Jump to content

2007.12.01 Aston Villa B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

71 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hva søren? Hleb????

 

Jippi!! Da vinner vi!

 

Plutselig er jeg sikker på seier... Vi har vært heldige med skader nå, i den forstand av at de har returnert tidligere enn forventet og hvis det har vært usikkerhet har de som regel blitt klare. (håper det ikke er noe gambling med halvskadde spillere på gang, forresten)

 

For eksempel var det rykter om at Walcott var ute i seks måneder etter Wigan-kampen. Hna var frisk som en fisk allerede mot Sevilla...

 

Dette er vårt år i PL!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

HERLIG! Begynte å bli litt redd nå, men så dukker Flamstern opp! ;)

 

Foresten et fantastisk løp av Diarra i forkant av målet!

 

Godt å ha jordfreser, løpsmaskin og goalgetter Flamini tilbake i spill ;)

 

Så sant, så sant. Han er i fyr og flamme i kveld :-)

 

Bra skuddforsøk der også.

Link to comment
Share on other sites

Glad vi fikk tilbake Hleb og Clichy til denne kampen. Sistnevnte har vært helt utrolig og en foreløpig MoM for min del.

 

Men må også trekke frem Rosiky og Diarra som også har vært helt utrolige i denne første omgangen!

 

Just a walk in Villa Park

Link to comment
Share on other sites

Denne vinner vi!... Fantastisk bra avslutning på omgangen, vi rundspiller Aston Villa uten Fabregas, på Villa Park. Nydelige mål, og skjønner at Gilberto er på benken når vi har Flamini, og Diarra også da. Men for en kraft det var i venstrebenet til Matty der... Og Adebayors heading, han henger i luften, som vanlig, og gjør ingen feil. Nei, for et lag, her er det bare å dra i land 3 poeng! Og som alle sier, det var fantastisk viktig med Clichy og Hleb på banen...

 

'Av you ever seen Chelsea play like this?

Link to comment
Share on other sites

Utrolig viktig at Hleb og Clichy ble klare til denne kampen for de to har storspilt. Synes også at Eboue og Sagna har gjort en god kamp, kanskje deres to beste kamp sammen på høyre. Målet til Villa synes jeg var veldig uheldig ettersom Clichy ville klarert ballen dersom Gallas ikke hadde stusset ballen. Vi kommer utrolig sterkt tilbake og laget gir aldri opp. Flamini og Diarra har gjort det utrolig bra i midten, to arbeidsjern som viser at det kan mere enn å bare løpe istykker banen :D. Gleder meg til andre omgang!!!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har virkelig spilt flott fotball.

Men synes ikke folk skal overdrive feiringen av Flamini, noen såm så målet til Villa da eller? Flamini sin feilpasning fører til målet. Hadde det vært Gilberto ville han allerede vært slaktet her på forumet.

Men for all del skryt til Flamini som gjør en god omgang, og herlig å se hvor glad han blir når han skårer :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...