meg trist at han spiller i USA. Si hva dere vil om han som person, men som spiller er han en stor attraksjon jeg helst skulle sett i Spania eller England. Håper Fabregas kan lære litt frisparkteknikk!

Og selvfølgelig, innleggene til Clichy

Link to comment
Share on other sites

Er nok en del å lære på innlegg og frispark fra Beckham. Han har vel en presisjon bedre enn de fleste og det er nyttig for de unggutta som som ikke er så gode på det.

Van Persie vil jeg si er nesten vel så god på frispark og cornere, men resten av troppen har mye å lære.

 

Kanskje litt off topic, men....

Et av problemene i Arsenal er at vi sjelden har evnen til å være nok spillere i boksen og vinne hodedueller når innlegg og cornere kommer.

Det funker av og til, men det er ikke så veldig mange ganger vi har scoret på cornere eller crossere/frispark fra kant. Spesielt på cornere cornere sliter vi. Nå så vi Bendtner steg til værs og avgjorde kampen mot Spudz, men vi ser det alt for sjelden desverre.

Og vi er vel enda værre på defensive dødballer.

Link to comment
Share on other sites

Er nok en del å lære på innlegg og frispark fra Beckham. Han har vel en presisjon bedre enn de fleste og det er nyttig for de unggutta som som ikke er så gode på det.

Van Persie vil jeg si er nesten vel så god på frispark og cornere, men resten av troppen har mye å lære.

 

Kanskje litt off topic, men....

Et av problemene i Arsenal er at vi sjelden har evnen til å være nok spillere i boksen og vinne hodedueller når innlegg og cornere kommer.

Det funker av og til, men det er ikke så veldig mange ganger vi har scoret på cornere eller crossere/frispark fra kant. Spesielt på cornere cornere sliter vi. Nå så vi Bendtner steg til værs og avgjorde kampen mot Spudz, men vi ser det alt for sjelden desverre.

Og vi er vel enda værre på defensive dødballer.

Problemet med for få spillere i boksen er noe man har slitt med i mange mange år. Derfor irriterer det meg alltid grenseløst når disse såkalte ekspert kommentatorene alltid sier Arsenal må komme seg rundt på kantene og komme til innlegg. Dette er ikke en del av Wengers filosofi. Ingen vits med 50 perfekte innlegg så lenge det ikke er noen til å ta imot disse. når man i tilegg hadde henry, Bergkamp, Pires og Feddie på banen så ble det helt håpløst.

 

Roar Stokke og Vidar Davidsen er forøvrig Norges dårligste kommentator par uten unntak....

 

Men nok om det. Ser ut som gutta satte pris på Beckham på treningene. Klart mange har noe å lære av Beckham. Mannen er fremdeles en glimmrende fotballspiller.

Link to comment
Share on other sites

Roar Stokke og Vidar Davidsen er forøvrig Norges dårligste kommentator par uten unntak....

 

 

Det er ikke bare de 2 som ikke kan kommentere dårlig, her kan vi ramse opp blant andre Thor Eggen og Thor- Rune Haugen som eg ikke synes noe om, men eg har sansen for Arne Scheie og Øyvind Alsaker, men når Arsenal spiller blir det helst med Andy Gray eller John Motson..

Link to comment
Share on other sites

LItt mer off topic og vi burde vel ha en egen tråd om hva vi syns om kommentatorene, men siden det ble tatt opp her velger jeg å hive meg med :)

 

Jeg syns egentlig alle på C+ er gode flinke unntatt Arve Fuglum. Han er etter min mening udugelig. Han ser jo ikke hva som foregår utpå banen og hvem som har ballen osv. pluss at han gir mye feilopplysninger om spillere.

 

Har ikke mye å utsette på Roar Stokke egentlig, men Vidar Davidsen har ikke peiling. Nuff said.

Største problemet deres er å holde seg nøytrale.

 

Thor Eggen er vel grei nok. Har en del morsomme kommentarer. Hvem glemmer vel når han begynte å sammenligne Song med Ronaldinho! :D

 

Derimot er de andre kommentorene i Viasat ganske så dårlige. F.eks. hvem gidder å høre på vissvasset Rolf-Otto Eriksen eller Christian Ramberg når det er Arsenal-kamp i CL?? :ph34r:

 

Alsaker og Scheie kommenterer jo bra.

 

Uansett kan de se langt etter kvaliteten som engelske kommentatorer har.

Både Sky Sports, Setanta og BBC har en mye bedre kvalitet på dette.

Link to comment
Share on other sites

Thor Eggen er vel grei nok. Har en del morsomme kommentarer. Hvem glemmer vel når han begynte å sammenligne Song med Ronaldinho! ;)

 

 

Ja, var det ikke i kampen mot Liverpool han sa det, da vi vant 6-3 på Anfield?! Uansett er det en klassiker ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...