Jump to content

Urby Emanuelson


Arsenal the best

Recommended Posts

Har aldri hørt om han her Urby'en,men håper på Martins :P

hvordan ble dette en Martins tråd?? ;)

 

Wenger sier han ikke ser etter noen forsterkninger på post-City pressekonferansen og at vi er godt nok forspent bake.

 

men, hvis vi mot formodning allikevel skulle forsterke så er det åpenbart at midtstopperen er mer prekær en venstrebacken akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Har aldri hørt om han her Urby'en,men håper på Martins :P

hvordan ble dette en Martins tråd?? ;)

Hvis du scroller litt ned på linken, ser du at Wenger er interresert i å hente han :P

 

Jo, men man kan jo diskutere Martins i Martins tråden der den nøyaktig samme linken er lagt ut, skal vi begynne diskutere Emanuelson i Martins tråden også da eller??? Nei dette er så utrolig tullete og det ødelegger mange tråder.

 

Men tilbake til topic, Emanuelson er en kjempegod venstreback og har utrolige offensive evner, vi har definitivt ikke bruk for en ny venstreback, men han kan jo være vår nye venstreving;)

Link to comment
Share on other sites

Urby er en meget god spiller. Dog ser jeg ikke poenget i å hente inn ny venstreback, men jeg mener at han har spilt en del som venstreving også, noe vi lenge har trengt i Arsenal. Og blir han hentet, har Wenger en plan.. Derfor er jeg fòr et kjøp av denne spilleren.

Link to comment
Share on other sites

Urby vet jeg en del om, imed at jeg følger Nederlandsk fotball en del. Og det er jo rett at han opprinnelig er back, men både i Ajax og på landslaget har han spilt ving. Så han kan lett spille på vingen, og OM Wenger henter han, så tror jeg det er for at han skal spille ving. Ellers har jeg egentlig bare godord å si om Urby, god ving, gode innlegg, og godt skudd. Bedre offensivt enn defensivt, og passer vel kanskje derfor også bedre som ving?:)

Jeg sier ihvertfall ikke nei takk, og har vel etterlyst han tidligere i tråden "hvilke spillere vi ønsker til klubben".

Link to comment
Share on other sites

Men hva er greia med at kun Manchester City har vist interesse for Adriano?

 

Link: http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...2689182,00.html

 

Adriano er på vei til West Ham på lån.

 

Wenger seier at han var tilbudt Adriano, men at han takka nei. Som eg forøvrig er glad for at han gjorde, litt redd for at han kunne blitt ein "ny" Baptista.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2691666,00.html

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...