Jump to content

Ferguson


Ravenghost

Recommended Posts

Kanskje tidenes manager i engelsk fotball, hatet og elsket.

Men han er av skikkelig god skole, og jeg er skjønt enig med Sir Alex:

 

Ferguson irriterer seg over fotballspillere som dyrker kjendisstatusen sin rått.

 

- Dagens fotballspillere søker oppmerksomhet med øreringer og tatoveringer, illustrerer han.

 

Manchester United fikk bred omtale i verdenspressen etter et svært fuktig julebord tidligere denne måneden. Det skal ha fått den karismatiske skotten til å se rødt, selv om han foreløpig har holdt kortene tett til brystet overfor pressen.

 

Ahh, endelig en sak der også jeg er helt enig med Alex Ferguson. Denne tåpelige kjendisdyrkingen skyver jo fokus bort fra det som betyr noe, prestasjonene ute på banen. Når det er sagt, AFs gutter må gjerne drive og sprade rundt som filmstjerner, siden dette både gjør AF mer irritert, og det (kanskje) går ut over ManUs prestasjoner. Det viktige er at Arsenal er profesjonelle nok til å styre klar av slik tøys! :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Etter kampen var Ferguson mer sint på dommeren enn på sine egne spillere.

 

- Sju av våre spillere fikk gult kort, men den jeg har et problem med, er dommeren. Ronaldo blir sparket ned, med Jermaine Jenas slipper unna. Senere får Wayne Rooney gult for filming, mens Tom Huddlestone gjør det samme uten å bli straffet. Det var kaos, sier han ifølge BBC.

Nå er han på bærtur igjenn :D

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/02/525729.html

Link to comment
Share on other sites

Etter kampen var Ferguson mer sint på dommeren enn på sine egne spillere.

 

- Sju av våre spillere fikk gult kort, men den jeg har et problem med, er dommeren. Ronaldo blir sparket ned, med Jermaine Jenas slipper unna. Senere får Wayne Rooney gult for filming, mens Tom Huddlestone gjør det samme uten å bli straffet. Det var kaos, sier han ifølge BBC.

Nå er han på bærtur igjenn

 

Eier ikke mannen skam? Helt utrolig at det går an å hevde noe sånt. ALLE uten ManU briller tykke som cola-bånner så jo at ManU hadde griseflaks både med resultat og dommer. For til at de fikk sju gule kort er det jo bare en ting å si; endelig en dommer som har baller til å ta tak i noe mange av oss har sett i mange år, nemlig at ManU spilleri overkant tøft, og får alt for lite kort i forhold til hva de egentlig fortjener.

Link to comment
Share on other sites

Etter kampen var Ferguson mer sint på dommeren enn på sine egne spillere.

 

- Sju av våre spillere fikk gult kort, men den jeg har et problem med, er dommeren. Ronaldo blir sparket ned, med Jermaine Jenas slipper unna. Senere får Wayne Rooney gult for filming, mens Tom Huddlestone gjør det samme uten å bli straffet. Det var kaos, sier han ifølge BBC.

Nå er han på bærtur igjenn

 

Eier ikke mannen skam? Helt utrolig at det går an å hevde noe sånt. ALLE uten ManU briller tykke som cola-bånner så jo at ManU hadde griseflaks både med resultat og dommer. For til at de fikk sju gule kort er det jo bare en ting å si; endelig en dommer som har baller til å ta tak i noe mange av oss har sett i mange år, nemlig at ManU spilleri overkant tøft, og får alt for lite kort i forhold til hva de egentlig fortjener.

 

Jeg er så enig at jeg bare må si det. Den siste som kan klage etter kampen i går, er Ferguson. De var vel også strengt tatt veldig heldig at kampen ikke ble blåst av..

Link to comment
Share on other sites

Ferguson har utrolige problemer med å se kamper utenfra, på en objektiv måte. Yiddsa burde jo hatt straffe, men det har han ingen komentar til. En annen ting er jo at målet til manu skjer 35 sek etter tillegstiden, så jeg må si at de hadde griseflaks med den der. At han gang på gang klager på dommerne når det egentlig ikke er noe å klage på burde straffes med høyere straff. Serlig når det skjer så ofte som det gjør.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ferguson må "kun" forklare seg

Sir sur slipper unna nok en gang. Han er utrolig priviligert, man skulle tro den sir

tittelen ga han friheter som ingen andre har..

At han ikke får karantene får å klage på alt og alle når det ikke går dems vei, og i tilleg syter

om at andre klubber(les oss) får bedre behandling.

Forhåpentligvis er det bare tre år igjen med slik syting før han gir seg ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...