Jump to content

2007.09.25 Newcastle H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 314
  • Created
  • Last Reply

Trur også de aler fleste blir spart her. Mener og å huske Wegner snakket noe om å være enda mer dorsiktig i år med tanke på å la etablerte spillere risikere skade, utslitthet og kort i `liga cupen`.Alltid vanskelig å forutsi hva professoren welger velger, spesielt i en kamp som denne. Prøver på et råtips.

********************************Fabianski************************************

***Hoyte*******************Nordtveit*********Song\Senderos****************Traore

***************************Diarra****************Dennilson*********************

**Walcott*****************************************************************Gibbs

************************Bendtner*********Eduardo******************************

Med litt blanding av litt rutine og ferskt på benken. Song\senderos, Randel, V.Persie, Almunia, Diaby på benk. Trur faktisk dette lageet kunne bite ganske greit fra seg.Samtidig for vi Hvilt en del spiller som spiller veldig mange kamper, Men det viktigste blir å få gitt litt kamptrening på hyn nivå for endel unge framadstormende talent.Kan ikke være lett å være ungt talent ;) :D :D i arsenal fortiden.Selv om Arsenal er fantastiske til å bruke talenta deres, er det ikke bare bare være arvtaker etter folk som clichy, Sagna, Toure, Fabregas, Diaby, Ade, V.Persie osv, osv ikke akkurat oldinger set i fotball øyne :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi driter da så absolutt ikke i liga-cupen!!? :) kom til finalen ifjor jo... selv om vi ikke stiller med de beste er de jo som du sier veldig utviklende og motiverende for unggutta. Det blir ikke å drite i denne cupen føler jeg, men heller å gi 16,17,18 åringer uverdelig viktig match-trening og gi dem en aning av hva som kreves på dette nivået og hva som kreves for å bli en Arsenal-spiller.

 

Håper, hvis mulig, å få sett Nordtveit, Gibbs bli involvert i kampen. Håper Traore får starte, i likhet med Diarra, Bendtner, Denilson, Walcott. Litt overraska over at Wenger satt ut RVP mot Derby, tror det var en kamp han kunne satt noen i nettet og fått opp en, kan det virke som, skrall selvtillit. Mye mulig han blir mye involvert imorgen.

 

------------> OBS! ; Noe herk at kampen ikke blir vist på TV, kan noen gi meg alle nødvendige detaljer rundt hva jeg skal gjøre og hva jeg skal evt laste ned for å få med meg kampen på stream?? JO mere detaljert jo bedre ;) ingen data-ekspert for å si d sånn :D

I den forstand at veldig få av våre beste spillere blir brukt driter vi i cupen. Vi kom til finalen tross at vi ikke satset på turneringen, fordi unggutta gjorde en veldig bra jobb. Alle som ikke bryr seg særlig om cupen sender jo selvfølgelig utpå noen unge som kan få litt erfaring, noe annet ville jo vært idiotisk. Jeg må presisere at så lenge ikke Wenger sliter ut våre beste spillere her så håper jeg vi går hele veien og vinner finalen. Men ødelegger det våre sjanser i de skikkelige turneringene er det like greit om vi ryker ut. Sjansen for at så og si kun unggutter går langt er ganske liten, men om de får en 3-4 kamper vil det være flott.

 

 

Newcastle driter nok ikke i Caling Cup, da seieren her er biletten til UEFA-cup. Allardyce (eller var det Roeder det var..?) Har sagt at det var noe å satse på. Så vi får nok motsand. Men laget ditt ser interessant ut, selv om du har litt mange spillere. ;)

 

Ja , hehe. Mente at vanPersie og Walcott skulle få hver sin omgang på topp.

Newcastle her vel vært ganske ustabil i sesongstarten og er vi heldig er de såpass dårlig at våre nestbeste

kan slå de med litt marginer.

Link to comment
Share on other sites

Vi driter da så absolutt ikke i liga-cupen!!? :) kom til finalen ifjor jo... selv om vi ikke stiller med de beste er de jo som du sier veldig utviklende og motiverende for unggutta. Det blir ikke å drite i denne cupen føler jeg, men heller å gi 16,17,18 åringer uverdelig viktig match-trening og gi dem en aning av hva som kreves på dette nivået og hva som kreves for å bli en Arsenal-spiller.

 

Håper, hvis mulig, å få sett Nordtveit, Gibbs bli involvert i kampen. Håper Traore får starte, i likhet med Diarra, Bendtner, Denilson, Walcott. Litt overraska over at Wenger satt ut RVP mot Derby, tror det var en kamp han kunne satt noen i nettet og fått opp en, kan det virke som, skrall selvtillit. Mye mulig han blir mye involvert imorgen.

 

------------> OBS! ; Noe herk at kampen ikke blir vist på TV, kan noen gi meg alle nødvendige detaljer rundt hva jeg skal gjøre og hva jeg skal evt laste ned for å få med meg kampen på stream?? JO mere detaljert jo bedre ;) ingen data-ekspert for å si d sånn ;)

 

I den forstand at veldig få av våre beste spillere blir brukt driter vi i cupen. Vi kom til finalen tross at vi ikke satset på turneringen, fordi unggutta gjorde en veldig bra jobb. Alle som ikke bryr seg særlig om cupen sender jo selvfølgelig utpå noen unge som kan få litt erfaring, noe annet ville jo vært idiotisk. Jeg må presisere at så lenge ikke Wenger sliter ut våre beste spillere her så håper jeg vi går hele veien og vinner finalen. Men ødelegger det våre sjanser i de skikkelige turneringene er det like greit om vi ryker ut. Sjansen for at så og si kun unggutter går langt er ganske liten, men om de får en 3-4 kamper vil det være flott.

 

ok skjønner mer hva du mener nå, men vil heller bruke ordet nedprioritere;) tror wenger liker denne cupen veldig godt, siden han elsker å jobbe med unge spillere.

Link to comment
Share on other sites

Tror Wenger sparer de fleste her jeg

 

Fabianski

 

Hoyte Nordtveit Song Traore

 

Walcott Diarra Diaby Denilson

 

Bendtner Eduardo

 

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...for+Carling+Cup

 

Håper virkelig du får rett i at Walcott stiller. Debuten til Nordtveit ser jeg uansett frem til. For han forventer jeg å se! Ellers er jeg vel helt enig i lagoppstillingen din, faktisk! :)

Link to comment
Share on other sites

Er det egentlig realistisk at vi får se Nordtveit fra start?

Jeg vil tro han ikke spiller fra start, om han får spille blir det kun ubetydelig lite på slutten. Nordtveit har bare vært i London noen måneder og at han evt. skal møte spillere som Martins og Owen blir vel kanskje litt i meste laget, eller?

Link to comment
Share on other sites

Tror Wenger sparer de fleste her jeg

 

Fabianski

 

Hoyte Nordtveit Song Traore

 

Walcott Diarra Diaby Denilson

 

Bendtner Eduardo

 

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...for+Carling+Cup

 

Håper virkelig du får rett i at Walcott stiller. Debuten til Nordtveit ser jeg uansett frem til. For han forventer jeg å se! Ellers er jeg vel helt enig i lagoppstillingen din, faktisk! :)

 

Tror Wenger stiller med Senderos og/eller Toure istedet for Song/Nordtveit. Hadde vært artig og se Nordtveit spille mot en skikkelig motstander. Sist sesong valgte A.W å bruke Toure og Fabregas mye, men Cesc blir nok spart helt eller benket. Tror ellers at ditt laguttak er bra, og at det har den rutinen og kvalitet som skal til for å kunne slå Newcastle.

 

Fremdeles ingen som vet om noen streams som sender kampen?

Link to comment
Share on other sites

Ikke noen Viasat Gull kanaler som viser den, som Sport 2 eller Sport 3 f.eks?

Ser ikke ut som det, sjekket litt istad...

Ok, får nøye meg med VG, da :)

får vel se på vg ja ;)

Når du har Viasat Gull, kan du jo trykke på en knapp og velge hvilken kamp du vil se på. Det i hvertfall sånn på CL-kamper, så håper det er det her og.

Link to comment
Share on other sites

Ikke noen Viasat Gull kanaler som viser den, som Sport 2 eller Sport 3 f.eks?

Ser ikke ut som det, sjekket litt istad...

Ok, får nøye meg med VG, da :)

får vel se på vg ja ;)

Når du har Viasat Gull, kan du jo trykke på en knapp og velge hvilken kamp du vil se på. Det i hvertfall sånn på CL-kamper, så håper det er det her og.

Sorry, kun Champions League.

Link to comment
Share on other sites

Håper Song får spille. Så et par kamper med han for Charlton i fjor og han gjorde det ganske bra. Jeg har ikke helt mistet troen på han enda. Men han er nødt til å bli mer konsentrert. Ofte litt vel mye laffing på han!

 

Ellers håper jeg Nordtveit er reserve, sammen med Gibbs (av unggutta)

Link to comment
Share on other sites

Fan§! Det ser dårlig ut med streams også til denne kampen. Noen andre sider den kan være på? Har sjekket "http://www.myp2p.eu".

 

Er utrolig spent på Fabianski, har virkelig tro på han! Tror fort Nordtveit kan få sjansen ettersom Wenger har skrytt så mye av han, om ikke annet på benken for å få et innhopp.

Blir spennende lag på banen i kveld, er så forbannet at det ikke skal være mulig å se den!

Link to comment
Share on other sites

helt umulig og få sett kampen altså??? forbanna irreterende dette med liga cupen, all annen fotball går ann og få sett men ikke denne.. canal pluss viser til og med portugisisk liga, skulle ikke tro det hadde kostet så mye ekstra for de og kjøpe lige cup retighetene..

må jo være noen kanaler som sender kampene i england vel?

at det er mulig og se den på en pub eller noe??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...