Jump to content

Luka Modric


bold marauder

Recommended Posts

har sett litt hinting rundt i rykteseksjonene til flere aviser om at Wenger snuser på Eduardo's tidligere lagkamerat i Dinamo Zagreb Luka Modric. han er 22-år og en visst nok en playmaker-type som kan spille på venstrekanten. mest konkret er tribal football ( http://www.tribalfootball.com/article.php?id=51550 )

 

her er mer eller mindre troverdig fakta om han: http://en.wikipedia.org/wiki/Luka_Modri%C4%87

 

og en video;

hvor blandt annet for Martin Andresen blir gjort til skamme (noen han jo ellers klarer fint selv :P ) videoen ser helt grei ut, men viser ikke noe kjempespesielt synes jeg. det er i denne posisjonen vi må forsterke dog.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Får han arbeidstillatelse da tro? Ser han har spilt 15-20 kamper for Kroatia siden i fjor.

Burde kanskje holde det?

 

Ser jo ut som han er akkurat samme spilletype som Rosicky.

Liten "firfirsle" som er god teknisk og har gode pasninger.

 

Kan jo være noe for oss, men jeg syns vi trenger litt andre type spiller i dette laget enn bare små tekniske spillere. Viktig med litt variasjon og muskler kanskje?

 

Men...hvis han kommer, tipper jeg det blir i januar.

Link to comment
Share on other sites

Får han arbeidstillatelse da tro? Ser han har spilt 15-20 kamper for Kroatia siden i fjor.

Burde kanskje holde det?

 

Ser jo ut som han er akkurat samme spilletype som Rosicky.

Liten "firfirsle" som er god teknisk og har gode pasninger.

 

Kan jo være noe for oss, men jeg syns vi trenger litt andre type spiller i dette laget enn bare små tekniske spillere. Viktig med litt variasjon og muskler kanskje?

 

Men...hvis han kommer, tipper jeg det blir i januar.

det burde holde med 15-20 landskamper ja, men man vet jo som kjent aldri med migrasjonsmyndighetene i UK.

 

ville vel heller ha satset på mer fart, stødig balansepunkt og teknikk på vingen. styrke er vel ganske uvanlig i den posisjonen, men selvfølgelig ikke å forakte.

 

her er en mer fullverdig artikkel, http://www.mailonsunday.co.uk/pages/live/a...in_page_id=1779 ser ut som det kan være seriøst (kanskje bare ønsketenkning om at vi får en til signing?). noen som vet noe om sannhetsgehalten i det Mail on Sunday skriver?

Link to comment
Share on other sites

+ Vi skal vistnok ha førsteretten på han siden vi allerede har fått dudu

+ Han er kun 173 høy, men han putter likevel noen mål på hodet i filmen.

+ Ser ganske målfarlig ut

+ Ser ut som en ganske god dribler

+ Han er ung

+ Har et godt samarbeid med Dudu, og de vil også hjelpe hverandre med å bli vant med klubben, spillestilen og byen.

- Er han den typen spiller vi trenger?

- Hvor lang tid vil han bruke på å tilpasse seg spillestilen?

- Ser litt fislete ut

- Blir kanskje litt dyr?

Link to comment
Share on other sites

Vil tippe det er basert på de utallige artiklene som er postet over, pluss videoene som er å finne på youtube og andre steder? Er vel ganske så åpenbart.

stemmer det, ja. Etter å ha sett masse videoer og lest mange artikler får man et visst inntrykk. Er fortsatt noen viktige variabler man ikke får vite da som arbeidskapasitet, defensiv styrke o.s.v. Stoler på Wenger :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Han er akkuratt den spilleren vi trenger da! men Uansett det blir ikke gjort en avgjørelse før etter 29 august han skal spille Dinamo - Bremen kampen først.

Når agenten til Eduardo og Dinamo var i London for å diskutere Arbeidstilatelsen er jeg sikker på at de snakka om en mulig overgang til Arsenal. Føler på meg at dette kommer til å skje og det vil være et av Premier Leagues beste kjøp i år:D

 

Fant denne det er bare å nyte http://www.youtube.com/watch?v=upv33sN1TY4

Link to comment
Share on other sites

Han er akkuratt den spilleren vi trenger da! men Uansett det blir ikke gjort en avgjørelse før etter 29 august han skal spille Dinamo - Bremen kampen først.

Når agenten til Eduardo og Dinamo var i London for å diskutere Arbeidstilatelsen er jeg sikker på at de snakka om en mulig overgang til Arsenal. Føler på meg at dette kommer til å skje og det vil være et av Premier Leagues beste kjøp i år:D

 

Fant denne det er bare å nyte http://www.youtube.com/watch?v=upv33sN1TY4

 

vi har vel nok spillere på 1,70 som har mest lyst og spille sentralt vel???

dette er en rosicky kopi bare at enda mindre, og en typisk AMC spiller og det trenger vi virkelig ikke..

 

skal vi kjøpe en kant spiller må det vel gå ann og faktisk kjøpe en som trives best på kanten eller????

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har lyst å trekke igjen denne tråden da det er 90% sikkert at han kommer til oss i Januar og jeg gleder meg som en unge til å se denne Unggutten i Arsenal Drakta ( Blir veldig skuffa viss han ikke blir Arsenal spiller da )

Vet det er lenge til januar, men må trekke fram dette før jeg glemmer helt av det :)

Må Nevne at han er 21 år og er mye bedre enn Rosicky i den alderen, Dette er en Kommende stjerne.

 

Dette er noen grunner til at jeg holder en knapp på dette ryktet:

 

1) Zdravko Mamic: "he is one-out of-one in Arsenal this winter"

2) the interview where they explined why the rejected Shaktar and how and then in same interview mentioning that Arsène really wants him in the winter, when he can't get him sooner

3) Arsenal getting the first refusal that was even mentioned in several British media

4) Zdravko Mamic's secret trip to see Arsène while Emirates Cup

5)That part where apperently Mamic had to "beg" AW not to buy Modric this summer

 

Dinamo Zagreb har bett Arsene Wenger om å la være å by på han denne sommeren fordi de har håp om Videre spill i Europa Cupen dette året ( Nå er han Cup Tied, en av grunnene til at Wenger venter tror jeg ) , Men Leste noe her om dagen at Arsenal og Dinamo har en avtale om at Arsenal har førsteretten på Modric og skal få han i januar viss de byr opp imot 10-12 millioner pund. Shaktar og Hajduk ville gi ca 15 mill pund for Modric, men da svarte Dinamo sjefen " We won't sell to our rivals, even though he might be Arsenal propety ( eller hvordan det skrives ) next year. "

 

Vell jeg har hvertfall tro på at han kommer, og jeg håper dette stemmer.

 

Arsené knows

 

Edit: Blei ein dårlig artikkel det her, men håper dere forstår hva jeg mener :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Har lyst å trekke igjen denne tråden da det er 90% sikkert at han kommer til oss i Januar og jeg gleder meg som en unge til å se denne Unggutten i Arsenal Drakta ( Blir veldig skuffa viss han ikke blir Arsenal spiller da )

Vet det er lenge til januar, men må trekke fram dette før jeg glemmer helt av det ;)

Må Nevne at han er 21 år og er mye bedre enn Rosicky i den alderen, Dette er en Kommende stjerne.

 

Dette er noen grunner til at jeg holder en knapp på dette ryktet:

 

1) Zdravko Mamic: "he is one-out of-one in Arsenal this winter"

2) the interview where they explined why the rejected Shaktar and how and then in same interview mentioning that Arsène really wants him in the winter, when he can't get him sooner

3) Arsenal getting the first refusal that was even mentioned in several British media

4) Zdravko Mamic's secret trip to see Arsène while Emirates Cup

5)That part where apperently Mamic had to "beg" AW not to buy Modric this summer

 

Dinamo Zagreb har bett Arsene Wenger om å la være å by på han denne sommeren fordi de har håp om Videre spill i Europa Cupen dette året ( Nå er han Cup Tied, en av grunnene til at Wenger venter tror jeg ) , Men Leste noe her om dagen at Arsenal og Dinamo har en avtale om at Arsenal har førsteretten på Modric og skal få han i januar viss de byr opp imot 10-12 millioner pund. Shaktar og Hajduk ville gi ca 15 mill pund for Modric, men da svarte Dinamo sjefen " We won't sell to our rivals, even though he might be Arsenal propety ( eller hvordan det skrives ) next year. "

 

Vell jeg har hvertfall tro på at han kommer, og jeg håper dette stemmer.

 

Arsené knows

 

Edit: Blei ein dårlig artikkel det her, men håper dere forstår hva jeg mener :)

bra ressonnement. støtter sannsynligheten i dette ryktet. er ikke ofte ting ser så troverdige ut...

 

meeen, man vet jo aldri :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dersom Wenger skal forsterke på vingene syns jeg han burde gå for en spiller som er vant til å spille der og som har en annen spillestil enn Hleb og Rosicky. Både Rosicky og Hleb sleit med å tilpasse seg vingen, og når man i tillegg må tilpasse seg PL blir det usikkert hvor mye han egentlig kommer til å tilføre laget.

Jeg sier vi heller skal gå inn for en som er glad i dødlinja, og som kan legge inn, i motsetning til Rosicky som må skjære innover da han er høyrebeint.

Link to comment
Share on other sites

Dersom Wenger skal forsterke på vingene syns jeg han burde gå for en spiller som er vant til å spille der og som har en annen spillestil enn Hleb og Rosicky. Både Rosicky og Hleb sleit med å tilpasse seg vingen, og når man i tillegg må tilpasse seg PL blir det usikkert hvor mye han egentlig kommer til å tilføre laget.

Jeg sier vi heller skal gå inn for en som er glad i dødlinja, og som kan legge inn, i motsetning til Rosicky som må skjære innover da han er høyrebeint.

 

 

Jeg er ganske enig dette her. Med Adebayor, Bendtner og delvis RvP har vi god hodestyrke på topp, Eduardo er også en god avslutter med panna, selv om han nok sliter litt mer med å vinne duellene mot motstanderens stoppere; så mener jeg likevel at vi kunne trengt en annerledes kantspiller enn hva vi for øyeblikket har. Theo er det delvis, men hverken Rosicky eller Alex er vinger i utgangspunktet (hvertfall ikke Tomas, litt usikker på Hleb, men mener å huske han likte seg best sentralt i Stuttgart eller hvor enn vi fikk han fra). At vi trenger en venstreving er jeg overbevist om, og da ønsker jeg at Wenger finner en "god gammeldags kantspiller" som slår presise innlegg, slik at vi kan variere spillet i større grad enn hva vi i dag kan. På høyresiden er det mer enn god nok dekning synes jeg med Eboue, Walcott og Hleb, der både Eboue og Walcott holder seg til krittet ganske ofte.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Går han til Chelsea, blir jeg forbanna!

Snakker om ran på høylys dag!

 

 

Nå har Modric vært kjent lenge, og jeg syntes det var rart når wenger hentet Eduardo før han hentet Modric...

Men tror han heller vil til Arsenal, som Vela har sagt så satser vi mer på unge spillere og Modric passer ikke inn i Chelski

Link to comment
Share on other sites

Pengene avgjør. Er Chelsea interessert, forsvinner Arsenal ut av bildet. Så enkelt er det. Wenger kommer aldri til å sprenge banken for å sikre seg en spiller. Det gjør Chelsea.

 

Synd, for Modric virker å være en spiller med kvaliteter for et Arsenal-lag.

 

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...779&ito=newsnow

Link to comment
Share on other sites

Leste på en kroatisk side at Arsenal kanskje allerede har en avtale med Dinamo om at Modric skal komme.

Modric og Eduardo er et radarpar, og de er også bestevenner.

Så hvis det er opp til Modric så er jeg sikker på at han kommer til oss :P

Tror ikke han vil dra til Chelsea, han har selv uttalt at han drømmer om å spille på samme lage som Eduardo igjen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...