Jump to content

2007.09.25 Newcastle H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

mms://live.wm.arsenal.servecast.net/arsenal_wmlz_xx_secure_live450k (Klipp og lim inn i windows media player: Åpne URL-adresse)

Hvor finner man Åpne URL-adresse? ;)

 

Prøv Ctrl + U :P

Står bare:

Kan ikke koble til serveren. Det kan hende at servernavnet er feil, at serveren er utilgjengelig eller at proxy-innstillingene ikke er riktige.

 

Prøv flere ganger, og pass på at du ikke har med http i adressen.

 

 

er det akuratt slik add skal skrivest inn:

 

mms://live.wm.arsenal.servecast.net/arsenal_wmlz_xx_secure_live450k

 

Hvor skriver du det inn? finner ingen adresselinje :P

Ctrl + u

Lim inn teksten

Trykk så play til det går

 

Takk takk. Har kommet så langt, men kommer desverre ikke inn. Har sikkert prøvd 100 ganger nå. Får trykke noen ganger til før jeg gir opp..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 314
  • Created
  • Last Reply

Pause. 0-0...

 

Selv med Song som midtstopper er det Senderos som blir diskusjonstema etter gjentatte feil. Scary!!

 

Song spiller da ikke midtstopper.

 

Han spiller midtstopper.

 

Hoyte, Song, Senderos, Traore

Eboue, Diarra, Denilson, Walcott

 

Sikker på at det ikke er

 

Eboue, Hoyte, Senderos, Traore

Walcott, Diarra, Song, Denilson

 

Men nå har Eboue vært veldig mye involvert da...

Link to comment
Share on other sites

Pause. 0-0...

 

Selv med Song som midtstopper er det Senderos som blir diskusjonstema etter gjentatte feil. Scary!!

 

Song spiller da ikke midtstopper.

 

Han spiller midtstopper.

 

Hoyte, Song, Senderos, Traore

Eboue, Diarra, Denilson, Walcott

 

Sikker på at det ikke er

 

Eboue, Hoyte, Senderos, Traore

Walcott, Diarra, Song, Denilson

 

Men nå har Eboue vært veldig mye involvert da...

Ebouè på høyrevingen og Song i midtforsvaret

Link to comment
Share on other sites

HALF - TIME - The Gunners have been excellent this evening. The youngsters are dominating large passages of play, and although they have had few clear cut chances, they look by far the most dangerous team. Every player in a red shirt has impressed, and the Emirates Stadium crowd will be hoping the fine build-up play can translate into goals in the second half.

 

Ungutta får skryt. Dette er mycka bra..

Link to comment
Share on other sites

HALF - TIME - The Gunners have been excellent this evening. The youngsters are dominating large passages of play, and although they have had few clear cut chances, they look by far the most dangerous team. Every player in a red shirt has impressed, and the Emirates Stadium crowd will be hoping the fine build-up play can translate into goals in the second half.

 

Ungutta får skryt. Dette er mycka bra..

 

Hvor fant du dette?

Link to comment
Share on other sites

HALF - TIME - The Gunners have been excellent this evening. The youngsters are dominating large passages of play, and although they have had few clear cut chances, they look by far the most dangerous team. Every player in a red shirt has impressed, and the Emirates Stadium crowd will be hoping the fine build-up play can translate into goals in the second half.

 

Ungutta får skryt. Dette er mycka bra..

 

Hvor fant du dette?

På ATVO antar jeg.

Link to comment
Share on other sites

Går kampen noen tv kanal i det hele tatt, verdensbasis...for jeg vil gjerne se måla, litt kjipt hvis ingen filmer kampen for da får vi ikke sett måla :o Veit ikke hvordan det er jeg, noen som gjør? :)

 

den går ikke på tv, men tipper at ATVO tar opp kampen og legger ut høydepunkter etterhvert:)

Link to comment
Share on other sites

Går kampen noen tv kanal i det hele tatt, verdensbasis...for jeg vil gjerne se måla, litt kjipt hvis ingen filmer kampen for da får vi ikke sett måla :o Veit ikke hvordan det er jeg, noen som gjør? :o

Highlights på ATVO onsdags morgen.

 

Takk og lov, pusta jeg letta ut :P

 

Blir nervøs bare å høre på, hjertet holder på å stoppe hver gang komentatoren hever stemmen :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...