Jump to content

Luka Modric


bold marauder

Recommended Posts

Quaresma er vel ein av dei mest overhypa spelarane her inne. Er jo ein grunn til at Barca ikkje ville satse på han. Forstår at det er lett å bli fascinert over at han gjer så mange "flotte triks" med ballen.

 

Quaresma er milevis frå Arsenal klasse. Gje meg heller Modric.

 

Hadde Quaresma kommet til United i samme alder som Ronaldo gjorde, hadde de vært like gode nå. Såpass stort er potensialet hans.

 

Ellers er jeg enormt enig med Fooz over her, når det gjelder et innkjøp av Modric, og sammenligningen av de to (Quaresma - Modric).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Quaresma er vel ein av dei mest overhypa spelarane her inne. Er jo ein grunn til at Barca ikkje ville satse på han. Forstår at det er lett å bli fascinert over at han gjer så mange "flotte triks" med ballen.

 

Quaresma er milevis frå Arsenal klasse. Gje meg heller Modric.

Jeg er absolutt helt enig med deg, Torstein. Hva ser folk i Quaresma?

Link to comment
Share on other sites

Quaresma er vel ein av dei mest overhypa spelarane her inne. Er jo ein grunn til at Barca ikkje ville satse på han. Forstår at det er lett å bli fascinert over at han gjer så mange "flotte triks" med ballen.

 

Quaresma er milevis frå Arsenal klasse. Gje meg heller Modric.

Jeg er absolutt helt enig med deg, Torstein. Hva ser folk i Quaresma?

 

Vi ser Hurtighet, evnen til å gjøre noe spesielt med ballen(driblinger, triks, etc.), noe Rosicky har vist veldig lite av. Han er en veldig god ving. Dere har vel ikke sett han i den portugisiske ligaen i det hele tatt?

Jeg tipper dere bedømmer han ut i fra kampene han har spilt mot Arsenal!

Han er ikke noen typsik målscorer, men det er ingen av vingene våre fra før av heller.

Link to comment
Share on other sites

Quaresma er vel ein av dei mest overhypa spelarane her inne. Er jo ein grunn til at Barca ikkje ville satse på han. Forstår at det er lett å bli fascinert over at han gjer så mange "flotte triks" med ballen.

 

Quaresma er milevis frå Arsenal klasse. Gje meg heller Modric.

Jeg er absolutt helt enig med deg, Torstein. Hva ser folk i Quaresma?

 

Vi ser Hurtighet, evnen til å gjøre noe spesielt med ballen(driblinger, triks, etc.), noe Rosicky har vist veldig lite av. Han er en veldig god ving. Dere har vel ikke sett han i den portugisiske ligaen i det hele tatt?

Jeg tipper dere bedømmer han ut i fra kampene han har spilt mot Arsenal!

Han er ikke noen typsik målscorer, men det er ingen av vingene våre fra før av heller.

Quaresma er overhypa, som sagt. Rosicky og Hleb holder bedre nivå. Selv om Quaresma er bedre enn C. Ronaldo, så har vi ikke bruk for denne spilleren. Han blir vel i beste fall back-up i dagens Arsenal-lag.

Link to comment
Share on other sites

Quaresma er vel ein av dei mest overhypa spelarane her inne. Er jo ein grunn til at Barca ikkje ville satse på han. Forstår at det er lett å bli fascinert over at han gjer så mange "flotte triks" med ballen.

 

Quaresma er milevis frå Arsenal klasse. Gje meg heller Modric.

Jeg er absolutt helt enig med deg, Torstein. Hva ser folk i Quaresma?

 

Vi ser Hurtighet, evnen til å gjøre noe spesielt med ballen(driblinger, triks, etc.), noe Rosicky har vist veldig lite av. Han er en veldig god ving. Dere har vel ikke sett han i den portugisiske ligaen i det hele tatt?

Jeg tipper dere bedømmer han ut i fra kampene han har spilt mot Arsenal!

Han er ikke noen typsik målscorer, men det er ingen av vingene våre fra før av heller.

Quaresma er overhypa, som sagt. Rosicky og Hleb holder bedre nivå. Selv om Quaresma er bedre enn C. Ronaldo, så har vi ikke bruk for denne spilleren. Han blir vel i beste fall back-up i dagens Arsenal-lag.

 

Og det er vel akkurat en backup vi kunne ha trengt?

Siden vi har så mange skader. Vi får jo nye skader hver eneste uke og de som er mest utsatt er jo vingene og sentral midtbane(foreløpig).

Link to comment
Share on other sites

Quaresma er vel ein av dei mest overhypa spelarane her inne. Er jo ein grunn til at Barca ikkje ville satse på han. Forstår at det er lett å bli fascinert over at han gjer så mange "flotte triks" med ballen.

 

Quaresma er milevis frå Arsenal klasse. Gje meg heller Modric.

Jeg er absolutt helt enig med deg, Torstein. Hva ser folk i Quaresma?

 

Vi ser Hurtighet, evnen til å gjøre noe spesielt med ballen(driblinger, triks, etc.), noe Rosicky har vist veldig lite av. Han er en veldig god ving. Dere har vel ikke sett han i den portugisiske ligaen i det hele tatt?

Jeg tipper dere bedømmer han ut i fra kampene han har spilt mot Arsenal!

Han er ikke noen typsik målscorer, men det er ingen av vingene våre fra før av heller.

Quaresma er overhypa, som sagt. Rosicky og Hleb holder bedre nivå. Selv om Quaresma er bedre enn C. Ronaldo, så har vi ikke bruk for denne spilleren. Han blir vel i beste fall back-up i dagens Arsenal-lag.

 

Og det er vel akkurat en backup vi kunne ha trengt?

Siden vi har så mange skader. Vi får jo nye skader hver eneste uke og de som er mest utsatt er jo vingene og sentral midtbane(foreløpig).

Var jo det jeg sa: "han blir vel i beste fall back-up." Det betyr at dersom det er mye skader, da kan han brukes.

Link to comment
Share on other sites

Quaresma er vel ein av dei mest overhypa spelarane her inne. Er jo ein grunn til at Barca ikkje ville satse på han. Forstår at det er lett å bli fascinert over at han gjer så mange "flotte triks" med ballen.

 

Quaresma er milevis frå Arsenal klasse. Gje meg heller Modric.

Jeg er absolutt helt enig med deg, Torstein. Hva ser folk i Quaresma?

 

Vi ser Hurtighet, evnen til å gjøre noe spesielt med ballen(driblinger, triks, etc.), noe Rosicky har vist veldig lite av. Han er en veldig god ving. Dere har vel ikke sett han i den portugisiske ligaen i det hele tatt?

Jeg tipper dere bedømmer han ut i fra kampene han har spilt mot Arsenal!

Han er ikke noen typsik målscorer, men det er ingen av vingene våre fra før av heller.

Quaresma er overhypa, som sagt. Rosicky og Hleb holder bedre nivå. Selv om Quaresma er bedre enn C. Ronaldo, så har vi ikke bruk for denne spilleren. Han blir vel i beste fall back-up i dagens Arsenal-lag.

 

Og det er vel akkurat en backup vi kunne ha trengt?

Siden vi har så mange skader. Vi får jo nye skader hver eneste uke og de som er mest utsatt er jo vingene og sentral midtbane(foreløpig).

Var jo det jeg sa: "han blir vel i beste fall back-up." Det betyr at dersom det er mye skader, da kan han brukes.

 

Ja, da var det vel jeg som misforsto litt :P

Link to comment
Share on other sites

 

http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/foo...967275/index.do

 

Til de som ikke kan kroatisk så står det her at Ajax og Dinamo ikke kom til enighet. Modric har selv uttalt at han da heller blir værende i Dinamo enn å dra til Ajax. Dinamo slo jo ut Ajax i Ueafa cupen så.

Dinamo Zagrebs sportslige direktør har uttalt at Modric kommer mest sannsynligvis til å dra til England i de nærmeste ukene.

Link to comment
Share on other sites

Ung, teknisk, omstendelig, playmaker,"anvendelig", hørt det før?

Nei sry vi trenger ikke Modric. Vi har allerede bunkret opp en hel rekke spillere i klubben som passer best sentralt bak spissen(e). Og disse spillerne er blitt omskolert med varierende hell. Vi har Fabregas, Rosicky, Hleb, Denilson og Diaby. Hva vi skal med ENDA en slik type skjønner jeg ikke. Iom at veldig mange har hørt om han er jo og et kjøp i praksis utelukket. Og hvis han ikke klarer å være brilliant og dominerende mot Brann som spiller en dårlig kamp, hvorfor skal han da være det i PL? Vi har et midtstopperproblem og en keepersituasjon som det må ordnes opp i. Fantastisk at Ade ikke skal spille AfrikaMesterskapet, om Wenger fortsatt har klokketro på Eduardo er alt bra på topp.

Link to comment
Share on other sites

Ung, teknisk, omstendelig, playmaker,"anvendelig", hørt det før?

Nei sry vi trenger ikke Modric. Vi har allerede bunkret opp en hel rekke spillere i klubben som passer best sentralt bak spissen(e). Og disse spillerne er blitt omskolert med varierende hell. Vi har Fabregas, Rosicky, Hleb, Denilson og Diaby. Hva vi skal med ENDA en slik type skjønner jeg ikke. Iom at veldig mange har hørt om han er jo og et kjøp i praksis utelukket. Og hvis han ikke klarer å være brilliant og dominerende mot Brann som spiller en dårlig kamp, hvorfor skal han da være det i PL? Vi har et midtstopperproblem og en keepersituasjon som det må ordnes opp i. Fantastisk at Ade ikke skal spille AfrikaMesterskapet, om Wenger fortsatt har klokketro på Eduardo er alt bra på topp.

 

Etter det vi så i dag så trenger vi så vist Luka Modic..... resten som spilte på mitten i dag er langt i fra goe nok ja :P

Link to comment
Share on other sites

Quaresma er vel ein av dei mest overhypa spelarane her inne. Er jo ein grunn til at Barca ikkje ville satse på han. Forstår at det er lett å bli fascinert over at han gjer så mange "flotte triks" med ballen.

 

Quaresma er milevis frå Arsenal klasse. Gje meg heller Modric.

 

Hadde Quaresma kommet til United i samme alder som Ronaldo gjorde, hadde de vært like gode nå. Såpass stort er potensialet hans.

 

Ellers er jeg enormt enig med Fooz over her, når det gjelder et innkjøp av Modric, og sammenligningen av de to (Quaresma - Modric).

 

Potensial er en ting, vilje og tøffhet noe helt annet. Ronaldo har vist at han kan løfte seg. Har blitt en langt bedre spiller enn hva han var. Gått fra å være en jålete og pysete driblefant uten fremdrift til å bli en god lagspiller som bruker teknikken sin effektivt. Det viser en vilje som mange andre med samme talent ikke har. De er seg selv nok fra de er 18 (-ser litt tendenser hos Bendtner som ikke tåler motgang i en alder av 19-)

Så å sammenligne utviklingen til to spillere fordi de har samme forutsetning i en alder av 16 blir veldig spekulativt. Trivsel, tøffhet og vilje betyr nesten mer enn teknisk talent hvis du skal ta det siste lille steget.

 

Modric var god mot England, litt mindre imponerende mot Brann. Frykter litt at dette er en spiller som er best med litt dårlig press på ballfører og at han kan bli litt for sen til å slippe ballen. Han har et godt overblikk, men bruker litt for mange berøringer i mine øyne. Virker også litt slurvete til tider.

Link to comment
Share on other sites

Denne spilleren er en svært ung og lovende spiller, jeg har hørt at han har spilt veldig bra for Dynamo Zagreb, og at han er et enormt talent.. har ikke sett han spille så mye, men etter det jeg har hørt om han, så sier jeg at vi bare skal slå til, som en backup for Hleb/Rosicky:)

Link to comment
Share on other sites

Spilte han sentralt mot Brann? For en sentral midtbanespiller er det siste vi trenger.

 

Slik situasjonen er på midtbanen vår nå må det selges en først før vi kjøper noen flere.

Hvem skulle det bli? Og da tenker jeg ikke på Gilberto. Han er typisk ankerspiller og vi har Diarra og Flamini foran han i køa pr. i dag.

 

Wenger har uttalt at det kanskje trengs en midtstopper og at vi har mer enn nok midtbanespillere.

Dette blir jo evt. en som skal vikariere for Kolo. Djourou kommer kanskje tilbake, men jeg er ikke sikker.

 

Får kjøpe Micah Richards da ;)

 

Men Modric ser ikke jeg vitsen med å kjøpe. Heller Queresma hvis vi skal ha noen offensive midtbanespillere.

 

han spilte venstrekant mot brann og var banens beste, så han mot england også då spilte han sentralt.

sett han i en del kamper og virker som en god spiller..

 

queresma vil jeg ikke ha til arsenal i det hele tatt, sett han no begge kampene mot pool++

trodde at han var go, men vil heller ha modric, selv om jeg ikke har helt troen på at han heller er så god som de skal ha det til..

 

men folk må slutte og snakke om queresma som om han er nesten like god som ronaldo, for han rekker ikke ha til knerene en gang

 

Hadde Queresma vært så go hadde han vært henta av Barca eller Real for lengst....

 

Faktisk er det ingen stor klubber som har vist noe inntresse for han de siste åra, han var go mot Chelsea i en kamp i fjor.

 

Men hjelper ikke at han er go i enkelte kamper, han var ræva mot Liverpool i begge kampene, nei han reker heller ikke Hleb opp til knerene.

 

Han er alt for ego til tider så er han ikke rask heller til å være ving spør du meg, Modric er nok et mye støre talent en Diarra og Flamini og en mere komplett spiller.

 

Flamini er go på det eneste han er go til det å jobbe og slite på mittbanen, gjort en bra jobb i år, Diarra er nok ikke go nok, er en grunn til at han spilte bare back på Chelsea og Frankrike sier ikke mere om det ;)

Quaresma ble jo linket til både liverpool og chelsea i sommer

Link to comment
Share on other sites

Er trist å se på at en spiller som Modric går ut av siktet. Jeg er en kjempe fan av han. Fordi han ahr alle forutsetninger for å bli arsenal spiller. Passningsfot, teknikk, Allroundspiller og hurtig. Han er et ganske bra eksempel på en spiller arsenal trenger. Men når det skal være sagt. Er ikke jeg en manager. og det er Wenger. Og trur han veit det beste. Selv om jeg til tider mener han kunne satset på noe litt mer kjent.

 

Til RP7 over her. Skjønner hva du mener med uttalelsen din. For det første er ikke modric 16 år. hehe. Han er ganske mer voksen av seg nå. Grunnen til at jeg ser et potensiale i Modric er nettopp det du snakker om, bare ejg ser på litt andre ferdigheter jeg mener er viktig. I England er faktisk First touch en av de vitkigste egenskapene. Her er Modric fenomenal. Mot England var det en fryd å se på hvordan han behandlet ballen på første touchen. I tillegg er han veldig flink til å skaffe seg rom, virker nesten alltid klar for å motta en passning. Når det er sagt, skal det sies at arsenal spilte uavgjort mot et lag som Rosenborg. Mot brann trur jeg de fleste skal se bort i fra. Fordi modric spiller fast på landslaget i en så ung alder. Et landslag som slo england. Mener dette sier mer. Men alle har forskjellige meninger. Jeg vil tippe modric ender opp i en italiensk klubb og være en av verdens beste spillere innen en 4 års tid. Men tiden vil vise

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det er jo helt latterlig å prise en spiller som Modric til 200 millioner!

Det er jo bare idioter som kjøper han for den latterlige prisen!

Jeg håper virkelig ikke Wenger betaler så mye for han!

Da er jeg heller positiv til et kjøp av Dimitrov.

Link to comment
Share on other sites

noen fine ord her fra eduardo om modric!!

 

He's an absolute one-off, Eduardo urges Gunners to swoop for Modric

 

Eduardo has urged Arsene Wenger to pull out all the stops to sign Croatia team-mate Luka Modric.

 

The Gunners are one of several clubs chasing the playmaker and striker Eduardo said: "He's a fine player.

 

"I don't think there's another player of his generation like him."

 

Meanwhile Jens Lehmann is set to be reinstated to the first team for the FA Cup clash with Burnley on Sunday.

 

The Germany goalkeeper is likely to deputise for Manuel Almunia as Arsene Wenger seeks to keep his squad fresh.

 

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...in_page_id=1779

Link to comment
Share on other sites

Modric er en spennende spiller, men er rett og slett ikke plass til han i laget pr idag. Innbiller meg at dette er en spiller på linje med Hleb og Rosicky og begge disse er dyttet ut på kant pga Fabregas og nå Flamini i midten. Tror det samme ville skjedd med Modric og han er vel ikke så klar for å varme benken mens Tomas og Alex spiller....

Link to comment
Share on other sites

Modric er en spennende spiller, men er rett og slett ikke plass til han i laget pr idag. Innbiller meg at dette er en spiller på linje med Hleb og Rosicky og begge disse er dyttet ut på kant pga Fabregas og nå Flamini i midten. Tror det samme ville skjedd med Modric og han er vel ikke så klar for å varme benken mens Tomas og Alex spiller....

 

Må du slutte å tulle har du følgt med i år? tror faen meg Eboue kan varmen benken for min del resten av sesongen så kan vi bruke Hleb ute på kanten og Modric på plassen bak ADB.

 

Så er jo Van Persie, Rosicky og Hleb stadig mye skada så jeg syns ikke noe skal ha klippekort på laget slik det er nå.

 

Vi må ha litt kjemping om plassene på laget, Diarra vil vekk fra klubben han er heller ikke go nok.

 

Gilberto har gått ut på dato og Denilson er ikke på det nivået som de andre enda.

 

Wenger burde hente han før noen av de andre stor klubbene, han er et stor talent å er bare 22 år

 

Han har alle beste år foran seg som fotball spiller.

 

Så trenger vi faktis en spiller type som Modric som slår geniale passninger og bra teknikk.

 

:P

Link to comment
Share on other sites

Har vi ikke nok stortalenter da?

Denilson holder fint PL nivå han, og er enda over to år yngre enn Modric.

Hvorfor skal vi bruke han som hengespiss når vi har Adebayor, RvP og Eduardo? Tror ikke Modric kan danke ut noen av de..

Gilberto er fin og ha, og kan brukes som en veldig bra backup, selv om han ikke er god nok på førstelaget over tid

Diarra synes jeg har storspilt i et par kamper i LC og PL, selv om det er mye slurvepasninger. Men hadde ikke Flamini det for et år siden?? OG for alt vi vet kan disse ryktene om Diarra vil vekk bare være bullshit.

 

Trenger vi en spilletype som har god teknikk og kan slå geniale spillere??

For og nevne noen: Rosicky, Fabregas og Hleb. Også RvP som spiss.

 

Dessuten tror jeg at Wenger hadde hentet Modric forlenge siden, hvis han virkelig hadde lysst på han.

Link to comment
Share on other sites

Modric er en spennende spiller, men er rett og slett ikke plass til han i laget pr idag. Innbiller meg at dette er en spiller på linje med Hleb og Rosicky og begge disse er dyttet ut på kant pga Fabregas og nå Flamini i midten. Tror det samme ville skjedd med Modric og han er vel ikke så klar for å varme benken mens Tomas og Alex spiller....

 

Må du slutte å tulle har du følgt med i år? tror faen meg Eboue kan varmen benken for min del resten av sesongen så kan vi bruke Hleb ute på kanten og Modric på plassen bak ADB.

 

Så er jo Van Persie, Rosicky og Hleb stadig mye skada så jeg syns ikke noe skal ha klippekort på laget slik det er nå.

 

Vi må ha litt kjemping om plassene på laget, Diarra vil vekk fra klubben han er heller ikke go nok.

 

Gilberto har gått ut på dato og Denilson er ikke på det nivået som de andre enda.

 

Wenger burde hente han før noen av de andre stor klubbene, han er et stor talent å er bare 22 år

 

Han har alle beste år foran seg som fotball spiller.

 

Så trenger vi faktis en spiller type som Modric som slår geniale passninger og bra teknikk.

 

:P

 

Følger godt med jeg! ser de fleste kamper.

 

Er ganske siker på at Wenger helst vil spille 4-4-2. Modric danker ikke ut Ade, Van Persie eller Eduardo, i tillegg håper vel alle at Walcott skal bli vår neste store spiss og trenger ikke ungt, DYRT talent i køen foran han.

 

På midtbanen er våre beste pr idag: Ros-Flam-Fab-Hleb, eneste vi har dårlig dekning er på venstresiden og vi vil vel ikke ha ungt, DYRT talent sittende på benken når Rosicky spiller.

 

Er enig at ingen burde ha klippekort, men vi vet jo at Wenger ikke rulerer noe særlig på laget når det fungerer og resultatene er gode.

Link to comment
Share on other sites

Har vi ikke nok stortalenter da?

Denilson holder fint PL nivå han, og er enda over to år yngre enn Modric.

Hvorfor skal vi bruke han som hengespiss når vi har Adebayor, RvP og Eduardo? Tror ikke Modric kan danke ut noen av de..

Gilberto er fin og ha, og kan brukes som en veldig bra backup, selv om han ikke er god nok på førstelaget over tid

Diarra synes jeg har storspilt i et par kamper i LC og PL, selv om det er mye slurvepasninger. Men hadde ikke Flamini det for et år siden?? OG for alt vi vet kan disse ryktene om Diarra vil vekk bare være bullshit.

 

Trenger vi en spilletype som har god teknikk og kan slå geniale spillere??

For og nevne noen: Rosicky, Fabregas og Hleb. Også RvP som spiss.

 

Dessuten tror jeg at Wenger hadde hentet Modric forlenge siden, hvis han virkelig hadde lysst på han.

 

Tror ikke mange har sett Modric spilt mange kamper, i begge kampene mot england ble lampard og gerrard gjort til latter av Modric det sier alt hvor stor talent han er.

 

Denilson er langt i fra go nok trodde teknikken hans skulle være mye bedre en det han har nå :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...