Jump to content

2007.09.25 Newcastle H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 314
  • Created
  • Last Reply

Nordtveit skada:

http://arsenalreserves.wordpress.com/2007/...ured-nordtviet/

Tror han ville fått spille ellers. Vi får satse på at han får en ny sjanse dersom vi går videre :)

 

Troppene:

Arsenal (from): Fabianski, Traore, Senderos, Song, Hoyte, Diarra, Denilson, Diaby, Walcott, Eduardo, Bendtner, Mannone, Randall, Gibbs, Lansbury, Merida Perez, Eboue.

 

Newcastle (from): Harper, Given, N'Zogbia, Rozehnal, Taylor, Enrique, Faye, Edgar, Beye, Milner, Geremi, Butt, Smith, Pattison, Viduka, Martins, Ameobi.

 

Jeg har ikke funnet noen streams på de sidene jeg vanligvis leter :(. Ofte kommer det flere streams opp rett før kampstart. men det ser dårlig ut tror jeg. Hvorfor i all verden er Reading - Liverpool prioritert foran oss??? ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja, laget var som forventet, ikke så veldig mange bomber. Men ville gjerne sett Gilberto, han må komme seg i kampform. Håper han ikke er så sliten. Som sagt ser det dårlig ut med streams og tv kanaler, en kompis av meg sa at Liverpool kampen gikk to plasser. Det er skuffende!

Link to comment
Share on other sites

Dette svarte viasat da jeg sendte dem en klage via mail.

 

Hei, I de rettighetene Viasat har til ligacupen blir vi tilbudt kamper for de

ulike rundene, de samme kampene som også Sky sender.

 

Det lages to tv-kamper hver runde, en tirsdag og en onsdag.

 

Det vil si Reading-Liverpool og Hull-Chelsea for runde 3 denne uken.

 

Denne runden er det helt riktig at Arsenal er en kamp som det hadde vært fint og

sendt, men det er ikke vi som bestemmer kampvalgene.

 

Mvh;

Andreas Vatnøy

Viasat Sport

Link to comment
Share on other sites

Hmm trudde Merida var leid ut sammen med Vela jeg, ellers ikke store overraskelser i den troppen. Hadde ventet Nordtveit etter wehners skryt av han men ser han muligens er skadet :( Spørs om ikke laget blir omtrent som dette da,

Fabiansky,

J.Hoyte, Song, Senderos, Traore,

Eboue, Diarra, Dennilson, Walcott

Dudu, Bendtner

 

Sub. Mannone, Diaby, Merdina, G.Hoyte, Lansbury

Skulle likt å få sett denne kampen, Mye spenende og trur faktisk vi har god mulighet til å avansere, lykke til ;) :)

Link to comment
Share on other sites

Ser dårlig ut med streams til denne kampen. Er alltids et lite håp men, tviler på at det blir noen streams til kampen

 

"Links Maybe Will Follow Near Kickoff"

 

Jeg ville så gjerne sett denne kampen.

 

Jeg la også merke til at Merida var på benken, han skulle vel vært på lån.

Noen som vet noe mer om denne saken?

Link to comment
Share on other sites

Lukasz Fabianski Armand Traore Justin Hoyte Philippe Senderos Emmanuel Eboue Alexandre Song Denilson Lassana Diarra Theo Walcott Nicklas Bendtner Eduardo

Subs not used

Vito Mannone Gavin Hoyte Abou Diaby Henri Lansbury Francisco Merida Perez

 

 

Blir vel no sånt: Fabianski

 

Hoyte Senderos Song Traore

 

Eboue Diarra Denilson Walcott

 

Bendtner Eduardo

 

Spennende lag dette altså :)

Link to comment
Share on other sites

Lukasz Fabianski Armand Traore Justin Hoyte Philippe Senderos Emmanuel Eboue Alexandre Song Denilson Lassana Diarra Theo Walcott Nicklas Bendtner Eduardo

Subs not used

Vito Mannone Gavin Hoyte Abou Diaby Henri Lansbury Francisco Merida Perez

 

 

Blir vel no sånt: Fabianski

 

Hoyte Senderos Song Traore

 

Eboue Diarra Denilson Walcott

 

Bendtner Eduardo

 

Spennende lag dette altså :)

 

Blir nok det ja, gleder meg veldig til kampen. Gledelig å se at Eboue er tilbake! :)

Link to comment
Share on other sites

 

Er bare link til BBC live 5 så langt, men bedre enn ingenting

Noen som har link til BBC radioen? :)

 

Beklagar å være gledesdrepar, men BBC 5 LIVE sender normalt ikkje kampar over nettet. Det vert å ty til vanleg radio, 693 og 909 MW for dei som får den inn.

Link to comment
Share on other sites

 

:o Du er genial :D

jeg har ikke real player...hvis jeg laster ned real tar den over for media playern da, det skjedde no sånt med datan hos pappa, help me :) og jeg vil være evig takknemlig :)

 

 

Når du får opp meldingen: Make RealPlayer my preferred video player så haker du vekk denne. Da er windows mediaplayer fortsatt din hovet spiller

 

link til å laste ned real player:

 

http://www.download.com/RealPlayer/3000-2139_4-10706703.html

Link to comment
Share on other sites

 

Er bare link til BBC live 5 så langt, men bedre enn ingenting

Noen som har link til BBC radioen? :)

 

Beklagar å være gledesdrepar, men BBC 5 LIVE sender normalt ikkje kampar over nettet. Det vert å ty til vanleg radio, 693 og 909 MW for dei som får den inn.

 

Denne sender de, selv om de sikkert går til andre arenaer også. Men Arsenal-Newcastle er "hovedkamp" på BBC Five Live

Link to comment
Share on other sites

 

:o Du er genial :D

jeg har ikke real player...hvis jeg laster ned real tar den over for media playern da, det skjedde no sånt med datan hos pappa, help me :) og jeg vil være evig takknemlig :)

 

 

Når du får opp meldingen: Make RealPlayer my preferred video player så haker du vekk denne. Da er windows mediaplayer fortsatt din hovet spiller

 

link til å laste ned real player:

 

http://www.download.com/RealPlayer/3000-2139_4-10706703.html

 

Than you so much :D

Link to comment
Share on other sites

 

Er bare link til BBC live 5 så langt, men bedre enn ingenting

Noen som har link til BBC radioen? :)

 

Beklagar å være gledesdrepar, men BBC 5 LIVE sender normalt ikkje kampar over nettet. Det vert å ty til vanleg radio, 693 og 909 MW for dei som får den inn.

 

Denne sender de, selv om de sikkert går til andre arenaer også. Men Arsenal-Newcastle er "hovedkamp" på BBC Five Live

 

Yepp. Live nå!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...