hermz Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Arsenal 2-0 Newcastle (Bendtner, Denilson) 25. september klokka 20.45 norsktid! TV Kanaler: Ingen Norske kanaler Streams: Myp2p.eu Forumets stream-tråd Dommer: Howard Webb (Yorkshire) Lagene: Arsenal Lukasz Fabianski Armand Traore Justin Hoyte Philippe Senderos Emmanuel Eboue Alexandre Song Denilson Lassana Diarra Theo Walcott Nicklas Bendtner Eduardo Subs: Vito Mannone Gavin Hoyte Abou Diaby Henri Lansbury Francisco Merida Perez Newcastle Shay Given Habib Beye David Rozehnal Steven Taylor Jose Enrique James Milner Abdoulaye Faye Charles N'Zogbia Alan Smith Obafemi Martins Shola Ameobi Subs: Fraser Forster David Edgar Nicky Butt Belozoglu Emre Geremi Utilgjengelige spillere: Tomas Rosicky (Hamstring Injury) Jens Lehmann (Arm/Elbow Injury) William Gallas (Groin Strain) Emmanuel Eboue (Sprained Ankle) Skade Info: Arsenal.com - Injury News Klipp fra kampen: YouTube.com ArsenalClips.tk Dailymotion.com Verdensvevet.com Info om kampen: Arsenal.com - MatchMenu Formkurve: Arsenal: S S S S S S Newcastle: U U S S T S Siste fem møter: Newcastle Utd 0-0 Arsenal Arsenal 1-1 Newcastle Utd Newcastle Utd 1-0 Arsenal Arsenal 2-0 Newcastle Utd Arsenal 1-0 Newcastle Utd Før avspark: Vi skal spille våres første liga-cup kamp iår. Denne spilles hjemme mot Newcastle. Ifjor rundspilte tiltider ungguttene Chelsea i finalen. Iår vil vi se mer av det. Det skal også nevnes at det er store sjanser for at Nordmannen Håvard Nordtveit for sinn deby på første laget. PS: ser ikke ut som noen Norske tv kanaler viser kampen. Lykke til ihvertfall!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Viasat prioriterer som vanlig Liverpool foran oss, så stream er det beste me kan håpe på... Over til lagoppstilling, så håper eg Wenger kviler Cesc og Adebayor minst. Toure fortjener også ein kvil, men har me råd til det? Håper Fabianski får sjangsen i mål viss ikkje Lehmann er frisk. Håper Fabianski står uansett egentlig. Fabianski Hoyte - Senderos - Gilberto - Traore Walcott - Diarra - Denilson - Diaby Bendtner - Van Persie Det laget bør være godt nok til å slå Newcastle. Spesielt sidan Newcastle har fått kun 2 dagars kvile medan mesteparten av våre ikkje spelte i helga... Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Ikke noen Viasat Gull kanaler som viser den, som Sport 2 eller Sport 3 f.eks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted September 23, 2007 Author Report Share Posted September 23, 2007 Ikke noen Viasat Gull kanaler som viser den, som Sport 2 eller Sport 3 f.eks? Ser ikke ut som det, sjekket litt istad... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hleb91 Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Veldig synd at vi ikke får mulighet til og se denne, fordi har troen på at det kan bli en god kamp. hvor vi til slutt vinner 2-0 mitt lag: ------------Fabianski------------ Hoyte---Senderos---Gilberto---Clichy Walcott---Denilson---Song---Diaby ----------Van Persie---Eduardo---------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Joey Barton er muligens tilbake til denne kampen. Han spiller alltid bra mot oss, så det ville vært et stort pluss for newcastle dersom han hadde blitt med. Borte er ikke newcastle er lag å skryte av - det fikk vi bevist da de tapte mot Derby Fabianski Hoyte - Senderos - Gilberto - Traore Diarra - Flamini - Denilson - Diaby Bendtner - Walcott - van Persie og Dudu inn i andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Ikke noen Viasat Gull kanaler som viser den, som Sport 2 eller Sport 3 f.eks? Ser ikke ut som det, sjekket litt istad... Ok, får nøye meg med VG, da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal the best Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Syns ikke vi burde la alle hvile. Håper på: Fabianski Sagna---Toure---Senderos---Traore Walcott----Diarra----Gilberto----Diaby Van Persie----Dudu Innbyttere: Denilson.. Fabregas..Bendtner..Clichy..Song. Vi vinner 2-1.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Arsenal knuser Newcastle i denne kampen. Selv med juniorene. Big Sam kan umulig gamble på å slite 1-lagsspillerene fullstendig ut til neste kamp, så her blir det b-lag mot b-lag. Kampen skal jeg se, på stream! Tipper det blir ny kamp for Walcott, Denilson, Diaby og Eduardo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Syns ikke vi burde la alle hvile. Håper på: Fabianski Sagna---Toure---Senderos---Traore Walcott----Diarra----Gilberto----Diaby Van Persie----Dudu Innbyttere: Denilson.. Fabregas..Bendtner..Clichy..Song. Vi vinner 2-1.... mye enig men synes bendtner bør spille i steden får v.p Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleKristian Arsenal 4ever Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Inn med Nordtveit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Igjen regner jeg med at Wenger lar ungutta få sjansen i Ligacupen. Newcastle er et veldig godt lag med en bred stall, så her kan vi fort ryke. Men jeg vet ikke hvor Sam Alladyce verdsetter Ligacupen så jeg tror vi vinner. Men jeg tror vi vinner om Newcastle stller med 1. eller 2. lag. Jeg tror Fabianski debuterer. Og tipper dette laget: ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Fabianski¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Sagna¤¤¤¤¤¤Senderos¤¤¤¤Song¤¤¤¤¤¤¤Traore Walcott¤¤¤¤¤¤Gilberto¤¤¤¤¤Diarra¤¤¤¤¤Denilson ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Bendtner¤¤¤Eduardo¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Benk: Almunia, Nordtveit, Flamini, Diaby, Van Persie Hadde vært morsomt med et Nordtveit-innhopp! Dette vinner vi! Come on you young guns! EDIT: Glemte Traore, han går inn for Clichy som fortjener en pause. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 ----------------Fabianski---------------- Hoyte - Senderos - Nordtveit - Traore -------Diarra - Denilson - Diaby------- Walcott------------------------------Rvp -----------------Eduardo---------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Fabianski Hoyte-Toure-Senderos-Traore Walcott-Diarra-Denilson-Diaby Bendtner-Eduardo Subs: Almunia, Nordtveit, Gilberto, Flamini og Randall Gleder meg veldig til denne cupen! Håper på suksess også i år. Tror allikevel at Newcastle kan bli vanskelige og slå. Tipper tap, men håper selfølgelig seier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Vi kjører jo unggutta! ...og spillere som ikke har fått spille noe særlig. Fabianski Hoyte-Nordtveit© -Senderos-Traore Walcott-Diarra-Randall-Song Bendtner-vanPersie og Walcott Må nå få se Nordtveit vel!?, håper Newcastle driter like hardt i MikkeMus-cup som vi. Et nytt i nærheten like langt løp som i fjor ville vært veldig utviklende og motiverende for unggutta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Må nå få se Nordtveit vel!?, håper Newcastle driter like hardt i MikkeMus-cup som vi. Et nytt i nærheten like langt løp som i fjor ville vært veldig utviklende og motiverende for unggutta. Vi driter da så absolutt ikke i liga-cupen!!? kom til finalen ifjor jo... selv om vi ikke stiller med de beste er de jo som du sier veldig utviklende og motiverende for unggutta. Det blir ikke å drite i denne cupen føler jeg, men heller å gi 16,17,18 åringer uverdelig viktig match-trening og gi dem en aning av hva som kreves på dette nivået og hva som kreves for å bli en Arsenal-spiller. Håper, hvis mulig, å få sett Nordtveit, Gibbs bli involvert i kampen. Håper Traore får starte, i likhet med Diarra, Bendtner, Denilson, Walcott. Litt overraska over at Wenger satt ut RVP mot Derby, tror det var en kamp han kunne satt noen i nettet og fått opp en, kan det virke som, skrall selvtillit. Mye mulig han blir mye involvert imorgen. ------------> OBS! ; Noe herk at kampen ikke blir vist på TV, kan noen gi meg alle nødvendige detaljer rundt hva jeg skal gjøre og hva jeg skal evt laste ned for å få med meg kampen på stream?? JO mere detaljert jo bedre ingen data-ekspert for å si d sånn Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted September 24, 2007 Author Report Share Posted September 24, 2007 Laget jeg håper de stiller med: ::::::::::::::Fabianski::::::::::::: Hoyte::::Toure:::Senderos::Traore Walcott::Gilberto:::Diarra:::Denilson :::::::::Bendtner::::Eduardo::::: Benk; Almunia, Nordtveit, Diaby, Flamini, Randall Håper virkelig Håvard er med. Det hadde vært gøy om han fikk et innhopp! Fabianski, Diarra, Traore, Hoyte, Eduardo, Denilson og Bendtner burde få lov å starte denne kampen. Hvis vi stiller med noe sånt tror jeg nok det blir bra... TIPS: 3-1 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Syns ikke vi burde la alle hvile. Håper på: Fabianski Sagna---Toure---Senderos---Traore Walcott----Diarra----Gilberto----Diaby Van Persie----Dudu Innbyttere: Denilson.. Fabregas..Bendtner..Clichy..Song. Vi vinner 2-1.... Jeg føler at alle (nesten) bør få hvile, dette er carling cup ikke at vi ikke skal ut å vinne fordi det er carling cup, men vi gjør det godt i PL nå så vi bør spare de fleste å satse mer på PL Fabiasnki Sagna-Djourou-Senderos-Traore Walcott-Diarra-Denilson-Diaby Bendtner-Eduardo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evy Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Syns ikke vi burde la alle hvile. Håper på: Fabianski Sagna---Toure---Senderos---Traore Walcott----Diarra----Gilberto----Diaby Van Persie----Dudu Innbyttere: Denilson.. Fabregas..Bendtner..Clichy..Song. Vi vinner 2-1.... Jeg føler at alle (nesten) bør få hvile, dette er carling cup ikke at vi ikke skal ut å vinne fordi det er carling cup, men vi gjør det godt i PL nå så vi bør spare de fleste å satse mer på PL Fabiasnki Sagna-Djourou-Senderos-Traore Walcott-Diarra-Denilson-Diaby Bendtner-Eduardo Djourou spiller jo ikke, han er jo på utlån. Men er litt enig, noen burde spares. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Vi kjører jo unggutta! ...og spillere som ikke har fått spille noe særlig. Fabianski Hoyte-Nordtveit© -Senderos-Traore Walcott-Diarra-Randall-Song Bendtner-vanPersie og Walcott Må nå få se Nordtveit vel!?, håper Newcastle driter like hardt i MikkeMus-cup som vi. Et nytt i nærheten like langt løp som i fjor ville vært veldig utviklende og motiverende for unggutta. Newcastle driter nok ikke i Caling Cup, da seieren her er biletten til UEFA-cup. Allardyce (eller var det Roeder det var..?) Har sagt at det var noe å satse på. Så vi får nok motsand. Men laget ditt ser interessant ut, selv om du har litt mange spillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Tror Wenger sparer de fleste her jeg Fabianski Hoyte Nordtveit Song Traore Walcott Diarra Diaby Denilson Bendtner Eduardo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egemannen Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Jeg vil anta at Highbury Pub viser matchen!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Syns ikke vi burde la alle hvile. Håper på: Fabianski Sagna---Toure---Senderos---Traore Walcott----Diarra----Gilberto----Diaby Van Persie----Dudu Innbyttere: Denilson.. Fabregas..Bendtner..Clichy..Song. Vi vinner 2-1.... Jeg føler at alle (nesten) bør få hvile, dette er carling cup ikke at vi ikke skal ut å vinne fordi det er carling cup, men vi gjør det godt i PL nå så vi bør spare de fleste å satse mer på PL Fabiasnki Sagna-Djourou-Senderos-Traore Walcott-Diarra-Denilson-Diaby Bendtner-Eduardo Djourou spiller jo ikke, han er jo på utlån. Men er litt enig, noen burde spares. hahhahaha, ja sefølgelig :S Dumt av meg :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrulsArsenal Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Håper nordtveit får spille! --------------------Fabianski-------------------- Hoyte------Tourè------Nordtveit-------Traorè Walcott----Denilson------Fabregas-----Diaby -------------Eduardo------Bendtner---------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger_rabbit74 Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Må si jeg ble kvalm av å gå inn på viasat sine program sider og finne ut av at Reading - Swimmingpool går direkte på Sportn og viasatsport 2, men ingen Arsenal-Newcastle. Det er jo ikke første gangen de velger å ikke vise kamper med stor underholdningsverdi, og kamper der to kjente storlag møtes. Føler jeg får lyst til å sende Viasat en klage mail, og et spm om hvorfor de skal sende pool kampen direkte på to av sine kanaler. Arsenal har en mindre supporter horde enn pool, og jeg vet at Viasat gjør ting pga av buisniess, men vi spiller underholdende fotball, og vi blir sett på av mange andre fotballinteresserte. Andre gode grunner til å vise kampen er at vi topper PL, vi banket pool ut av begge cupene forrige sesong(6-3!, 3-1), og vi nådde CC finalen. Jeg er rystet over Viasat sitt dårlige tilbud til seerne, og jeg håper for alle fotball interesserte at Canal Digital fortsetter med å ha rettighetene til å sende PL kamper. Hadde Viasat fått disse rettighetene, mener jeg at tilbudet hadde blitt elendig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.