Jump to content

Cupfinalen 2007


Eboue

  

44 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

jeg håper så indelig at LSK vinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de fortjener det så jævelig, alle er i mot LSK fortiden :rolleyes:

på torsdagen natt til fredag: var det noen jævelige vålrenga supportere som ødela den fine veggen vår, med et stort LSK merke på :) (de kan gå å kysse seg midt i ****

jeg skal på kampen, gleder meg til at LSK vinner 3-0 eller 5-0.

 

 

 

LSK 4 ever!!! LSK i mine drømmer, LSK i mitt hjerte B)

 

Hvis du ikke viste det så "jusket" LSK seg til finalen, og sefølgelig er alle mot LSK utenom lillestrøm supportere !

 

 

 

Ka e nå ein kanari mot ei måka ?!?!

Nå må du ikke ta av helt her!

Greit, det var unfair. So what ? Maradonna gjorde det, Messi gjorde det. Skjønner ikke hvorfor det skal vær eså mye styr rundt detta.

Og dessuten, før det skjedde, på stilligen 1-0, skulle LSK hatt straffe!

Så kom ikke her å si LSK har jukset seg til finale!

 

 

Og til imers og Afc etter eller annet:

Det er faen meg det minst saklige, usportselige og idotiske å si.

Er dere klar over hvor mye tid og penger fra frivillige folk som ble brukt på den veggen?

Lær dere å respektere ting! :P

mulig at de har brukt tid på den, men for et ELENDIG resultat!!

å JO: de JUKSET seg til finale, forkastelig!!!

 

TRAMP TRAMP TRAMP på en fugl, TRAMP TRAMP TRAMP på en kanari fugl!! :P :D

 

Nå må du ikke ta av helt her!

Greit, det var unfair. So what ? Maradonna gjorde det, Messi gjorde det. Skjønner ikke hvorfor det skal vær eså mye styr rundt detta.

Og dessuten, før det skjedde, på stilligen 1-0, skulle LSK hatt straffe!

Så kom ikke her å si LSK har jukset seg til finale!

 

Neida det er jo ikke juks å viljehandse seg til en viktig scoring, neida. Hva er egentlig juks da?

Trenger ikke bli så grinete bare fordi dere ikke har vunnet en dritt på 18 år! Selvfølgelig kom dere til finalen å uredelig vis, selvfølgelig hater alle LSK siden dere spiller stygt og skader folk rett som det er. Hvem vil se et lag som ikke gjør annet enn å pumpe baller inn i feltet der åtte stykk på 2m og 100kg løper ned motstanderne så godt de kan?

haha, pent skrevet ;)

å så sant så sant!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Nå må du ikke ta av helt her!

Greit, det var unfair. So what ? Maradonna gjorde det, Messi gjorde det. Skjønner ikke hvorfor det skal vær eså mye styr rundt detta.

Og dessuten, før det skjedde, på stilligen 1-0, skulle LSK hatt straffe!

Så kom ikke her å si LSK har jukset seg til finale!

 

Neida det er jo ikke juks å viljehandse seg til en viktig scoring, neida. Hva er egentlig juks da?

Trenger ikke bli så grinete bare fordi dere ikke har vunnet en dritt på 18 år! Selvfølgelig kom dere til finalen å uredelig vis, selvfølgelig hater alle LSK siden dere spiller stygt og skader folk rett som det er. Hvem vil se et lag som ikke gjør annet enn å pumpe baller inn i feltet der åtte stykk på 2m og 100kg løper ned motstanderne så godt de kan?

Nå får du åpne øya her gutt! Hvor står det at jeg sier handsen og hands generelt IKKE er juks?

Jeg gjentar: De ledet 1-0 , før handsen skulle de hatt straffe...

Finale eller ikke, de er der..

 

mulig at de har brukt tid på den, men for et ELENDIG resultat!!

å JO: de JUKSET seg til finale, forkastelig!!!

 

TRAMP TRAMP TRAMP på en fugl, TRAMP TRAMP TRAMP på en kanari fugl!! :) :rolleyes:

 

Godt mulig den var stygg, men bedre en den gamle veggen som var der. Og jeg skulle gjerne likt å sett hva du kunne fått til på den veggen :-) Det hadde nok blitt et enda værre syn

 

Edit:

 

Og ikke noe sjokk at dette kommer fra Enga-fans eller kjepphøye Bergensere som har måttet vente 44 år på seriegull.....

Link to comment
Share on other sites

Hater LSK NESTEN like mye som spudz!!

 

Heia Haugesund! Og den veggen i Lillestrøm var fæl nok fra før av, elendig malt! Bra noen fikk ødelagt den.

 

Les saken her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183851 Har gått forbi den veggen flere ganger når jeg har vært i Lillestrøm. Forbanna stygg vegg!

 

Er heilt enidg med deg der.

LSK er et ekte søplelag!

Kosa meg over oppgraderinga av den muren :rolleyes:

Det var absolutt noke som måtte til.

Håper absolutt at Askeladden aka david aka Haugesund vinner imorga.

Link to comment
Share on other sites

Nå må du ikke ta av helt her!

Greit, det var unfair. So what ? Maradonna gjorde det, Messi gjorde det. Skjønner ikke hvorfor det skal vær eså mye styr rundt detta.

Og dessuten, før det skjedde, på stilligen 1-0, skulle LSK hatt straffe!

Så kom ikke her å si LSK har jukset seg til finale!

 

Neida det er jo ikke juks å viljehandse seg til en viktig scoring, neida. Hva er egentlig juks da?

Trenger ikke bli så grinete bare fordi dere ikke har vunnet en dritt på 18 år! Selvfølgelig kom dere til finalen å uredelig vis, selvfølgelig hater alle LSK siden dere spiller stygt og skader folk rett som det er. Hvem vil se et lag som ikke gjør annet enn å pumpe baller inn i feltet der åtte stykk på 2m og 100kg løper ned motstanderne så godt de kan?

Nå får du åpne øya her gutt! Hvor står det at jeg sier handsen og hands generelt IKKE er juks?

Jeg gjentar: De ledet 1-0 , før handsen skulle de hatt straffe...

Finale eller ikke, de er der..

 

mulig at de har brukt tid på den, men for et ELENDIG resultat!!

å JO: de JUKSET seg til finale, forkastelig!!!

 

TRAMP TRAMP TRAMP på en fugl, TRAMP TRAMP TRAMP på en kanari fugl!! B) :)

 

Godt mulig den var stygg, men bedre en den gamle veggen som var der. Og jeg skulle gjerne likt å sett hva du kunne fått til på den veggen :-) Det hadde nok blitt et enda værre syn

ikke si det, mulig jeg har uante evner på området :rolleyes:

men for all del, det er forkastelig at noen har kasta maling på den, støtter deg på den!! :P

 

HATER HATER HATER kanari, BitteLILLEstrøm ned i første

Link to comment
Share on other sites

Du skriver jo rett over her at dere ikke har jukset dere til finalen! Er jo det jeg sikter til! Et mål som kom etter juks er sterkt avgjørende til at dere spiller finale i morgen, skjønner du ikke det? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

FKH t eg dør !

 

 

- Me e gutta fra byyyen me e gutta fra vest, FKH !!!!!!!

Haugesund e deilige, e deilige å haugesund e deiiiliiiige !!!! <3

Link to comment
Share on other sites

0 - 0 i 1.omgang ! Kanon bra av FKH !!! Ser FKH presset mer og mer i slutten, får vi en utligning til FKH i 2.omgang ? :P:D

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke DET er frispark til FKH før målet til Occean, da er jeg kongen av Grønland!!!

 

Same old LSK, always cheating!

 

Denne situasjonen var jo akkurat lik som da Clichy ble dyttet ned før målet til Rooney (eller Gallas selvmål) mot Arsenal!

Jepp, Occean bruker armen til å dytte bort FKH-stopperen som kommer ut av balanse, og dermed får Occean klar bane fram mot mål.

 

Akkurat det samme som Brown, brukte armen bare enda mer aktivt for å få Hleb ut av balanse, og dermed klar bane for C. Ronaldo ute på høyre.

 

Forøvrig har Haugesund kjempet og spilt flott fotball, og fortjener vel egentlig et mål her snart.

Uansett skal de ha skryt for å ha gjort finalen til en positiv opplevelse.

Link to comment
Share on other sites

Typisk LSK, skitne driks så et par heandser i slutten også, en som ble dømt på ! Sleipt ! Og Oceans første mål er også litt skittent triks, dytter vekk horneland så han kommer utav balanse !

Kan vil ikke si noe annet enn at LSK jukset seg til kongepokalen !

Off, jeg blir kvalm !

Link to comment
Share on other sites

Typisk LSK, skitne driks så et par heandser i slutten også, en som ble dømt på ! Sleipt ! Og Oceans første mål er også litt skittent triks, dytter vekk horneland så han kommer utav balanse !

Kan vil ikke si noe annet enn at LSK jukset seg til kongepokalen !

Off, jeg blir kvalm !

Ikke bare jukser de seg til finale, nei de må også gjøre det i finalen...

Link to comment
Share on other sites

Typisk LSK, skitne driks så et par heandser i slutten også, en som ble dømt på ! Sleipt ! Og Oceans første mål er også litt skittent triks, dytter vekk horneland så han kommer utav balanse !

Kan vil ikke si noe annet enn at LSK jukset seg til kongepokalen !

Off, jeg blir kvalm !

Ikke bare jukser de seg til finale, nei de må også gjøre det i finalen...

ja, kvalmt !

Link to comment
Share on other sites

Herregud for noen naut dere er! Fotball er fremdeles et fysisk spill. Det sa Horneland selv. Nå må dere la LSK hatet ligge. Occean scorer to flotte mål. Hvis dere oppfører dere likt på banen som dere gjør her på forumet så er dere noen ynkelige pingler!

Link to comment
Share on other sites

Herregud for noen naut dere er! Fotball er fremdeles et fysisk spill. Det sa Horneland selv. Nå må dere la LSK hatet ligge. Occean scorer to flotte mål. Hvis dere oppfører dere likt på banen som dere gjør her på forumet så er dere noen ynkelige pingler!

Du sa det Chaz!

Har ikke fårståelse for visse folk her...

Dårlig tapere, er det det dere er ? Missunelige fordi klubben deres ikke er i finalen eller vant en dritt?

Voks opp!

Link to comment
Share on other sites

hadde du klart å malt en finere vegg? nei tror ikke det!!! :P

men dette må vel være den hærligste søndagen på lenge, med 2-0 seier mot Måkene.

lsk fortente det !!! LSK 4 ever!! :D

 

 

 

dere er misunelige på at LSK vant!! jeg vet det, kanskje deres tur neste gang, vis ikke vi tar gullet igjen ;)

Link to comment
Share on other sites

hadde du klart å malt en finere vegg? nei tror ikke det!!! :P

men dette må vel være den hærligste søndagen på lenge, med 2-0 seier mot Måkene.

lsk fortente det !!! LSK 4 ever!! :D

 

 

 

dere er misunelige på at LSK vant!! jeg vet det, kanskje deres tur neste gang, vis ikke vi tar gullet igjen ;)

 

Idiot! Hadde vif spørt meg om og malt en vegg for dem hadde jeg aldri gjort det fordi den ville blitt stygg. Kanskje jeg hadde malt den bedre en den ræva greia på lillestrøm. Til og med lsk fans syns den er flau. Neste gang lei inn en proff istedenfor en bonde, så kanskje den får stå i fred. LSK er ikke et jokselag, det er dommern som tillater sånt. akkurat som mot vålerenga. Skitne dritt dommere. Reglene er ræva

Link to comment
Share on other sites

 

Idiot! Hadde vif spørt meg om og malt en vegg for dem hadde jeg aldri gjort det fordi den ville blitt stygg. Kanskje jeg hadde malt den bedre en den ræva greia på lillestrøm. Til og med lsk fans syns den er flau. Neste gang lei inn en proff istedenfor en bonde, så kanskje den får stå i fred. LSK er ikke et jokselag, det er dommern som tillater sånt. akkurat som mot vålerenga. Skitne dritt dommere. Reglene er ræva

 

Jøss og bevaremegvel hvor mye rølp og søppel det kommer frem på denne tråden, da. Skjerp dere!

Link to comment
Share on other sites

Herregud for noen naut dere er! Fotball er fremdeles et fysisk spill. Det sa Horneland selv. Nå må dere la LSK hatet ligge. Occean scorer to flotte mål. Hvis dere oppfører dere likt på banen som dere gjør her på forumet så er dere noen ynkelige pingler!

Du sa det Chaz!

Har ikke fårståelse for visse folk her...

Dårlig tapere, er det det dere er ? Missunelige fordi klubben deres ikke er i finalen eller vant en dritt?

Voks opp!

Hvorfor skal eg vere missunelig på det gampe laget lillestrøm ?

Eg er Brann fan og for det eg vet ,er seriegull større en cup??

 

Jaja garatulere cup-gull

Link to comment
Share on other sites

Herregud for noen naut dere er! Fotball er fremdeles et fysisk spill. Det sa Horneland selv. Nå må dere la LSK hatet ligge. Occean scorer to flotte mål. Hvis dere oppfører dere likt på banen som dere gjør her på forumet så er dere noen ynkelige pingler!

Du sa det Chaz!

Har ikke fårståelse for visse folk her...

Dårlig tapere, er det det dere er ? Missunelige fordi klubben deres ikke er i finalen eller vant en dritt?

Voks opp!

 

Ja, jeg er missunelig fordi jeg ikke er oppvokst i en fotball by !

Haugesund er en liten by som klarer å komme seg til cupfinalen noe som er enoooormt stort !

Også taper de ! En skikkelig skuffelse, selv om jeg ikke hadde forventet noe ! Derfor klager jeg, fordi jeg hadde ingen forventninger til FKH så får å få ut tapet må jeg komme med noe, og derfor tok jeg tak i Occean. Ser selv at Horneland ikke klager så det betyr jo også at han mener at han ikke ble dyttet så mye ! Men jeg er skuffet uansett, så unnskyld hvis jeg har klagd ;)

 

Men 2.plass i NM er enormt stort ! Selv om jeg gleder meg mest til den nye stadionen som FKH skal bygge ! :P Og det takker være for de reglene NFF har laget og fordi FKH kom til 2.plass i NM! :D

Link to comment
Share on other sites

Mye missunelse ute å går blant VIF fans, bare fordi klubben de hater har success og ikke dem.

Men grin og vært sutrette alle sammen, blir flau på deres vegene!

 

Misunelige på den veggen? Hadde faen meg malt over en oslo vegg vis vi hadde hatt noe så stygg maling på en vegg i oslo, i enga farger. Og den cupfinhale sangen er faen meg noe av det mest tragiske jeg har hørt. Hørt mye dritt på klanens web radio men det er faen meg sanger som aldri har vært på cd. Men at dere har den sangen som en cupfinale sang kan jeg ikke fatte eller begripe. Men over til finalen så må jeg gratulere. Håper du mente finalen, når du sa at vi var missunelige fordi mange her diskuterte veggen ikke finalen. Til og med et nedbrent hus i afghanistan hadde sett bedre ut en den dritt veggen dere har. Tror til og med albanere hadde mista syne vis de hadde sett nå så stygt. Også i tillegg er veggen malt med gult og svart.! :blink: :huh: ;) De som har malt den veggen burde ta en telefon til homsepatruljen før dem får en dødsstraff av motepolitiet

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...