Jump to content

Ferguson


Ravenghost

Recommended Posts

Jeg ble rett og slett forbanna da jeg leste det!

Det er latterlig, tror kanskje ikke han så kampen, Hleb ble snytt for straffet, Ronaldo slapp unna med de vante filmingene!

Mens Vidic og Ferdinand nærmest fikk lov til å voldta Adebayor!

 

Her er forøvrig link: http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...2846608,00.html

Link to comment
Share on other sites

Det er da ikke noe nytt at Sur Ferguson prøver å få FA på sin side... Med disse uttalelsene prøver han å få dommerne i de neste kampene til å favorisere sitt lag istedet.

Idiot er han, men han har faktisk fått dommerne på sin side med slike uttalelser tidligere...

Link to comment
Share on other sites

Hahaha...

Dommeren på Arsenal sin side?

Hleb skulle hatt straffe, og det er ikke bare noe vi Arsenal fans sier, men også kommentatorene på canal+ sa at det var et klart straffespark.

Vidic(+) henset innenfor 16-meteren, det var ikke et klart straffespark, men mange dommere ville nok dømt straffe der.

Og før det første målet til Manu, kunne vi ha fått frispark.

Ferguson og den blåe nesen hans er helt latterlig!

Link to comment
Share on other sites

Det er akkurat slike ting som gjør at jeg mister all respekt, og retter mitt hat mot Ferguson. Er det mulig? Sikker på at han ikke mener det engang. Det verste er at det er så mange idioter som tror på det an sier. Uff. Jeg blir lei meg.

 

Ferguson skal også ha det til at Gallas var utenfor streken i forkant av målet, og unnskylder seg med at van Der Sar også trodde det.. Ærlig talt..

Link to comment
Share on other sites

Det er akkurat slike ting som gjør at jeg mister all respekt, og retter mitt hat mot Ferguson. Er det mulig? Sikker på at han ikke mener det engang. Det verste er at det er så mange idioter som tror på det an sier. Uff. Jeg blir lei meg.

 

Ferguson skal også ha det til at Gallas var utenfor streken i forkant av målet, og unnskylder seg med at van Der Sar også trodde det.. Ærlig talt..

Fergie er en dust, men tror du har misforstått det der med at Gallas har vært over streken... Les en til gang. Det står ikke at Gallas, men Gallas sin volley, er over streken. :P

Link to comment
Share on other sites

Det er akkurat slike ting som gjør at jeg mister all respekt, og retter mitt hat mot Ferguson. Er det mulig? Sikker på at han ikke mener det engang. Det verste er at det er så mange idioter som tror på det an sier. Uff. Jeg blir lei meg.

 

Ferguson skal også ha det til at Gallas var utenfor streken i forkant av målet, og unnskylder seg med at van Der Sar også trodde det.. Ærlig talt..

Fergie er en dust, men tror du har misforstått det der med at Gallas har vært over streken... Les en til gang. Det står ikke at Gallas, men Gallas sin volley, er over streken. :P

 

OK, takk skal du ha. Da er han unnskyldt for akkurat det, uten at det gjør helheten særlig mye bedre.

Link to comment
Share on other sites

"Manchester United-manager Sir Alex Ferguson mener at laget hans burde fått frispark rett før William Gallas satte inn utligningen for hjemmelaget."

 

emh, nå husker ikke jeg denne situasjonen da.. Men vis dette er tilfelle så er han ute å kjører.. Før 1-0 målet til United så mener jeg vel at hleb skulle hatt et frispark? Så ble Hleb snytt for straffe etter et kvarters spill da han ble holdt av Vidic. Så var jo det en del andre situasjoner som jeg var uenige med..

 

Det vil si at vi er snytt for 2 "store" ting som hadde endret hele kamp bildet, 1-0 til Arsenal til pause (vis vi hadde sotte straffen i målet da)

og akkuratt det samme skjer med united, heller ikke de får frispark så da er vi likt bortsett fra straffen vi skulle fått... Kanskje Wenger som har rett til å utale seg om slike ting i dag :P

 

 

Blir rett og slett kvalm av Fergurson. ..

Og så proveserer det meg at Ferdinand går bort å dytter Fabregas når han feier 2-2 målet sitt sammen med Walcott...

 

 

 

 

Arsenal forever :P

Link to comment
Share on other sites

Les dette folkens Ferguson

 

Han påstår at målene våre kom etter at vi hadde pumpet ballen inn i feltet. Greit nok, det andre målet var slik men selv prektige united-spillere hadde gjort det samme med 2 min igjen å spille. Det første målet var en strålende ball til Adebayor som traff Van der Sar osv. I tillegg kritiserer han sikkerheten på Emirates og følte seg tydeligvis ikke trygg der fordi folk bannet til han og benken hans.

Link to comment
Share on other sites

Nei, jeg synes ikke Hleb skulle hatt frispark i forkant av 1-0-målet til Man Utd. Jeg synes også det ville vært strengt med straffe i situasjonen der Hleb blir holdt av Vidic. Ja, det er en klar straffe, men dommeren kan umulig se det, og da ville det vært gjetning fra dommerens side om det faktisk begås regelbrudd eller om Hleb snubler/filmer. Så der synes jeg ikke det er så mye å klage på.

 

Jeg kan heller ikke huske situasjonen der Man Utd skulle hatt frispark i forkant av vår utlikning. Det må da i så fall ha vært heeelt i starten av oppbyggingen. Forøvrig et fantastisk innlegg av Clichy.

 

Jeg synes Sagna var vak i dag, men han har assist til Fabregas sitt mål. Det er strålende taklingspasning!

Almunia bør holde seg I mål, ikke rushe ut etter alle mulige baller. Det er duell, og da skal han holde seg i mål.

 

Men alt i alt er jeg godt fornøyd med 2-2 slik kampen utviklet seg. Vi ble faktisk overspilt etter Uniteds 2-1-mål. Heldigvis seiret rettferdigheten. Vi fortjente så absolutt poeng i dag.

Link to comment
Share on other sites

Haha, leste det jeg også. Latterlig av Alex F. Patetsisk i alt han sier, værre surpomo har jeg aldri vært borti før. Klager når laget ikke vinner, det er aldri noen andre sin feil. Burde skjerpe seg! Og vise litt mer respekt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Arsenal hadde jo dommeren imot seg hele kampen! :)

 

Jøss! Hadde vi det? Hvilken kamp så du i dag? Dommeren var faktisk talt usedvanlig god.

 

Jo da, som nevnt annet sted var dommeren god - totalt sett. Men det forandrer ikke på det faktum at Fergusons oppførsel og påstander er ynkelige, og at han besudler sitt eget ettermæle. Men det er naturligvis en del av hans hersketeknikk for at laget hans skal oppnå fordeler i neste omgang. Så dette er nok en nøye gjennomtenkt taktikk. For dette mener ikke Ferguson selv heller, innerst inne. Det går ikke an dersom man har høyere IQ enn skonummer...

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes:-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 6 2007, 03:16 PM) 108588[/snapback]

Nytt utspill fra Ferguson, han har vel ikke så mye mindre utlendinger han heller!

 

Snakk om latterlig klovn. Er dette det eneste han klarer å komme opp med når han skjønner at hans lag plutselig møter en motstander som er helt på høyden og vel så det, og er det for mye å be om litt mer raffinement?? Skjønner ikke hvorfor en person som har oppnådd så mye som Ferguson skal behøve å legge seg på et slik ynkelig nivå... men det forteller vel ganske så mye om han som person skulle jeg tro, eller hur..?

Link to comment
Share on other sites

Ferguson har alltid vært slik, og slike uttalelser fra den kanten kommer vi til å høre så lenge Arsenal er fullt på høyde med manure som fotballklubb, og Wenger er Fergusons erkerival.

 

Man skulle jo tro at han etter alle disse årene burde skjønne at slikt prat ikke fungerer på Wenger, eller? Tror grunnen til at han kommer med disse idiotiske uttalelsene er at han er redd. Redd for det han ser holder på å skje på Emirates. Wenger er i gang med å forme et lag som kan ta opp kampen med Manure om å være det klart beste laget i England og Europa. Derfor prøver han å provosere og få Arsenals unggutter til å tenke på annet enn neste kamp. Noe som så langt virker å bare prelle av på Wengers unge armé.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det er noen dager siden nå, men var det noen som leste VG sporten på lørdag? Bakerste siden med Robert Simsøs ukentlige Premier League spalte. Der stod det en nydelig artikkel om Fergusons selvmål. Det handlet om Fergusons manglende evne til å hente talenter før de har slått ut i full blomst og koster en formue!

 

 

Det var en nydelig artikkel, bør leses!

Link to comment
Share on other sites

Det er noen dager siden nå, men var det noen som leste VG sporten på lørdag? Bakerste siden med Robert Simsøs ukentlige Premier League spalte. Der stod det en nydelig artikkel om Fergusons selvmål. Det handlet om Fergusons manglende evne til å hente talenter før de har slått ut i full blomst og koster en formue!

 

 

Det var en nydelig artikkel, bør leses!

 

Jeg leste den :o

hadde tenkt til å nevne den artikkelen her jeg og, men hadde både glemt hvor og hva jeg leste såeh ;) men det var en bra artikkel ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er noen dager siden nå, men var det noen som leste VG sporten på lørdag? Bakerste siden med Robert Simsøs ukentlige Premier League spalte. Der stod det en nydelig artikkel om Fergusons selvmål. Det handlet om Fergusons manglende evne til å hente talenter før de har slått ut i full blomst og koster en formue!

 

 

Det var en nydelig artikkel, bør leses!

 

Jeg leste den :P

hadde tenkt til å nevne den artikkelen her jeg og, men hadde både glemt hvor og hva jeg leste såeh :) men det var en bra artikkel :D

Den artikkelen var fantastisk ja! Der fikk Ferguson en på trynet! De klager på at Arsenal har få engelskmenn, de har to fra akademiet var det vel, som de har klart å fått fram siden 90-tallet, John O'Shea og Wes Brown, det er jo stjernene i United! :D ... Spillere som Rooney, Hargeaves, Ferdinand og Carrick har de brukt nesten en milliard på! Så hvorfor ikke handle billig og utenlandsk, med god kvalitet? Nevner bare Fabregas, van Persie, Clichy, Djourou, Adebayor osv, hvilke engelskmenn ville gjort det samme som dem, for like liten pris? Ingen! Nå skal jeg ikke si meg sikker på prisene her, men kan nevne at Leeds fikk mer penger for Rio Ferdinand, enn hele dagens Arsenallag kostet!

 

Og Simsø nevnte også at han må se spillerne spille bra mot United (les: Ronaldo, Tevez), i total motsetning til Wenger. Ellers må han se dem gode på tv, eller kanskje høre et ukjent navn Wenger er interresert i?

Når vi snakker om mannen med vin-nese, som alltid drikker utenlandsk vin, kan det også si at jeg tror folk mister respekten for denne mannen, etter alle hans ville uttalelser i media, og jeg tror aldri han ville gjort samme jobben med Arsenal som Wenger har gjort. Og da snakker jeg ikke bare sportslig suksess. Vi leder tross alt Premier League uten hjelp fra amerikanere og russermafiaen! Han er selvfølgelig en god manager, men jammen er ikke ham, som alle andre Unitedfolk, sinnsykt oppskrytt! Takk Robert Simsø!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...