Jump to content

Arsenal oppretter TV-kanal


sandis

Recommended Posts

Hørtes spennede ut :( Håper vi får tilgang vi også da .. Venter spent jeg også :huh:

Link to comment
Share on other sites

Delayed coverage of all Arsenal matches in major football competitions including Barclays Premier League, UEFA Champions League, FA Cup and Carling Cup.

 

Vi får altså eventuelt se alle Arsenals kamper? Bare en stund etterpå? :( Hadde jo vært utrolig!

 

Dette er uansett genialt.. vil betale hva enn det koster for å få tak i denne kanalen!

Link to comment
Share on other sites

et klipp fra liverpool.no:

 

Dagen etter at Viasat bekreftet at de ikke kommer til å sende nyvinningen LFC TV på sin plattform, gjør Canal Digital det helt klart overfor liverpool.no at de heller ikke akter å tilby Liverpool-kanalen til sine kunder. I går antydet en kilde innad i systemet at LFC TV kunne være interessant for Canal Digital nå som Viasat hadde sagt nei til kanalen. De forhåpningene Liverpools skandinaviske supportere hadde om dette ble imidlertid i dag effektivt slukket av Canal Digitals pressekontakt Cathrine Barth-Nossum.

 

Hvis de ikke vil ha liverpool, så spørs det om de vil ha Arsenal... =/

Link to comment
Share on other sites

et klipp fra liverpool.no:

 

Dagen etter at Viasat bekreftet at de ikke kommer til å sende nyvinningen LFC TV på sin plattform, gjør Canal Digital det helt klart overfor liverpool.no at de heller ikke akter å tilby Liverpool-kanalen til sine kunder. I går antydet en kilde innad i systemet at LFC TV kunne være interessant for Canal Digital nå som Viasat hadde sagt nei til kanalen. De forhåpningene Liverpools skandinaviske supportere hadde om dette ble imidlertid i dag effektivt slukket av Canal Digitals pressekontakt Cathrine Barth-Nossum.

 

Hvis de ikke vil ha liverpool, så spørs det om de vil ha Arsenal... =/

 

I følge Viasat er grunnet at de ikke var fornøyd med det produktet som LFC TV leverte tidligere. Håpet er at nytt og bedre produkt vil overbevise.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvordan Canal Digital og Canal Plus fungrerer jeg. Er det lissom det samme selskapet på en måte? I såfall bør vi vel ha en klar fordel med Dag Solheim, som kanskje kan legge inn noen gode ord. ;)

 

Det er egentlig ikke det samme selskapet. Canal Digital er et selskap som formidler diverse kanaler i sammensatte pakker. Canal Digital er eiet av Telenor.

 

Canal Plus er et selskap som er heleid av C More Entertainment, og som får sine kanaler formidlet via andre selskapers nett.

 

På parabol så har Canal Digital "enerett" på formidling, men over kabel/bredband er det flere aktører som videreformidler kanalene til Canal Plus.

 

Personlig så håper jeg at Canal Digital vil formidle den nye Arsenal TV, men har dessverre ikke alt for store forhåpninger.

Link to comment
Share on other sites

Det er ganske bra kvalitet ja, og dessuten kan du velge hvilken kamp du vil se direkte, med blant annet tippeligaen, Champions League og Premier League..man betaler ca 3 euro i uken og får da tilgang til det meste, slipper lisens og det styret det. Så du får bare hoppe deg på Freddie!

Link to comment
Share on other sites

Det er ganske bra kvalitet ja, og dessuten kan du velge hvilken kamp du vil se direkte, med blant annet tippeligaen, Champions League og Premier League..man betaler ca 3 euro i uken og får da tilgang til det meste, slipper lisens og det styret det. Så du får bare hoppe deg på Freddie!

 

Er det bindingstid på dette..?

 

edit: "Ingen bindingstid, du kan si opp ditt abonnement når som helst"

 

Kanskje ein idè å lese først.. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Etter litt laber respons i "Arsenal på TV" - tråden så prøver jeg her..

 

I forrige uke så zappet jeg innom Tv2sport og fikk se repriser av Twente-kampen og N'castle-kampen på denne kanalen og oppe i høyre hjørne var det helt tydelig ArsenalTV logo. Så da lurer jeg på om det e noen som vet om Tv2 har kjøpt opp noen rettigheter til ArsenalTV?

Link to comment
Share on other sites

Etter litt laber respons i "Arsenal på TV" - tråden så prøver jeg her..

 

I forrige uke så zappet jeg innom Tv2sport og fikk se repriser av Twente-kampen og N'castle-kampen på denne kanalen og oppe i høyre hjørne var det helt tydelig ArsenalTV logo. Så da lurer jeg på om det e noen som vet om Tv2 har kjøpt opp noen rettigheter til ArsenalTV?

 

Det er nok ikke TV2, men Canal Digital som har kjøpt opp rettighetene vil jeg tro

Link to comment
Share on other sites

Er det bare idag eller er dette noe de kommer til og gjøre fast fremover?

 

Ser ut som det stort sett blir fast 1 gang i uka ifølge TV2's TV-guide, men på litt forskjellige dager.

Og sikkert et par repriser også..

 

Arsenal TV - TV2 Sport:

 

Søndag 14. sept. kl. 13

Fredag 19. sept kl. 13

Fredag 26. sept kl. 14

Søndag 28. sept kl. 13

 

Men dette liker vi..hehe :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...