Jump to content

Cupfinalen 2007


Eboue

  

44 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

I morgen er det klart for den norske Cupfinalen for menn. Men hvem vinner?

 

Jeg for min del tror på en enkel seier for LSK, til tross for at jeg er rogalending og heier på FKH. :D

 

Troppen til LSK

Otto Fredrikson

Lars Ivar Moldskred

Shane Stefanutto

Anders Rambekk

Dan Anton Johansen

Pål Steffen Andresen

Frode Kippe

Marius Johnsen

Khaled Mouelhi

Pål Strand

Espen Søgård

Simen Brenne

Karim Essediri

Magnus Myklebust

Olivier Occean

Arild Sundgot

Bjørn Helge Riise

Tore Andreas Gundersen

 

Troppen til FKH kommer så fort jeg får tak i den.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

D e e Haugesund i kvitt å blått kvær motstandarenes mareritt !

Me fulle me dåkke heilt t topps !

Ååååå, deilig å være haugesunder akkurat nå !!! :rolleyes::D

Link to comment
Share on other sites

jeg håper så indelig at LSK vinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de fortjener det så jævelig, alle er i mot LSK fortiden :rolleyes:

på torsdagen natt til fredag: var det noen jævelige vålrenga supportere som ødela den fine veggen vår, med et stort LSK merke på :) (de kan gå å kysse seg midt i ****

jeg skal på kampen, gleder meg til at LSK vinner 3-0 eller 5-0.

 

 

 

LSK 4 ever!!! LSK i mine drømmer, LSK i mitt hjerte :P

Link to comment
Share on other sites

jeg håper så indelig at LSK vinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de fortjener det så jævelig, alle er i mot LSK fortiden :rolleyes:

på torsdagen natt til fredag: var det noen jævelige vålrenga supportere som ødela den fine veggen vår, med et stort LSK merke på :) (de kan gå å kysse seg midt i ****

jeg skal på kampen, gleder meg til at LSK vinner 3-0 eller 5-0.

 

 

 

LSK 4 ever!!! LSK i mine drømmer, LSK i mitt hjerte :P

Her det kun Arsenal! ;) :D

 

Som sagt skal jeg på kampen. Så blir nok mye morro der , ja. Egentlig blosser jeg i hvem som vinner, bare at Fjørtoft og co. slutter med den sutringa. Håpløst å se de i dårlig i humør. Men kamp blir det uansett. B)

Link to comment
Share on other sites

jeg håper så indelig at LSK vinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de fortjener det så jævelig, alle er i mot LSK fortiden :rolleyes:

på torsdagen natt til fredag: var det noen jævelige vålrenga supportere som ødela den fine veggen vår, med et stort LSK merke på :) (de kan gå å kysse seg midt i ****

jeg skal på kampen, gleder meg til at LSK vinner 3-0 eller 5-0.

 

 

 

LSK 4 ever!!! LSK i mine drømmer, LSK i mitt hjerte :P

 

Hvis du ikke viste det så "jusket" LSK seg til finalen, og sefølgelig er alle mot LSK utenom lillestrøm supportere !

 

 

 

Ka e nå ein kanari mot ei måka ?!?!

Link to comment
Share on other sites

Hater LSK NESTEN like mye som spudz!!

 

Heia Haugesund! Og den veggen i Lillestrøm var fæl nok fra før av, elendig malt! Bra noen fikk ødelagt den.

 

Les saken her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183851 Har gått forbi den veggen flere ganger når jeg har vært i Lillestrøm. Forbanna stygg vegg!

Link to comment
Share on other sites

Herlig det hvirkelig er så mange som hater LSK og støtter FKH 100% deilig å høre ! :rolleyes:

Vi er alle haugesundere i morgen !! <3

Link to comment
Share on other sites

jeg håper så indelig at LSK vinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de fortjener det så jævelig, alle er i mot LSK fortiden :rolleyes:

på torsdagen natt til fredag: var det noen jævelige vålrenga supportere som ødela den fine veggen vår, med et stort LSK merke på :) (de kan gå å kysse seg midt i ****

jeg skal på kampen, gleder meg til at LSK vinner 3-0 eller 5-0.

 

 

 

LSK 4 ever!!! LSK i mine drømmer, LSK i mitt hjerte :P

 

Som aktiv LSK motstander kan jeg vel bare si: (jeg driter i om det er usportslig akkurat nå)

MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

jeg skal gi en god klem til den som kasta maling på den veggen

Link to comment
Share on other sites

jeg håper så indelig at LSK vinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de fortjener det så jævelig, alle er i mot LSK fortiden :rolleyes:

på torsdagen natt til fredag: var det noen jævelige vålrenga supportere som ødela den fine veggen vår, med et stort LSK merke på :) (de kan gå å kysse seg midt i ****

jeg skal på kampen, gleder meg til at LSK vinner 3-0 eller 5-0.

 

 

 

LSK 4 ever!!! LSK i mine drømmer, LSK i mitt hjerte B)

 

Hvis du ikke viste det så "jusket" LSK seg til finalen, og sefølgelig er alle mot LSK utenom lillestrøm supportere !

 

 

 

Ka e nå ein kanari mot ei måka ?!?!

Nå må du ikke ta av helt her!

Greit, det var unfair. So what ? Maradonna gjorde det, Messi gjorde det. Skjønner ikke hvorfor det skal vær eså mye styr rundt detta.

Og dessuten, før det skjedde, på stilligen 1-0, skulle LSK hatt straffe!

Så kom ikke her å si LSK har jukset seg til finale!

 

 

Og til imers og Afc etter eller annet:

Det er faen meg det minst saklige, usportselige og idotiske å si.

Er dere klar over hvor mye tid og penger fra frivillige folk som ble brukt på den veggen?

Lær dere å respektere ting! :P

Link to comment
Share on other sites

jeg håper så indelig at LSK vinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de fortjener det så jævelig, alle er i mot LSK fortiden :rolleyes:

på torsdagen natt til fredag: var det noen jævelige vålrenga supportere som ødela den fine veggen vår, med et stort LSK merke på :) (de kan gå å kysse seg midt i ****

jeg skal på kampen, gleder meg til at LSK vinner 3-0 eller 5-0.

 

 

 

LSK 4 ever!!! LSK i mine drømmer, LSK i mitt hjerte :P

 

 

lsk jukser seg til finalen, sånne lag fortjener ikke vinne..

når det gjelder veggen deres er det forkastelig at noen enga-sup ødelegger den..

men ser du skriver "den fine veggen"..: å der må jeg arrestere deg, å det mener jeg IKKE pga lsk logoen, men det er jo ekstremt dårlig håndtverk, å er jo ikke akkurat kreativt lagd, den er rett å slett stygg, men hva kan mann vel vente av en gjeng traktor mennesker på en bussholdeplass på vei til trondheim!!

 

når det gjelder lsk så er jeg så møkk lei av at det er alle andres skyld at de ikke vinner noe, sutring å klaging over hele fjøla, får for mye feil kort å bla bla bla..FEIL, en viss hr. kippe skulle hatt MANGE fler røde kort, å er jo ikke mulig å telle på en hand hvor mange ganger occean hoppa opp i en hodeduell uten å bruke albuen aktivt mot motstander(han skulle hatt mange røde han)!!

sundgot: samme som over, pluss den berømte handsen mot stabæk..

 

det mest patetiske av alt er at norge ble tildelt fair play plass i uefa cupen i år, å det mest stygtspillende laget av alle fikk plassen(lsk)..

alle lsk fans/ spillere/ ledere tygg på dette ordet: FAIR PLAY!!

 

over til kampen, dere har en trener med navn Tom Nordlie, å han har aldri klart å vinne noe, å i år TROR jeg samme historia gjentar seg, lsk taper, å neste år er det samme regla igjen, nordlie har slitt ut støtteapparatet/ spillerne å de tar en Start!!

gleder meg til å se den klubbens fall..

 

men for all del, lykke til alle mann, måtte det beste laget vinne, FAIR!!!

Link to comment
Share on other sites

Nå må du ikke ta av helt her!

Greit, det var unfair. So what ? Maradonna gjorde det, Messi gjorde det. Skjønner ikke hvorfor det skal vær eså mye styr rundt detta.

Og dessuten, før det skjedde, på stilligen 1-0, skulle LSK hatt straffe!

Så kom ikke her å si LSK har jukset seg til finale!

 

Neida det er jo ikke juks å viljehandse seg til en viktig scoring, neida. Hva er egentlig juks da?

Trenger ikke bli så grinete bare fordi dere ikke har vunnet en dritt på 18 år! Selvfølgelig kom dere til finalen å uredelig vis, selvfølgelig hater alle LSK siden dere spiller stygt og skader folk rett som det er. Hvem vil se et lag som ikke gjør annet enn å pumpe baller inn i feltet der åtte stykk på 2m og 100kg løper ned motstanderne så godt de kan?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...