Jump to content

Luka Modric


bold marauder

Recommended Posts

Har vi ikke nok stortalenter da?

Denilson holder fint PL nivå han, og er enda over to år yngre enn Modric.

Hvorfor skal vi bruke han som hengespiss når vi har Adebayor, RvP og Eduardo? Tror ikke Modric kan danke ut noen av de..

Gilberto er fin og ha, og kan brukes som en veldig bra backup, selv om han ikke er god nok på førstelaget over tid

Diarra synes jeg har storspilt i et par kamper i LC og PL, selv om det er mye slurvepasninger. Men hadde ikke Flamini det for et år siden?? OG for alt vi vet kan disse ryktene om Diarra vil vekk bare være bullshit.

 

Trenger vi en spilletype som har god teknikk og kan slå geniale spillere??

For og nevne noen: Rosicky, Fabregas og Hleb. Også RvP som spiss.

 

Dessuten tror jeg at Wenger hadde hentet Modric forlenge siden, hvis han virkelig hadde lysst på han.

 

Kunne ikke vært mer enig..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Har vi ikke nok stortalenter da?

Denilson holder fint PL nivå han, og er enda over to år yngre enn Modric.

Hvorfor skal vi bruke han som hengespiss når vi har Adebayor, RvP og Eduardo? Tror ikke Modric kan danke ut noen av de..

Gilberto er fin og ha, og kan brukes som en veldig bra backup, selv om han ikke er god nok på førstelaget over tid

Diarra synes jeg har storspilt i et par kamper i LC og PL, selv om det er mye slurvepasninger. Men hadde ikke Flamini det for et år siden?? OG for alt vi vet kan disse ryktene om Diarra vil vekk bare være bullshit.

 

Trenger vi en spilletype som har god teknikk og kan slå geniale spillere??

For og nevne noen: Rosicky, Fabregas og Hleb. Også RvP som spiss.

 

Dessuten tror jeg at Wenger hadde hentet Modric forlenge siden, hvis han virkelig hadde lysst på han.

 

Kunne ikke vært mer enig..

 

Wenger henter ikke spillere vis han ikke for den for små penger det er grunnen ikke noe annet ha ha ;)

 

Men go spiller må man gi litt for ingen ting er gratis :)

Link to comment
Share on other sites

skjønner ikke hvorfor dere diskuterer dette. dealen var død i høst da AW ikke kjøpte spilleren da han enda var relativt rimelig. nå har han så vidt jeg kunne se forlenga kontrakten med Dinamo Zagreb og blir ett år til minst. alle Europas storklubber vet hvem han er og hva han står for og prisen på han har skutt i været. ikke nubbsjangs at AW punger ut så mye for han. han har tillitt til stallen sin nå og hvis han kjøper er det langsiktige investeringer.

 

dette er ikke et rykte lenger, men ønsketenkning fra visse her inne, som så mye annet. dere får kjøpe han selv på FM i stedet...

Link to comment
Share on other sites

må vel si meg veldig enig med det du sier her.

Selv så har jeg ingen store ønsker om at vi skal bruke masse penger på denne karen.

Føler vi har di spillerene vi trenger,vist djorou holder mål når toure er borte så er det faktisk bare en rendyrket ving jeg kunne tenkt meg.

Link to comment
Share on other sites

skjønner ikke hvorfor dere diskuterer dette. dealen var død i høst da AW ikke kjøpte spilleren da han enda var relativt rimelig. nå har han så vidt jeg kunne se forlenga kontrakten med Dinamo Zagreb og blir ett år til minst. alle Europas storklubber vet hvem han er og hva han står for og prisen på han har skutt i været. ikke nubbsjangs at AW punger ut så mye for han. han har tillitt til stallen sin nå og hvis han kjøper er det langsiktige investeringer.

 

dette er ikke et rykte lenger, men ønsketenkning fra visse her inne, som så mye annet. dere får kjøpe han selv på FM i stedet...

 

enig

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Skjønte vel at vi ikke kom til å plukke denne blomsten litt tidligere i sesongen. Men at Tottene skulle gjøre det :P Stakkars Modric

Modric signs for Spurs

merkelig deal, ja. er Modric oppskrytt eller har Ramos så mye cred at han kan lokke til seg spillere fra øverste hylle?

 

det begynner forøvrig å bli nok av Spurs spillere som ble linket til oss tidligere. det har ikke bragt dem nevneverdig videre. la oss håpe det fortsetter sånn.

Link to comment
Share on other sites

Dette kan vel ikke være sant...? Jaja. Jeg er glad vi ikke hentet ham. Har aldri hatt sansen for fyren. Men jeg ser jo mange andre her hyller ham opp i skyene. Er han virkelig så god?

 

Har aldri sett han spille, men vi får se i PL neste år når vi møter Tottene :P

Link to comment
Share on other sites

Han kunne velge klubber på øverste hylle, også velger han Tottenham, som ikke er kvalifisert for Europa til neste år?! Han kan da ikke være mye god.

 

Vel, de skal vel spille i UEFA-cupen, men jeg aldri forstått at spillere vil til Tottenham da..hehe.

 

Jeg aner ikke om han er god eller ikke. Har ikke sett han spille..kun et youtube-klipp eller to

Link to comment
Share on other sites

Nå vet jeg ikke så mye om Modric, men jeg har ihvertfall hørt at han er mer enn brukbar. Men å gå til Tottenham sier jo sitt, han er nok ikke lure mannen gitt. Tror dette blir nok en Tottenhamflopp :P

Link to comment
Share on other sites

heh, som flere har påpekt så må man virkelig klø seg i hue og lure på hvor spurs får disse pengene ifra. Berbatov blir nok solgt til sommern tenker jeg.

 

Ambisjoner kan gutten uansett ikke ha når han velger å dra til whl.

Triste greier.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...