Jump to content

Jose Murinho sparket av Abramovitsj


Jazze

Recommended Posts

Haha.. utrolig digg!

Far sa det til meg da jeg sto opp, men så trodde jeg ikke på det. Så hørte jeg det i radioen, men trodde fremdeles ikke på det. Men når det er så store oppslag i på de store nettavisene i Norge så tror jeg det selvsagt.

 

Meget spennende dette her.

Tipper Jürgen Klinsmann tar over.

Link to comment
Share on other sites

Litt trist, spør dere meg. Uansett hvor irritert jeg har vært på "The Spesial One", og tro meg, jeg har vært irritert på fyren, så var han en skikkelig fargeklatt. I tillegg så vil jeg påstå at han var fotballfaglig meget dyktig. Det kommer man liksom ikke vekk i fra.

 

Skrekkscenario torsdag morgen; Jolebukken ut, "The Spesial One" inn på WHL, huff nei det tør jeg ikke tenke på en gang! :D Men det skal dere vite at et slikt sceneskifte er fullt ut mulig. Utfordringen med å overta spudz er MIDT I GATA til vesle Jose. Han elsker nemlig slike utfordringer!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Skrekkscenario torsdag morgen; Jolebukken ut, "The Spesial One" inn på WHL, huff nei det tør jeg ikke tenke på en gang! :D Men det skal dere vite at et slikt sceneskifte er fullt ut mulig. Utfordringen med å overta spudz er MIDT I GATA til vesle Jose. Han elsker nemlig slike utfordringer!

Me think not. Jose er ikke typen som ønsker at livet til en hver tid skal være en kamp for å unngå nedrykk :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Skrekkscenario torsdag morgen; Jolebukken ut, "The Spesial One" inn på WHL, huff nei det tør jeg ikke tenke på en gang! :) Men det skal dere vite at et slikt sceneskifte er fullt ut mulig. Utfordringen med å overta spudz er MIDT I GATA til vesle Jose. Han elsker nemlig slike utfordringer!

Me think not. Jose er ikke typen som ønsker at livet til en hver tid skal være en kamp for å unngå nedrykk ;)

Dagens :D

Men kun en ting å si til Josè: Good bye!

Link to comment
Share on other sites

Litt trist, spør dere meg. Uansett hvor irritert jeg har vært på "The Spesial One", og tro meg, jeg har vært irritert på fyren, så var han en skikkelig fargeklatt. I tillegg så vil jeg påstå at han var fotballfaglig meget dyktig. Det kommer man liksom ikke vekk i fra.

 

Skrekkscenario torsdag morgen; Jolebukken ut, "The Spesial One" inn på WHL, huff nei det tør jeg ikke tenke på en gang! :D Men det skal dere vite at et slikt sceneskifte er fullt ut mulig. Utfordringen med å overta spudz er MIDT I GATA til vesle Jose. Han elsker nemlig slike utfordringer!

 

Sportlig sett er det jo gunstig at en av våre sterkeste rivaler mister sin viktigste årsak til suksess. Men jeg også frykter at han havner på WHL. Det ligger jo litt i kortene, eller...? Denne saken viser for øvrig at det største problemet med Chelsea ikke er eller har vært de gode spillerne og den gode manageren, men RA, og måten han har skaffet disse ressursene til klubben.

Link to comment
Share on other sites

Denne saken viser for øvrig at det største problemet med Chelsea ikke er eller har vært de gode spillerne og den gode manageren, men RA, og måten han har skaffet disse ressursene til klubben.

 

Helt korrekt. Dra da paralellene til Arsenal & Ushmanov, eller hva pokker han heter, Dein`s maktsyke, og man trenger ikke være rakettforsker for å vite at den slags penger er svært lite ønskelige. Penger lukter stort sett alltid, men noen lukter verre enn andre.....

Link to comment
Share on other sites

Tror det var sammenligningen mellom eggene, omeletten og spillerne som fikk russeren til å se rødt! :D ;)

Ja helt klart at slikt slår tilbake. Mon tro hvordan spillerne føler det etter slike uttalelser fra sin egen manager. Han hadde jo egentlig fortjent en god bitchslap av sine egne. Vi har sett dette gang på gang at han bruker skader på 1-2 spillere som en unskyldning for ikke å gjøre det bra. Og dette til og med før kampen er spilt :)

Spurs kjøper vell Jose nå.

 

Bye Bye Moanhinhio

Link to comment
Share on other sites

Litt trist, spør dere meg. Uansett hvor irritert jeg har vært på "The Spesial One", og tro meg, jeg har vært irritert på fyren, så var han en skikkelig fargeklatt. I tillegg så vil jeg påstå at han var fotballfaglig meget dyktig. Det kommer man liksom ikke vekk i fra.

 

Sorry, men denne mannen kan jeg ikke fordra. Sur Alex fremstår som en skolegutt i forhold. Jose ble rett og slett for arrogant. Måtte Chelsea gå i oppløsning nå!

 

Skrekkscenario torsdag morgen; Jolebukken ut, "The Spesial One" inn på WHL, huff nei det tør jeg ikke tenke på en gang! :) Men det skal dere vite at et slikt sceneskifte er fullt ut mulig. Utfordringen med å overta spudz er MIDT I GATA til vesle Jose. Han elsker nemlig slike utfordringer!

 

Kommer aldri til å skje, men jeg blir ikke overrasket hvis Spudz setter alle kluter til nå. For meg kan de ansette hvem som helst. Historien viser at ingen klarer noe som helst med den klubben. :D

Link to comment
Share on other sites

Kan være en bra ting for arsenal dette hvis Chelsea tar skade av det. Men at det ble en kompis av russeren som overtar er nesten komisk! Chelsea fans må da være forbannet? Det er vel godt mulig Jose ender som Englands trener, tviler på at Tottenham er aktuelt for "the special one". Men uansett så håper jeg dette er starten på slutten for Chelsea, bare tenk dere hvis det blir super krise etter noen år, og russeren trekker seg ut av Chelsea?! Da blir lagersalget fra Juventus barnemat ;)

Link to comment
Share on other sites

En veldig god nyhet og høre fra min side. Har på følelsen av at det kommer tl og bli en tung stud frammover for Chelsea. Når de skal møte United til helga, tror jeg at det kommer til og ende med tap, og at motgangen til Chelsea bare kommer til og fortsette derfra, hvis de ikke henter en "god" trener raskt. Men spørsmålet er hvem det skal bli?, treneren de henter må det være litt klasse over, siden det er en stor klubb og ta over. Så er jo spørsmålet om at det er noen som vil ta over Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Tror dette var slutten på Chelsea's suksess. Jeg tror det ikke er noen andre som kommer til å greie å forme Chelsea så bra som Mourinho gjor. Klart de har penger og kan kjøpe (nesten) hvem de vil, men det kunne Real og for et par år siden uten få det til å fungere.

 

Jeg tror at denne sparken var ment personlig og ikke sportslig fra Roman's side, noe som jeg tror er en tabbe.... Tiden vil vise.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...