Jump to content

2007.12.01 Aston Villa B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

71 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Har en dårlig feeling.... Må nok dessverre klype meg selv i armen og innse at denne kampen kan med flaks gi oss ett poeng.

 

Håper uansett på et sterkt comeback fra Hleb. Satser også på at Emmanuel Kongen Adebayor kan putte noen i denne kampen.

 

ikke noe å innse at vi maks kan få ett poeng er det vell? ingen grunn til å være så pessimistisk...

Skrev ikke at vi MAKS kan få ett poeng, men med FLAKS kan vi få ett poeng.

 

I mine øyne er det nesten enda mer pessimistisk.

 

Jeg forstår hva du mener, for vi har flere ytterst viktige spillere ute (Les: Cesc, Alex, RvP, Gaël), og Villa er inne i en fryktelig bra stim for tiden, men allikevel er vi et langt, langt bedre lag enn dem med eller uten skader, og skal kunne karre oss til tre poeng. Vi trenger ihvertfall ikke å være HELDIGE for å få med oss ett eller tre poeng. Det kan godt være a vi kommer til å være heldige, men vi er ikke avhengige av det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Blir en ultimat test for oss dette. Mangler Cesc og muligens kanskje Hleb og Clichy også selv om de er med i troppen. van Persie er jo også som kjent ute.

 

Aston Villa har storspilt i det siste og 4-0 seieren mot Blackburn borte sier jo sitt. Ikke mange lag som reiser til Ewood Park og får med seg seier og hvertfall ikke en såpass sterk seier.

 

En seier i dag vil bety svært mye!

 

4-0 var feil bilde av kampen, Blackburn var klart best og burde lada med flere mål.

 

Men en tabbe av kiper gjore at Carew gjore 1-0, når Blackburn fikk en man utvist rakna det helt.

 

Sier bare Man Utd smadra Villa borte og det beviser bare at Villa er nok ikke så goe nei.

 

Vis man ser på resultatene mot Villa de 4-5 siste åra har vi ikke tapt mot de på år og dag ;)

 

Flere sier vi har mange spillere te med skader? er vel bare 2-3 man som har skader av de som hadde starta... Ser jo LiverPool og Man Utd hadde mange ute med skader men de vant kamper for det.

 

For de dem har mye støre og sterkere spiller staller å tåler noen skader, mens vi syter og klager bare vi for noen man ute, Diaby burde få spille i dag ikke Denilson han har vær ræva de kampene jeg har sett han.

 

Diaby er så mye bedre siller og det har han bevist til de grader de kampene han har starta, at han vil vekk fra Arsenal vis han ikke for spille mere skjønner jeg godt ;)

 

Prøv å konsentrer deg litt når du skriver, det er jo titalls av skrivefeil her ;)

Men on topic. Du har helt rett i at Diaby er en god spiller, men han må finne seg i å være backup når vi har så gode spillere akkurat i den posisjonen han spiller, nemlig sentral midtbane. Uansett så kan han ikke spille i dag pga. skade.

Link to comment
Share on other sites

Grattis med dagen Skorpey ;)

Eduardo er ikke med i troppen engang, så han starter nok ikke.

 

Almunia

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Hleb(?)-Diarra-Flamini-Rosicky

Ade-Bendtner

 

Store og sterke angripere, kunne gjerne byttet ut Nicklas med Dudu, menmen...

De sentale midbane spillerne blir litt for deffansive, men vi har Hleb(?) og Rosicky som litt mere offansive.

 

Er også litt pessimistisk før denne kampen, men jeg kan ikke si meg fornøyd med ett poeng, slike kamper skal vi klare å vinne.

Vinner vi denne kampen så er vi nok favoritter for seriegull, jeg tror vi er det fra før også da men. ;)

Link to comment
Share on other sites

Aston Villa borte. Vanskelig kamp. Men så vidt jeg husker knuste ManU Villa med 4-1 på Villa Park. Dette er kamper vi bør vinne, skal vi vinne PL, men med Fabregas og Hleb borte er vi svekket. Jeg personlig er fornøyd med ett poeng i dag. Unngår vi tap i dag, tror jeg vi kan fortsette den gode trenden. Da slår vi tilbake med en gang.

 

Viktig å ikke tenke negativt i dag. jeg har snakket med flere ManU-supportere og hele bunten tror Arsenal får det tøft nå som vi gikk på vårt første tap. La oss motbevise det! (og det gjør disse strålende fotballsparkerne)

 

Jeg vil ha LEHMANN!

 

Sagna - Toure - Gallas - Traore (Clichy, selvfølgelig hvis han er klar)

 

Eboue - Flamini - Denilson - Rosicky

 

Adebayor - Walcott..

 

Vil ha innpå Bendtner utover i kampen!

Link to comment
Share on other sites

Aston Villa borte. Vanskelig kamp. Men så vidt jeg husker knuste ManU Villa med 4-1 på Villa Park. Dette er kamper vi bør vinne, skal vi vinne PL, men med Fabregas og Hleb borte er vi svekket. Jeg personlig er fornøyd med ett poeng i dag. Unngår vi tap i dag, tror jeg vi kan fortsette den gode trenden. Da slår vi tilbake med en gang.

 

Viktig å ikke tenke negativt i dag. jeg har snakket med flere ManU-supportere og hele bunten tror Arsenal får det tøft nå som vi gikk på vårt første tap. La oss motbevise det! (og det gjør disse strålende fotballsparkerne)

 

Jeg vil ha LEHMANN!

 

Sagna - Toure - Gallas - Traore (Clichy, selvfølgelig hvis han er klar)

 

Eboue - Flamini - Denilson - Rosicky

 

Adebayor - Walcott..

 

Vil ha innpå Bendtner utover i kampen!

 

 

Selvfølgelig vil du ha Lehmann. Jeg er enig.

 

Den eneste forandringen jeg ville ha gjort var å starte med Bendtner på topp sammen med Adebayor. Walcott på benken, men ellers er ejg enig i laget ditt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Eg er NERVØS foran denne kampen.. Ein seier her vil vere ein gigantprestasjon..!! Eg for min del vil ikkje ha Flamini OG Denilson sentralt.. kunne godt tenkt meg å hatt litt meir rutine og musklar i form av Gilberto istadenfor ein av dei to.. Håpar på dette laget:

 

 

----------- Almunia -------------

 

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

 

Hleb - Flamini - Gilberto - Rosicky

 

------Adebayor --- Walcott ------

 

 

Lykke til folkens..!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er litt overtroisk til tider, og når jeg ser på kampene som blir spilt i PL i dag så er det veldig lite borteseire på gang. Dette taler for vår fordel skal jeg si dere. ;)

 

Du sier no der!

Sinnsyk kamp av Blackburn forresten. Bentley har to ganske snaskne mål som burde sjekkes ut:)

 

Blir seier i dag. Diarra har fått inn formen, og Bendtner tar to sjappe på hodet! Mark my words

Link to comment
Share on other sites

Jeg er litt overtroisk til tider, og når jeg ser på kampene som blir spilt i PL i dag så er det veldig lite borteseire på gang. Dette taler for vår fordel skal jeg si dere. ;)

 

Hvordan taler det til vår fordel ? ;)

Jeg trodde det var en ulempe med tanke på at det var få borteseiere i denne runden ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er litt overtroisk til tider, og når jeg ser på kampene som blir spilt i PL i dag så er det veldig lite borteseire på gang. Dette taler for vår fordel skal jeg si dere. ;)

 

Hvordan taler det til vår fordel ? ;)

Jeg trodde det var en ulempe med tanke på at det var få borteseiere i denne runden ;)

 

Fordi. I dag blir det spilt 7 kamper. 6 av disse kampene ender med hjemmeseier eller uavgjort, og derfor er i mitt rare hodet sjansen større for at den siste kampen ender med borteseier. ;)

Link to comment
Share on other sites

Gledelige nyheter - confirmed teams;

 

Almunia, Sagna, Toure, Gallas, Clichy, Eboue, Diarra, Flamini, Rosicky, Hleb, Adebayor

 

Subs: Lehmann, Senderos, Gilberto, Walcott, Bendtner

 

Dette var gode nyheter!

Sentral midtbanemed Diarra, Flamini og Rosicky. Glimrende!

 

Og de faste fire der bak. Nå er det bare å kjøre på ;)

Link to comment
Share on other sites

Rosicky07: Har du sjekket her?

Jeg syntes at Sopcast er best.

må eg laste ned noe får og kunne bruke det ?

 

Ja, du må laste ned det programmet som du vil bruke. Du kan laste det ned her.

Du laster det ned og innstalerer det, går hit og åpner kampen i det programmet du lastet ned. Som sagt så anbefaler jeg Sopcast.

Kanskje litt dårlig forklart, men håper du får det til.

Link to comment
Share on other sites

Gledelige nyheter - confirmed teams;

 

Almunia, Sagna, Toure, Gallas, Clichy, Eboue, Diarra, Flamini, Rosicky, Hleb, Adebayor

 

Subs: Lehmann, Senderos, Gilberto, Walcott, Bendtner

Herlig at Clichy og Hleb spiller!!! Nå kom optimismen tilbake ;)

Link to comment
Share on other sites

Gledelige nyheter - confirmed teams;

 

Almunia, Sagna, Toure, Gallas, Clichy, Eboue, Diarra, Flamini, Rosicky, Hleb, Adebayor

 

Subs: Lehmann, Senderos, Gilberto, Walcott, Bendtner

 

Dette var gode nyheter!

Sentral midtbanemed Diarra, Flamini og Rosicky. Glimrende!

 

Og de faste fire der bak. Nå er det bare å kjøre på ;)

Vil nå heller tro vi spiller slik:

Almunia

Sagna-Gallas-Toure-Clichy

Eboue-Flamini-Diarra-Rosicky

Hleb

Adebayor

I alle fall håper jeg dette er oppstillingen. Tviler på at vi spiller med en flat femmer på midtbanen. Høyrekanten har Eboue og da er det kun en vingplass igjen for Rosicky og Hleb som ikke trives som sentral toveiss midtbanespiller. Rosicky er vel mest vant med venstreving-plassen så jeg ser på det som naturlig at han tar den. Dette var veldig gode nyheter som mange sier. Seierssjansene er betraktelig større enn de ville vært uten Cølichy og Hleb.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...