Jump to content

2007.12.01 Aston Villa B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

71 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tipp topp, vinner uten og spille orntlig Arsenal fotball. Dette er bra greier! 3 viktige poeng vanskelig bortekamp mot et Villa lag jeg ser for meg kan samle mange poeng mot topplagene hjemme på Villa park.

 

Villa har møtt alle de 4 store på Villa Park allerede :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

3 poeng!!! :D

 

Men 2.omgangen var rett og slett tragisk, men at vi klarer å vinne, er selvsagt veldig sterkt! Og man ser at vi mangler Cesc nok en gang, og van Persie ville også ha hjulpet. De rundspilte oss til tider, men i år som i fjor vinner vi, noe ufortjent på Villa Park. Det er godt vi kan ha litt hell med oss vi også da. Kan også sies at vi, for en gangs skyld, var på linje med alle andre lag når det gjelder å fosvare seg og drøye tiden her. Håper ikke Wenger likte dette...

 

Carew, for en tosk, den taklinga på Hleb var hodeløs, håper det ikke er alvorlig. Nå har vi skader! Det betyr at det ikke er så mange flere argumenter for hvorfor vi ikke kan vinne serien lengre, og det lover jo godt. Så det er bare og feire at vi er 3 poeng nærmere seriegullet, og håpe scouserne eller manure mister poeng i morra og på mandag.

 

Nå har vi vel nok en tøff bortekamp i Newcastle, og jeg "forventer" nok en seier. Om vi spiller dårlig på St.James Park, men vinner, er jeg dog veldig fornøyd. Det er et fysisk lag, dog ute av form, og alle så jo hvordan Liverpool rundspilte dem for ei uke siden, var det vel. Så desember starter bra, og får håpe det fortsetter!

Link to comment
Share on other sites

+3 poeng

+flamini er så og si tilbake der han slapp

+eboue var en av de beste i dag, etter min mening, og klarte å oppføre seg bra

 

-2.omgang, vi mister totalt grepet og passningsspillet er skikkelig dårlig til tider.

-hleb sin skade

-vi skulle hatt 1-2 flere mål i 1.omgang fra sjangser som vi ikke klarte utnytte godt nok.

 

Uansett, måla er lagt ut!

 

http://www.verdensvevet.com/arsenal/

Link to comment
Share on other sites

Forsvaret gjorde jobben, og holdt oss inne i kampen i 2 omgang. Almunia er også stødig. Mange utmerkede utboksinger. Rett og slett stødig i feltet. 3 poeng. God lørdagskveld. ;)

 

De gjorde jobben, men syns det var veldig mye sirkus av dem innimellom. B)

 

Utrolig deilig å vinne denne kampen! Målene var jo noen perler. Flamini er jo helt fantastisk! Og heading til Adebayor var helt perfekt.

 

Jeg ble litt oppgitt over laget i andre omgang, fordi det virket som vi hadde sovna i pause eller noe sånt, fordi det var så tafatt den første delen av andre omgang. Masse feilpasninger og mye tull frem og tilbake. Men men, vi vant og det er det viktigste! :P

 

RVP, Cesc - who? :D neida... ;)

 

Jeg er litt overtroisk til tider, og når jeg ser på kampene som blir spilt i PL i dag så er det veldig lite borteseire på gang. Dette taler for vår fordel skal jeg si dere. ;)

 

Hvordan taler det til vår fordel ? :P

Jeg trodde det var en ulempe med tanke på at det var få borteseiere i denne runden :D

 

Fordi. I dag blir det spilt 7 kamper. 6 av disse kampene ender med hjemmeseier eller uavgjort, og derfor er i mitt rare hodet sjansen større for at den siste kampen ender med borteseier. ;)

 

*kremt* :P ;)

Link to comment
Share on other sites

Forsvaret gjorde jobben, og holdt oss inne i kampen i 2 omgang. Almunia er også stødig. Mange utmerkede utboksinger. Rett og slett stødig i feltet. 3 poeng. God lørdagskveld. :D

 

Fint, for det var stort sett kun forsvar vi hadde på banen til slutt. Ble ubehaglig baktungt siste 20 minuttene. Største bekymring er at player of the year (Hleb) så langt fikk en skade. Forhåpentligvis blir han klar til onsdag. Nok om det. 3 poeng vunnet borte mot ett av seriens formlag og tabellen er fortsatt hyggelig lesning.

Link to comment
Share on other sites

2. omgang er nevnt i mange av innlegg med god grunn. Da var det mye som ikke var optimalt.

 

Ser vi bort i fra det, så var det jaggu meg mye positivt i denne kampene som gutta må ta med seg videre:

 

- Laget reiser seg etter CL-tapet.

- Vi leverer en flott førsteomgang der vi snur en tidlig Aston Villa-ledelse.

- Flamini er tilbake der han slapp. Solid innsats som blir belønnet med et flott mål.

- Adebayor viser klasse med sin sinnssyke heading.

 

Vi topper fremdeles ligaen og setter litt press på Man U og Pool.

 

Heia Birmingham! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Var du noken fekk med seg kven som gav ein villaspelar ein alboge i same angrep som Carew voldtok Hleb?

Jeg er temmelig sikker på at det var Eboue, men jeg tror det ikke var med vilje. Den engelske kommentatoren sa i alle fall at det sp ut som et uhell....

Link to comment
Share on other sites

Ah, denne seieren smakte virkelig deilig! Vinner vi hengekampen til onsdag leder vi med 6 poeng! (om ikke Man Utd. taper, da er det 9 poeng)

 

Noe annet Arsenal viste i dag var at vi (tross litt flaks) greide oss uten to av de viktigste spillere, Fabregas og Van Persie.

 

Tror denne sesongen kan ende bra :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Var du noken fekk med seg kven som gav ein villaspelar ein alboge i same angrep som Carew voldtok Hleb?

Jeg er temmelig sikker på at det var Eboue, men jeg tror det ikke var med vilje. Den engelske kommentatoren sa i alle fall at det sp ut som et uhell....

 

Det var den personen eg også tenkte på. Får håpe for hans del at det ikkje var tilsikta.

Link to comment
Share on other sites

2. omgang er nevnt i mange av innlegg med god grunn. Da var det mye som ikke var optimalt.

 

Ser vi bort i fra det, så var det jaggu meg mye positivt i denne kampene som gutta må ta med seg videre:

 

- Laget reiser seg etter CL-tapet.

- Vi leverer en flott førsteomgang der vi snur en tidlig Aston Villa-ledelse.

- Flamini er tilbake der han slapp. Solid innsats som blir belønnet med et flott mål.

- Adebayor viser klasse med sin sinnssyke heading.

 

Vi topper fremdeles ligaen og setter litt press på Man U og Pool.

 

Heia Birmingham! :thumbsup:

 

Meget grei oppsummering Charlie. Tiltredes.

 

 

Når det gjelder Eboue var det vel ikke snakk om noen albue heller. Han vispet bare handa opp i ansiktet på en Villaspiller. No big deal.

Link to comment
Share on other sites

Var du noken fekk med seg kven som gav ein villaspelar ein alboge i same angrep som Carew voldtok Hleb?

Sånt kan vi spare oss, synes jeg. :thumbsup:

 

Var den retta mot meg eller den spelaraen som gjor det?

den var retta mot deg. Greit nok at det var ein stygg takling frå Carew, men da kan du heller skrive at det var en grisetakling, ikke noen voldtekt.

Link to comment
Share on other sites

Var du noken fekk med seg kven som gav ein villaspelar ein alboge i same angrep som Carew voldtok Hleb?

Sånt kan vi spare oss, synes jeg. :thumbsup:

 

Var den retta mot meg eller den spelaraen som gjor det?

den var retta mot deg. Greit nok at det var ein stygg takling frå Carew, men da kan du heller skrive at det var en grisetakling, ikke noen voldtekt.

 

Det er kanskje di meining, men ser ikkje på den formuleringa som noko problem. Det var ei veldig stygg takling som kanskje har satt Hleb ut av spel igjen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...