Chaz Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Ikke vet jeg, men i god gunners.no tradisjon tar vi nå for oss både fysisk og psykiske skavanker. Potensielle skavanker, that is! Er det noen som vet noe som andre ikke vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Ville vel tro at Peter Simpson hadde hemorider så mye som han satt og røykte. Av dagens spillere er jeg derimot usikker. Senderos kan til tider virke som han har noe han sliter med. Kan være hemorider!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Hva er hemorider? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highbury Hero Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Ville vel tro at Peter Simpson hadde hemorider så mye som han satt og røykte. Av dagens spillere er jeg derimot usikker. Senderos kan til tider virke som han har noe han sliter med. Kan være hemorider!! Kanskje Senderos sliter med et snev av narkolepsi...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Hva er hemorider? Hemorider er vell utvidelse av blodårer Hvist jeg ikke tar helt feil ? :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Hva er hemorider? Hemorider er vell utvidelse av blodårer Hvist jeg ikke tar helt feil ? :S http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321101 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Hva er hemorider? sitter du på kaldt stål eller en kald bjelke en stund, vil du nok få Hemorider Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragnar Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Tror ikke noen på Arsenal har det.: ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry#14 Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Tror ikke noen på Arsenal har det.: ) Ikke jeg heller Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Der fikk du definert hvor "snodig" du syns røyketråden er. Nice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Hemorider.. haha! Herlig Chaz.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Hva er hemorider? sitter du på kaldt stål eller en kald bjelke en stund, vil du nok få Hemorider Spørs om det er grunnen til at noen av våre benkeslitere har fått tillit i de senere kampene... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Kanskje ikke hemorider, men jeg vil nok tro at både Kolo og Jens sliter med sterk ADHD..! (uten å fornærme evt brukere på forumet her...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 For en tråd!! Litt TV-klasse over denne! Vil helst ikke tenke på dette temaet. Høres litt guffent ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 --> QUOTE(Stefan B @ Oct 1 2007, 11:54 AM) 106620[/snapback] Hva er hemorider? Hemorider er vell utvidelse av blodårer Hvist jeg ikke tar helt feil ? :S http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321101 Da lærte jeg noe nytt i dag og Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Jeg for min del tror nok dette blir som med røykinga. Gutta tenker økonomi, og skjønner at de ikke kan få alt her i livet, og tar seg ikke råd til å ha hemorider. Det koster en del, de skal jo pleies og stelles godt med, da sjø! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 og tar seg ikke råd til å ha hemorider. Det koster en del, de skal jo pleies og stelles godt med, da sjø! Snakker du av egen erfaring her nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 og tar seg ikke råd til å ha hemorider. Det koster en del, de skal jo pleies og stelles godt med, da sjø! Snakker du av egen erfaring her nå? You bet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCBLA Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Ville vel tro at Peter Simpson hadde hemorider så mye som han satt og røykte. Av dagens spillere er jeg derimot usikker. Senderos kan til tider virke som han har noe han sliter med. Kan være hemorider!! Jeg lo hver gang Senderos var borti ballen under CL-kampen...får jeg først slike bilder i hodet,er det fort gjort Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 Det store spørsmålet er vel om noen bruker nesespray...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.