Jump to content

Øvrige spillere, klubber og ligaer


Eboue

Recommended Posts

  • 4 months later...

Fran spilte mot Mallorca i går og gjorde mye bra. Tempoet i La Liga passer han nok bedre.

Reyes var forøvrig meget god og han begynner igjen å vise de kvalitetene som gjorde at han ble hentet til oss. Et stort smil, lynrask og masse gode forseringer. Er nok snart tilbake på landslaget også.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Overmars? Du mener vel Wim Jonk?

Det er de det er bilde av på artikkelen ja, men jeg tolker dette: "

- Noe må skje, og det er ikke bare jeg som mener det. Mine folk har spilt mer enn 2000 kamper for Ajax. Det er navn som Cruyff, Bergkamp, Jonk, Molenaar, Rijkaard, Overmars, Molenaar. Det er latterlig at vi får en smekk på fingrene, fra direktører med null fotballbakgrunn, sier Cruyff." Som at Cruyff vil ha inn flere folk en bare de to han prøvde å få forfremmet nå, fram i klubben..

Link to comment
Share on other sites

Det er de det er bilde av på artikkelen ja, men jeg tolker dette: "

- Noe må skje, og det er ikke bare jeg som mener det. Mine folk har spilt mer enn 2000 kamper for Ajax. Det er navn som Cruyff, Bergkamp, Jonk, Molenaar, Rijkaard, Overmars, Molenaar. Det er latterlig at vi får en smekk på fingrene, fra direktører med null fotballbakgrunn, sier Cruyff." Som at Cruyff vil ha inn flere folk en bare de to han prøvde å få forfremmet nå, fram i klubben..

Fair enough, men det blir litt sånn som når VG oppdager at en amerikansk kjendis har en tipp-tipp-tipp oldefar på Toten B)

Link to comment
Share on other sites

Fair enough, men det blir litt sånn som når VG oppdager at en amerikansk kjendis har en tipp-tipp-tipp oldefar på Toten B)

Du referer sannsynligvis til Josh Groban :) Poenget med artikkelen er at Ajax ikke har vunnet serien siden '04 og at noe må skje snart, de har hatt like lang serietørke som oss og Ajax har ALLTID vært størst!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...