Jump to content

Ibrahim Afellay


pacman

Recommended Posts

  • 10 months later...

Afellay for £6 millioner er ikke bare et kupp, det er ran. Hollenderen er et giganttalent, som passer glimrende til vår spillestil. Han hadde først og fremst gått inn for den evig skadde Rosicky, men også utfordrer på høyrevingen og backup for Cesc. Å ha enda en klassespiller som kjemper for disse posisjonene vil bare heve samtlige.

 

Kjøp!

Link to comment
Share on other sites

Må flire litt av dette faktisk. Har ikke fått med meg tidligere rykter og når jeg så han i landskampen så spøkte jeg litt til fruen at han blir sikkert kjøpt av arsenal da han er en teknisk guttunge ;) Og jaggu så er han linket. Likte det lille jeg så, spenende rykte ja.

Link to comment
Share on other sites

Må flire litt av dette faktisk. Har ikke fått med meg tidligere rykter og når jeg så han i landskampen så spøkte jeg litt til fruen at han blir sikkert kjøpt av arsenal da han er en teknisk guttunge ;) Og jaggu så er han linket. Likte det lille jeg så, spenende rykte ja.

Artig den.

Helt klart et kjempepotensial. Har kommet lenger i karrieren enn vi er vant med, han har landskamper for et av verdens beste lag. Litt artig at vi holder liv i ryktene også utenom "silly season".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...