Jump to content

Luka Modric


bold marauder

Recommended Posts

Leste på en kroatisk side at Arsenal kanskje allerede har en avtale med Dinamo om at Modric skal komme.

Modric og Eduardo er et radarpar, og de er også bestevenner.

Så hvis det er opp til Modric så er jeg sikker på at han kommer til oss :P

Tror ikke han vil dra til Chelsea, han har selv uttalt at han drømmer om å spille på samme lage som Eduardo igjen. ;)

 

Hva i all verden betyr det om Modric vil til Arsenal? Spilleren er under kontrakt og klubben selger til mestbydende! Modric går til Chelsea over nyttår! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Som jeg har sagt før.....Han er jo en veldig god spiller, men hva skal vi med enda en teknisk "firfirsle" som er offensiv midtbanespiller?

Virker jo ikke som han spiller noe særlig på kanten heller. Spiller ihvertfall mest sentralt for Kroatia.

Vi har jo Hleb, Rosicky og Eduardo fra før som er ganske like spilletyper. ok, Eduardo er jo mest spiss, men Diaby, Denilson og Cesc er jo også i midtbanerekka.

Med mindre vi skal selge noen blant våre offensive midtbanespillere, ser jeg ikke vitsen med å hente han fordi han er veldig lik Hleb og Rosicky.

 

Jeg har mer tro på at vi trenger litt mer ulike spilletyper.

Hva med en rendyrket venstreving med gode innlegg som kan utfordre Rosicky om plassen?

Vet de er vanskelig å finne, men tror det kunne gitt oss en ny dimensjon på kanten.

 

Alterntivt får vi bruke Traore eller Gibbs på venstrekant. ;)

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har sagt før.....Han er jo en veldig god spiller, men hva skal vi med enda en teknisk "firfirsle" som er offensiv midtbanespiller?

Virker jo ikke som han spiller noe særlig på kanten heller. Spiller ihvertfall mest sentralt for Kroatia.

Vi har jo Hleb, Rosicky og Eduardo fra før som er ganske like spilletyper. ok, Eduardo er jo mest spiss, men Diaby, Denilson og Cesc er jo også i midtbanerekka.

Med mindre vi skal selge noen blant våre offensive midtbanespillere, ser jeg ikke vitsen med å hente han fordi han er veldig lik Hleb og Rosicky.

 

Jeg har mer tro på at vi trenger litt mer ulike spilletyper.

Hva med en rendyrket venstreving med gode innlegg som kan utfordre Rosicky om plassen?

Vet de er vanskelig å finne, men tror det kunne gitt oss en ny dimensjon på kanten.

 

Alterntivt får vi bruke Traore eller Gibbs på venstrekant. :)

Synnes faktisk begge kantene er noe av det vi trenger mest backup og variasjonsmuligheter på. Thomas er fortsatt ganske ujevn i prestasjonene, Hleb har vært stor men synnes ikke Eboe er i nærheten av å overbevise som kant. Diaby er heller ingen kantspiller, Så hvis det er noe i ryktene om vi har opsjon på kjøp av han så sier jeg ja takk, i bud runde med roaman blir vel prisen presset så høyt at det ikke er noe aktuelt

Link to comment
Share on other sites

Lurer på om det er noe i dette som står her på Luka Modric på wikipedia sine sider.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Luka_Modric

 

Det står; "However on July 19, 2007 it was reported that the English side Arsenal won the right of first refusal on Luka Modrić's future transfer"

 

Høres bra ut. Og 17. juli 2007, var ikke det rett rundt perioden når vi sikret oss Dudu?

Tror spekuleringene mine (og andres) da er rette, om at Wenger fortsatte samtaler med Dinamo også etter at Dudu var sikret.

Link to comment
Share on other sites

Lurer på om det er noe i dette som står her på Luka Modric på wikipedia sine sider.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Luka_Modric

 

Det står; "However on July 19, 2007 it was reported that the English side Arsenal won the right of first refusal on Luka Modrić's future transfer"

 

Høres bra ut. Og 17. juli 2007, var ikke det rett rundt perioden når vi sikret oss Dudu?

Tror spekuleringene mine (og andres) da er rette, om at Wenger fortsatte samtaler med Dinamo også etter at Dudu var sikret.

 

3.juli står det på Arsenal.com at han joinet Arsenal. ;) Så det er ikke umulig at dette kan stemme!

Link to comment
Share on other sites

NEI TAKK. så han mot Brann. han var helt vanlig sikkert ikke noe bedre en gaarde på viking , ikke det at han er dårlig , Men ikke noe Arsenal klasse

 

Jeg tror Wenger har litt mer peiling enn deg, og hvorfor skal både Chelsea og Arsenal være villige til punge ut med millioner, for en spiller som ikke er bedre enn Gaarde? :) Du kan ikke dømme en spiller etter en kamp, når han blir regnet som et av europas største talent.

Link to comment
Share on other sites

NEI TAKK. så han mot Brann. han var helt vanlig sikkert ikke noe bedre en gaarde på viking , ikke det at han er dårlig , Men ikke noe Arsenal klasse

 

 

Ehh? Så du i det hele tatt kampen?

Modric hadde mange fine gjennomspill til sine medspillere som skulle ha skårt noen flere mål.

En gang vant han ballen på midtbanestreken, driblet seg forbi noen spillere og skjøt i stanga fra 20 meter.

Gutten ble kåret til MOM etter kampen.

Å sammenligne ham med Gaarde er bare idiotisk. Eller er Gaarde en av Europas mest ettertraktede spillere?

Mjelde sammenlignet han faktisk med Messi, det sier litt.

Link to comment
Share on other sites

Spilte han sentralt mot Brann? For en sentral midtbanespiller er det siste vi trenger.

 

Slik situasjonen er på midtbanen vår nå må det selges en først før vi kjøper noen flere.

Hvem skulle det bli? Og da tenker jeg ikke på Gilberto. Han er typisk ankerspiller og vi har Diarra og Flamini foran han i køa pr. i dag.

 

Wenger har uttalt at det kanskje trengs en midtstopper og at vi har mer enn nok midtbanespillere.

Dette blir jo evt. en som skal vikariere for Kolo. Djourou kommer kanskje tilbake, men jeg er ikke sikker.

 

Får kjøpe Micah Richards da :)

 

Men Modric ser ikke jeg vitsen med å kjøpe. Heller Queresma hvis vi skal ha noen offensive midtbanespillere.

Link to comment
Share on other sites

Spilte han sentralt mot Brann? For en sentral midtbanespiller er det siste vi trenger.

 

Slik situasjonen er på midtbanen vår nå må det selges en først før vi kjøper noen flere.

Hvem skulle det bli? Og da tenker jeg ikke på Gilberto. Han er typisk ankerspiller og vi har Diarra og Flamini foran han i køa pr. i dag.

 

Wenger har uttalt at det kanskje trengs en midtstopper og at vi har mer enn nok midtbanespillere.

Dette blir jo evt. en som skal vikariere for Kolo. Djourou kommer kanskje tilbake, men jeg er ikke sikker.

 

Får kjøpe Micah Richards da :D

 

Men Modric ser ikke jeg vitsen med å kjøpe. Heller Queresma hvis vi skal ha noen offensive midtbanespillere.

 

han spilte venstrekant mot brann og var banens beste, så han mot england også då spilte han sentralt.

sett han i en del kamper og virker som en god spiller..

 

queresma vil jeg ikke ha til arsenal i det hele tatt, sett han no begge kampene mot pool++

trodde at han var go, men vil heller ha modric, selv om jeg ikke har helt troen på at han heller er så god som de skal ha det til..

 

men folk må slutte og snakke om queresma som om han er nesten like god som ronaldo, for han rekker ikke ha til knerene en gang

Link to comment
Share on other sites

Spilte han sentralt mot Brann? For en sentral midtbanespiller er det siste vi trenger.

 

Slik situasjonen er på midtbanen vår nå må det selges en først før vi kjøper noen flere.

Hvem skulle det bli? Og da tenker jeg ikke på Gilberto. Han er typisk ankerspiller og vi har Diarra og Flamini foran han i køa pr. i dag.

 

Wenger har uttalt at det kanskje trengs en midtstopper og at vi har mer enn nok midtbanespillere.

Dette blir jo evt. en som skal vikariere for Kolo. Djourou kommer kanskje tilbake, men jeg er ikke sikker.

 

Får kjøpe Micah Richards da :(

 

Men Modric ser ikke jeg vitsen med å kjøpe. Heller Queresma hvis vi skal ha noen offensive midtbanespillere.

 

han spilte venstrekant mot brann og var banens beste, så han mot england også då spilte han sentralt.

sett han i en del kamper og virker som en god spiller..

 

queresma vil jeg ikke ha til arsenal i det hele tatt, sett han no begge kampene mot pool++

trodde at han var go, men vil heller ha modric, selv om jeg ikke har helt troen på at han heller er så god som de skal ha det til..

 

men folk må slutte og snakke om queresma som om han er nesten like god som ronaldo, for han rekker ikke ha til knerene en gang

 

Hadde Queresma vært så go hadde han vært henta av Barca eller Real for lengst....

 

Faktisk er det ingen stor klubber som har vist noe inntresse for han de siste åra, han var go mot Chelsea i en kamp i fjor.

 

Men hjelper ikke at han er go i enkelte kamper, han var ræva mot Liverpool i begge kampene, nei han reker heller ikke Hleb opp til knerene.

 

Han er alt for ego til tider så er han ikke rask heller til å være ving spør du meg, Modric er nok et mye støre talent en Diarra og Flamini og en mere komplett spiller.

 

Flamini er go på det eneste han er go til det å jobbe og slite på mittbanen, gjort en bra jobb i år, Diarra er nok ikke go nok, er en grunn til at han spilte bare back på Chelsea og Frankrike sier ikke mere om det ;)

Link to comment
Share on other sites

Spilte han sentralt mot Brann? For en sentral midtbanespiller er det siste vi trenger.

 

Slik situasjonen er på midtbanen vår nå må det selges en først før vi kjøper noen flere.

Hvem skulle det bli? Og da tenker jeg ikke på Gilberto. Han er typisk ankerspiller og vi har Diarra og Flamini foran han i køa pr. i dag.

 

Wenger har uttalt at det kanskje trengs en midtstopper og at vi har mer enn nok midtbanespillere.

Dette blir jo evt. en som skal vikariere for Kolo. Djourou kommer kanskje tilbake, men jeg er ikke sikker.

 

Får kjøpe Micah Richards da ;)

 

Men Modric ser ikke jeg vitsen med å kjøpe. Heller Queresma hvis vi skal ha noen offensive midtbanespillere.

 

han spilte venstrekant mot brann og var banens beste, så han mot england også då spilte han sentralt.

sett han i en del kamper og virker som en god spiller..

 

queresma vil jeg ikke ha til arsenal i det hele tatt, sett han no begge kampene mot pool++

trodde at han var go, men vil heller ha modric, selv om jeg ikke har helt troen på at han heller er så god som de skal ha det til..

 

men folk må slutte og snakke om queresma som om han er nesten like god som ronaldo, for han rekker ikke ha til knerene en gang

 

Hadde Queresma vært så go hadde han vært henta av Barca eller Real for lengst....

 

Faktisk er det ingen stor klubber som har vist noe inntresse for han de siste åra, han var go mot Chelsea i en kamp i fjor.

 

Men hjelper ikke at han er go i enkelte kamper, han var ræva mot Liverpool i begge kampene, nei han reker heller ikke Hleb opp til knerene.

 

Han er alt for ego til tider så er han ikke rask heller til å være ving spør du meg, Modric er nok et mye støre talent en Diarra og Flamini og en mere komplett spiller.

 

Flamini er go på det eneste han er go til det å jobbe og slite på mittbanen, gjort en bra jobb i år, Diarra er nok ikke go nok, er en grunn til at han spilte bare back på Chelsea og Frankrike sier ikke mere om det ;)

 

Det heter forresten knærne og god :(

Men uansett, jeg synes at Quaresma er en kvalitetsspiller. Han var veldig god mot Arsenal i fjor(?).

Da briljerte han på vingen(e). Han er en spiller som ikke får ut sitt fulle potensiale i en klubb som Porto.

Quaresma har brukbar fart, Hleb er vel heller ikke noen spesielt hurtig spiller. Og man må nesten vært litt ego i en klubb som Porto, der har han litt for dårlige lagkamerater. Jeg tror at han hadde fått ut sitt potensiale i en klubb som Arsenal der vi tar vare på talenter og har en rekke med verdensklassespillere som hjelper han ute på bana!

 

Diarra har vist stort potensiale og han er definitivt en bra spiller!

Han har fysikk, løper mye, gode taklinger, osv. Det eneste han må skjerpe seg på er enkle pasninger. Han har en del elementære feil.

 

Du kan nesten ikke sammenligne Modric med Flamini/Diarra. Det eneste som er likt er posisjonen. Modric er en svært offensiv spiller, mens Flamini og Diarra har sin styrke defensivt. Det de flyter på er innsats, mens Modric er en slags playmaker.

 

Edit: For meg så det ut som om Modric spilte sentral midtbane i Brann-kampen, noen som kan bekrefte?

Link to comment
Share on other sites

Spilte han sentralt mot Brann? For en sentral midtbanespiller er det siste vi trenger.

 

Slik situasjonen er på midtbanen vår nå må det selges en først før vi kjøper noen flere.

Hvem skulle det bli? Og da tenker jeg ikke på Gilberto. Han er typisk ankerspiller og vi har Diarra og Flamini foran han i køa pr. i dag.

 

Wenger har uttalt at det kanskje trengs en midtstopper og at vi har mer enn nok midtbanespillere.

Dette blir jo evt. en som skal vikariere for Kolo. Djourou kommer kanskje tilbake, men jeg er ikke sikker.

 

Får kjøpe Micah Richards da :(

 

Men Modric ser ikke jeg vitsen med å kjøpe. Heller Queresma hvis vi skal ha noen offensive midtbanespillere.

 

han spilte venstrekant mot brann og var banens beste, så han mot england også då spilte han sentralt.

sett han i en del kamper og virker som en god spiller..

 

queresma vil jeg ikke ha til arsenal i det hele tatt, sett han no begge kampene mot pool++

trodde at han var go, men vil heller ha modric, selv om jeg ikke har helt troen på at han heller er så god som de skal ha det til..

 

men folk må slutte og snakke om queresma som om han er nesten like god som ronaldo, for han rekker ikke ha til knerene en gang

 

Hadde Queresma vært så go hadde han vært henta av Barca eller Real for lengst....

 

Faktisk talt var Quaresma i Barcelona for et par år siden. De fant ikke potensialet de lette etter, og slapp ham til Porto. Det angrer de nok sårt på nå, ettersom han etter min mening er en av verdens beste vinger.

 

Men så er ikke dette en Quaresma-tråd heller..

Link to comment
Share on other sites

Ja Quaresma var i Barca for noen år tilbake. Liker han personlig selv. Og han eller Modric kan være det samme- Men hvis du så Modric mot england. Hvordan han faktisk eide hele midtbanen til England. Han er også såpass tilvennlig at han kan spille på alle midtbaneplasser, uten om defansive. Han er liten men har samme forutsetninger som fabregas, fordi han er flink til å bruke de gode egenskapene sine. han er en allround spiller. Og jobber sinnsykt mye. Quaresma er kjent for å være litt egen, veldig ego til tider, og ganske så lite arbeidsom. Han har klart fantastiske egenskaper. Men Modric er en lagspillr. Som hadde vært fantastisk for arsenal siden han kan dekke opp for Rosicky og Hleb. Og i tillegg spille sentralt for Fab. Er enig med pacman. Fordi Quaresma vil ikke passe inn i engelsk fotball. Ronaldo gjør det pga ronaldo jobber mye i tillegg. Quaresma klager, og er ja ikke særlig til type. I tillegg så er Quaresma eldre enn Modric. Modric kan fortsatt være en benkespiller i noen sesonger. Quaresma vil nok kreve førstelagsplass. Og skape problemer innad i laget.

Link to comment
Share on other sites

Quaresma er vel ein av dei mest overhypa spelarane her inne. Er jo ein grunn til at Barca ikkje ville satse på han. Forstår at det er lett å bli fascinert over at han gjer så mange "flotte triks" med ballen.

 

Quaresma er milevis frå Arsenal klasse. Gje meg heller Modric.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...