Jump to content

Jose Murinho sparket av Abramovitsj


Jazze

Recommended Posts

Tror dette var slutten på Chelsea's suksess. Jeg tror det ikke er noen andre som kommer til å greie å forme Chelsea så bra som Mourinho gjor. Klart de har penger og kan kjøpe (nesten) hvem de vil, men det kunne Real og for et par år siden uten få det til å fungere.

 

Jeg tror at denne sparken var ment personlig og ikke sportslig fra Roman's side, noe som jeg tror er en tabbe.... Tiden vil vise.

 

Det MÅ være personlige grunner til at russeren går til dette skrittet. Sportslig har Mourinho løftet laget helt til topps. Selvsagt kan man diskutere måten de har spilt fotballen på, men dette alene kan neppe ha vært selveste grunnen. Det nekter jeg å tro. Det er nok heller at det hele er et resultat av den maktkampen som har pågått det siste året.

 

Skal bli utrolig spennende å se hva som skjer videre. Sportslig skal man nesten tro at det kun kan gå en vei nå. Satser på at dette passer bra for Arsenal! ;)

Link to comment
Share on other sites

Litt trist, spør dere meg. Uansett hvor irritert jeg har vært på "The Spesial One", og tro meg, jeg har vært irritert på fyren, så var han en skikkelig fargeklatt. I tillegg så vil jeg påstå at han var fotballfaglig meget dyktig. Det kommer man liksom ikke vekk i fra.

 

Enig i det her. En morsom(noen ganger hvertfall) fyr å ha i PL, og vil nok savne han noe. Finner ingen andre steder en så bråkjekk manager som den klovnen, var derfor alltid så herlig å se trynet på`n nå de tapte...Likevel er det for meg mer positivt enn negativt at han drar. Som du sier er det ikke å komme bortifra at han er en veldig god fotball-trener og derfor gjør det lite at Chelsea mister han "midt i sesongen".

 

Abramovitch er jo retten og sletten bare stein stokk dum (ser det ved å bare se på han). Mourinho har levert 5 titler, hvorav to PL-gull, men dette holdt ikke lenger. Spennende å se hvem de kommer til å hente inn, men liten om at sparkingen skaper stor misnøye i spillergruppa dems ;) Hørt flere ganger Terry,Lampard snakke om viktigheten av Mourinho.

Link to comment
Share on other sites

Veit ikkje heilt kva eg ska sei. Mourinho var sjølvsagt ei klyse, men han var i alle fall ein av dei få managerane som ein kunne smile av.

 

Håper han ikkje havnar i spudz, men er redd for at det kan skje.

 

 

tenkte og på om han kanskje kom til å havne i spurz ei lita stund men, tror ikkje han gjer det.Han kommer til å ta over eit landslag eller ein topp klub i europa .. noko som ikkje spurz er ;)

Link to comment
Share on other sites

Litt trist, spør dere meg. Uansett hvor irritert jeg har vært på "The Spesial One", og tro meg, jeg har vært irritert på fyren, så var han en skikkelig fargeklatt. I tillegg så vil jeg påstå at han var fotballfaglig meget dyktig. Det kommer man liksom ikke vekk i fra.

 

Enig med deg.

Men han blei vel ikkje sparka ? Han gjekk vel frivillig ?

Link to comment
Share on other sites

Litt trist, spør dere meg. Uansett hvor irritert jeg har vært på "The Spesial One", og tro meg, jeg har vært irritert på fyren, så var han en skikkelig fargeklatt. I tillegg så vil jeg påstå at han var fotballfaglig meget dyktig. Det kommer man liksom ikke vekk i fra.

 

Enig med deg.

Men han blei vel ikkje sparka ? Han gjekk vel frivillig ?

 

På hjemmesia til Chelsea stod at partene hadde blitt enige...men om det er sant, det kan spekuleres :huh:

Link to comment
Share on other sites

I ettertid sier vel Chelsea at Jose truet med å sette SWP som midtstopper og Drogba i mål om han ikke fikk forlate klubben...

 

Nei, Jose har skapt problemer for oss med laget sitt. Wenger har aldri slått han. Det eneste jeg vil savne med han er intervjuene før og etter kampene. Uttalen, aksenten, ordene han valgte, var undeholdning på det høyeste nivå enten han mente det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Trist at Mouhrino gir seg, han har vært en fantastisk morsom fyr og hate...PL blir kjedeligere uten han..

Ikke sikkert det er noe fordel for Arsenal heller..spørs litt hvem som kommer inn..Vet ikke om jeg syntes han har evnet å få ut hele potensiale i denne dollargjengen..Det kan kanskje en etterfølger..Vi får se hva som skjer..men det blir spennende og følge fortsettelsen....

Link to comment
Share on other sites

Litt trist, spør dere meg. Uansett hvor irritert jeg har vært på "The Spesial One", og tro meg, jeg har vært irritert på fyren, så var han en skikkelig fargeklatt. I tillegg så vil jeg påstå at han var fotballfaglig meget dyktig. Det kommer man liksom ikke vekk i fra.

 

Skrekkscenario torsdag morgen; Jolebukken ut, "The Spesial One" inn på WHL, huff nei det tør jeg ikke tenke på en gang! ;) Men det skal dere vite at et slikt sceneskifte er fullt ut mulig. Utfordringen med å overta spudz er MIDT I GATA til vesle Jose. Han elsker nemlig slike utfordringer!

 

 

Helt enig, Mourinho har tross alt vært en skikkelig fargeklatt for engelsk fotball i 3 år nå, er like kjekt å se presse konferansene hans hver gang! kommer alltid noe helt latterlig useriøst ut fra den munnen, går liksom ikke ann å ta han helt seriøst! men er en god trener itillegg!

Alex Ferguson og Martin Jol er derimot managere jeg ønsker alt vondt! DE er bare latterlige på alle måter!

Link to comment
Share on other sites

kor stor sansynnlegheit er det for at mourinho tar over spurz?

såg på nettavisen at dei skulle legje in eit meget godt tilbud. penger har dei og mourinho er ein veldig god manager når han har dei pengane han trenger. kva trur dere andre?

Er meget godt mulig at han kommer til og ende opp i Spurs. Jeg håper ikke det, fordi selv om at han er en klyse har han vist at han har gode managerferdigheter den tiden han var i Chelsea. Hvis han blir manager og får penger og handle for trur jeg at han kan komme til og gjøre det bra i Spurs. Det gjennstår bare og se hva som skjer med han :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si jeg syns det er ganske så ufattelig at Chelsea sparker Mourinho/blir enige med han nå om å gå hver sin vei.

 

Jeg har ikke hatt spesielt sansen for han, men han er en veldig bra manager som har fått utrolig mye ut av laget, selv om man kanskje skal forvente det etter alle de pengene som er blitt brukt.

 

For Chelsea sin skyld som klubb og for supporterne sin skyld så er det jo bra hvis de største stjernene forblir i klubben, men hvis man tenker i forhold til Roman så hadde det vært morsomt om det hadde blitt spillerflukt. Da hadde han kanskje begynt å skjønne noen småting han også. Makan til innhabil eier skal du lete lenge etter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...