Jump to content

Robert Green?


Christian

Recommended Posts

http://www.teamtalk.com/football/news/0,16370,1766,00.html

Dette ser jeg på som veldig positivt, og for £6 millioner er jo dette et bra kjøp!

Han spiller sitt livs kamp hver eneste gang han spiller mot oss og er en solid keeper.

Jeg har ikke sett han gjøre noen store tabber, noe vi er vant til at keeperne våre gjør :P

jeg for min del hadde gjerne sett at han hadde kommet til klubben og blitt førstevalg!

 

Hvordan ser dere på dette?

bare diskuter :)

 

Jeg søkte etter Robert Green på forumet, men fant ingen tråder som bare handlet om han. men hvis det er noen så er det bare å slette denne :xxx:

Link to comment
Share on other sites

Tror faktisk ikke Wenger tenker på ny keeper. Han går nok for Almunia resten av sesongen.

Tror også Wenger har planer om at Fabianski skal bli førstevalg innen de to neste sesongene.

Tviler derfor på at han blir kjøpt for å bli andre/tredje keeper.

Link to comment
Share on other sites

Tror faktisk ikke Wenger tenker på ny keeper. Han går nok for Almunia resten av sesongen.

Tror også Wenger har planer om at Fabianski skal bli førstevalg innen de to neste sesongene.

Tviler derfor på at han blir kjøpt for å bli andre/tredje keeper.

 

Det tror jeg også, men jeg håper virkelig på Green, han virker som en veldig stødig keeper. Han er veldig god i feltet, han har gode reflekser og kommunikasjon er ikke noe han er dårlig på.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal vi kjøpe han når vi har Almunia, Lehmann og Fabianski ? Skal vi da ha 4 keepere i år ? :S Blir for dumt å kjøpe keeper når vi netopp har kjøpt en ganske så låvenes keeper :) Men til neste år går Lehmann ut og da er Almunia førstekeeper for første gang i Arsenal, så da skal vi kjøpe en ny keeper da sånn at Almunia og Fabiasnki aldri slipper til ? :S Jeg er ganske over bevist om at Almunia er god nåkk til å bli førstekeeper så da trenger vi ikke å kjøpe en keeper som skal sitte på benken, tror nåkk ikke Green vil det heller :P

Link to comment
Share on other sites

Robert Green er en veldig god keeper etter min mening. han ville blitt en god keeper for oss, men jeg er ikke så sikker på om det er en keeper vi trenger for øyeblikket. Men vi får se etter hvert hva som skjer med keeperen våre. Robert Green er aktuell hvis det skulle skje noe med våre keepere, mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

nei! nei! nei!

 

hvorfor ikke?

kan du utdype det litt?

 

Hvis Arsenal Skal ha en reel sjanse til å vinne noe i år... Må vi hente in en MATCHVINNER i buret,

kan ikke se at vi har hatt noen matchvinner i buret siden semi`n mot villareal i cl.

Jeg sier ikke at Almunia er en dårlig keeper, men at en klubb av Arsenal sitt kaliber bør ha en matchvinner

mellom stengene er det jeg prøver å si.

 

Tar eksempler på rivaliserende klubber:

 

Manure: Van Der Sar

Chelskum: Peter Ceck

Pool: Reina

Newcastle: Given

 

Alle her er Matchvinnere!!

Link to comment
Share on other sites

nei! nei! nei!

 

hvorfor ikke?

kan du utdype det litt?

 

Hvis Arsenal Skal ha en reel sjanse til å vinne noe i år... Må vi hente in en MATCHVINNER i buret,

kan ikke se at vi har hatt noen matchvinner i buret siden semi`n mot villareal i cl.

Jeg sier ikke at Almunia er en dårlig keeper, men at en klubb av Arsenal sitt kaliber bør ha en matchvinner

mellom stengene er det jeg prøver å si.

 

Tar eksempler på rivaliserende klubber:

 

Manure: Van Der Sar

Chelskum: Peter Ceck

Pool: Reina

Newcastle: Given

 

Alle her er Matchvinnere!!

 

Men ingen av de keeperene du nevner der har spilt som matchvinnere i år!

Det har nemlig Robert Green.

Van der Sar er på kanten av karrieren, Cech har på langt nær vært god i år, Given er ofte skada og Reina finner på MASSE rart, selv om han er en av verdens beste straffereddere!

 

Robert Green er solid og jeg tror han kunne vært en bra forsterkning for oss nå som Lehmann er på slutten av karrieren!

Link to comment
Share on other sites

[

 

Men ingen av de keeperene du nevner der har spilt som matchvinnere i år!

Det har nemlig Robert Green.

Van der Sar er på kanten av karrieren, Cech har på langt nær vært god i år, Given er ofte skada og Reina finner på MASSE rart, selv om han er en av verdens beste straffereddere!

 

Robert Green er solid og jeg tror han kunne vært en bra forsterkning for oss nå som Lehmann er på slutten av karrieren!

 

Joda Van der sar var matchvinner mot sporting lisb. i CL.

Men for all del Green er god om ikke den beste i premiership, jeg sier løp å kjøp!!

Link to comment
Share on other sites

Tror vi kunne fått bruk for Green. Lehmann er ferdig til sommeren, da står vi igjen med Almunia og Fabianski, en talentfull unggutt svært få, trolig ingen, her på forumet har sett nok av til å bedømme hans ferdigheter. Synes det vil være litt for tynt å starte opp neste sesong med kun Fabianski og Almunia. Om Green er den rette vet jeg ikke, men jeg håper det. Så vidt jeg vet er han relativt ung til keeper å være, har erfaring fra Premier League, er engelsk (mange mener det ikke er så viktig, men jeg synes vi bør ha litt fler enn det vi i dag har). Og det at han ikke er noen machvinner er jeg sterkt uenig. Bare ta en titt på Arsenal - West Ham fra fjordårssesongen, den eneste kampen vi har tapt på The Grove. Er ikke Green matchvinner der så vet ikke jeg. Og det finnes fler eksempler. Jeg er positiv til å hente inn Green.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi kunne fått bruk for Green. Lehmann er ferdig til sommeren, da står vi igjen med Almunia og Fabianski, en talentfull unggutt svært få, trolig ingen, her på forumet har sett nok av til å bedømme hans ferdigheter. Synes det vil være litt for tynt å starte opp neste sesong med kun Fabianski og Almunia. Om Green er den rette vet jeg ikke, men jeg håper det. Så vidt jeg vet er han relativt ung til keeper å være, har erfaring fra Premier League, er engelsk (mange mener det ikke er så viktig, men jeg synes vi bør ha litt fler enn det vi i dag har). Og det at han ikke er noen machvinner er jeg sterkt uenig. Bare ta en titt på Arsenal - West Ham fra fjordårssesongen, den eneste kampen vi har tapt på The Grove. Er ikke Green matchvinner der så vet ikke jeg. Og det finnes fler eksempler. Jeg er positiv til å hente inn Green.

 

Hvis du følger med hva som blir skrevet over, så ser du at det er ingen som påstår at Green IKKE er en "Matchvinner"

Link to comment
Share on other sites

Hvis Arsenal Skal ha en reel sjanse til å vinne noe i år... Må vi hente in en MATCHVINNER i buret,

kan ikke se at vi har hatt noen matchvinner i buret siden semi`n mot villareal i cl.

Jeg sier ikke at Almunia er en dårlig keeper, men at en klubb av Arsenal sitt kaliber bør ha en matchvinner

mellom stengene er det jeg prøver å si.

 

Tar eksempler på rivaliserende klubber:

 

Manure: Van Der Sar

Chelskum: Peter Ceck

Pool: Reina

Newcastle: Given

 

Alle her er Matchvinnere!!

 

Hvis du følger med hva som blir skrevet over, så ser du at det er ingen som påstår at Green IKKE er en "Matchvinner"

 

Ahh OK, skjønner poenget ditt nå. Missforsto deg i sta;)

Link to comment
Share on other sites

Kunne ikke finne noen poster om spillerprofilen til Green. Hvis han er så god som det folk mener han er, så burde vi kjøpe han, fremfor Given/Jartsein. Det er et stort pluss at han er Engelsk og ikke for gammel(Chertsey, 18 jan 1980)

 

Det blir nok kjøpt inn en ny keeper i januar, eller til sommeren, hvis ikke Jens skulle klare å komme tilbake i imponerende storform, og dermed klare å få en ny ettårskontrakt.

Kommer det en ny inn som tar plassen til Almunia, så synes eg nesten litt synd på fyren, for han har gjort jobben sin tilfredsstillende. Muligens drar han hvis det skulle skje.

Jeg håper på Green fremfor Jarstein.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jeg er også som Stefan B kritisk til Green.

Føler meg ikke sikker på at han vil heve nivået til det vi ønsker, og for meg er han ikke vesentlig bedre enn Almunia. Noe bedre, men ikke den forskjellen man håper på.

 

God keeper på sitt beste, men det er litt for mye "rusk" i ny og ne.

 

Om vi skal hente inn en ny 1.keeper, så må det hentes inn en stabil keeper på øverste klasse......., eller en som kan vokse seg kjapt inn i den rollen (Hart)

Men; står valget mellom Almunia/Fabianski og Green, så tar jeg gjerne sistnevnte inn i laget.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Green er vanligvis en god keeper men som med de vi har i arsenal og de keepere som ofte linkes til arsenal så er de ikke i verdensklasse! Ble overasket av å se Green i mål, regnet med James(som også ikke er god nok) Hadde vært morsomt å fått sett Joe Hart etter hvert, men det blir heller tvilsomt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...