pacman Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 meget spennende rykte synes jeg, kan bekle begge kanter. http://www.tribalfootball.com/article.php?id=67880 http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=501814 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2941421,00.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
eivinho Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Kult! men vil heller ha Luca Modric Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Alle spillere med rare navn, blir nå linket til Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Alle spillere med rare navn, blir nå linket til Arsenal. Så sant så sant, er en kamp og lære seg å skrive alle navnene riktig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Alle spillere med rare navn, blir nå linket til Arsenal. Hehe...er vel ikke så rare? Dette er ialllefall kjente og gode spillere.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 Afellay skrev ny kontrakt med PSV Så spørs det om ryktet dør med dette... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hleb91 Posted December 6, 2007 Report Share Posted December 6, 2007 Tror ikke det er en kant spiller vi trenger nå for øyeblikket. Hleb og Rosicky har vært strålende så langt ut i sesongen. men hvis arsenalskulle hentet inn en ny kantspiller så ønsker jeg Modric Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted October 10, 2008 Report Share Posted October 10, 2008 Nytt rykte linker oss igjen til Afellay Meget spennende spiller. Får vi han for £6 mill, så er det et kupp. Men tviler på at det er så veldig mye i det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted October 11, 2008 Report Share Posted October 11, 2008 Nytt rykte linker oss igjen til Afellay Meget spennende spiller. Får vi han for £6 mill, så er det et kupp. Men tviler på at det er så veldig mye i det. må si jeg blir veldig glad hvis han kommer til Arsenal. Men det vil kaskje si at Ebouè må bli omsolert til defensiv midtbane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marty25 Posted October 11, 2008 Report Share Posted October 11, 2008 Det blir et bra kjøp for 6mill. Høres bra ut , han er 22 år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted October 11, 2008 Report Share Posted October 11, 2008 Afellay for £6 millioner er ikke bare et kupp, det er ran. Hollenderen er et giganttalent, som passer glimrende til vår spillestil. Han hadde først og fremst gått inn for den evig skadde Rosicky, men også utfordrer på høyrevingen og backup for Cesc. Å ha enda en klassespiller som kjemper for disse posisjonene vil bare heve samtlige. Kjøp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted October 11, 2008 Report Share Posted October 11, 2008 Kampen mot Sunderland(og andre) synes jeg viser at vi trenger mer rutine, ergo mener jeg vi burde se andre steder tiltross for denne spillerens kvaliteter Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted October 13, 2008 Report Share Posted October 13, 2008 ja takk, afellay er en av Nederlands største talenter og jeg ser han gjerne i Arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 Må flire litt av dette faktisk. Har ikke fått med meg tidligere rykter og når jeg så han i landskampen så spøkte jeg litt til fruen at han blir sikkert kjøpt av arsenal da han er en teknisk guttunge Og jaggu så er han linket. Likte det lille jeg så, spenende rykte ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 Afellay, ja takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 Må flire litt av dette faktisk. Har ikke fått med meg tidligere rykter og når jeg så han i landskampen så spøkte jeg litt til fruen at han blir sikkert kjøpt av arsenal da han er en teknisk guttunge Og jaggu så er han linket. Likte det lille jeg så, spenende rykte ja. Artig den. Helt klart et kjempepotensial. Har kommet lenger i karrieren enn vi er vant med, han har landskamper for et av verdens beste lag. Litt artig at vi holder liv i ryktene også utenom "silly season". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 Arsenal Target £11m Dutch Master: Arsene Wenger Eyes Up Move for PSV Midfield Maestro Afellay http://www.caughtoffside.com/2010/06/14/ar...aestro-afellay/? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.