Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Etter "Mr.Dein" forklaringen tar jeg det meste fra den kanten med en klype salt. Ærlig var han ikke da han dro.

 

Nei, klart at de grunnene han har oppgitt for at han dro ikke er helt troverdige. Ihvertfall er ingen av dem troverdige ALENE. Men som jeg skrev, er det sikkert mange årsaker som sammen gjorde at han dro, der Dein-saken og nå skilsmissen sikkert har vært medvirkende, om enn bare som "bakgrunnsårsaker". Men selv om Henry kanskje har fremstått som uærlig i forbindelse med overgangen, så skjønner jeg ham godt dersom skilsmissen har vært medvirkende. For hvem vil snakke om sånt i det offentlige rom? Grunnen til at han dro vet jo bare Henry selv, og spørsmålet er om det har noen hensikt for oss å spekulere for mye i dette. Og selv om de grunnene han har oppgitt virker noe vikarierende, så føler ikke jeg noen bebreidelse eller bitterhet overfor Henry, eller noe behov for å kjenne sannheten her i full detalj. Jeg konstaterer at han gjorde det han gjorde, og at dette trolig var et dårlig valg for ham selv, og trolig et bedre valg for klubben - ihvertfall på sikt, selv om klubben som ønsket å beholde ham. Så får vi heller leve på alle de gode minnene, og tross alt føle oss takknemlige for å ha hatt en så god spiller i klubben.

Link to comment
Share on other sites

 

Den har blitt postet her før da men..

Skikkelig gåsehud når jeg hører dette..

Rett før tårene kommer. Veldig trist! :D

 

Tårene kom for meg da jeg hørte denne videoen, sinnsykt trist!

Ikke bare videoen som er trist,Sangen og..

 

Du har rett der, sangen påvirker i stor grad!

Link to comment
Share on other sites

 

Den har blitt postet her før da men..

Skikkelig gåsehud når jeg hører dette..

Rett før tårene kommer. Veldig trist! ;)

 

Tårene kom for meg da jeg hørte denne videoen, sinnsykt trist!

Ikke bare videoen som er trist,Sangen og..

 

Du har rett der, sangen påvirker i stor grad!

 

 

Ja det gjør den!!

tårene kom på meg og

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi vel bare gratulere Henry med sitt første mål i sin første kamp for Barcelona. Han avgjorde helt på slutten, scoret på returen til sin egen straffe mot Dundee United.

Jeg håper virkelig han slår til i barca.

 

GRATULERER!!

 

Her er forøvrig linken: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article1248545.ece

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 27 2007, 02:09 PM) 98097[/snapback]

Gratulerer med ditt første mål Thierry.. la oss håpe det ikke bare blir straff returer du scorer mål på, også at du fortsatt kan score spektakulære mål ;)

 

Jeg er 100% sikker på at vi får se Thierry Henry score et par spektakulære mål på Nou Camp/Camp Nou.

Link to comment
Share on other sites

I følge folk på banen var det Fulham tilhengerene som sang "thierry henry".

 

Var faktisk en lettelse å høre......!! Hvis det var våre ville det vært for patetisk.

Ja, det var nok kanskje det da. My bad :) Visste ikke at de kunne synge så høyt :D Men husker spessielt CL-finalen, og da var det Arsenal som sang ja, etter at Barca pøvde å lokke Henry, noe de fikk til, til slutt. Da forstetter fansen som vanlig å synge om legender som Rocastle, Groves og Bergkamp osv... Men tror selvfølgelig ikke de misliker Henry og at det ikke er så alvorlig å miste ham som Fulhamsupporterne tror. Men jeg syntes gjerne vi kunne synget Henry's navn om noen år. Han er tross alt større legende enn f.eks. Perry Groves.

Link to comment
Share on other sites

I følge folk på banen var det Fulham tilhengerene som sang "thierry henry".

 

Var faktisk en lettelse å høre......!! Hvis det var våre ville det vært for patetisk.

Ja, det var nok kanskje det da. My bad :) Visste ikke at de kunne synge så høyt :D Men husker spessielt CL-finalen, og da var det Arsenal som sang ja, etter at Barca pøvde å lokke Henry, noe de fikk til, til slutt. Da forstetter fansen som vanlig å synge om legender som Rocastle, Groves og Bergkamp osv... Men tror selvfølgelig ikke de misliker Henry og at det ikke er så alvorlig å miste ham som Fulhamsupporterne tror. Men jeg syntes gjerne vi kunne synget Henry's navn om noen år. Han er tross alt større legende enn f.eks. Perry Groves.

 

Ikke akkurat en legende, men en stor mann for Arsenal har han vært, Bergkamp er en legende, hvis du forstår hva jeg mener...

Link to comment
Share on other sites

I følge folk på banen var det Fulham tilhengerene som sang "thierry henry".

 

Var faktisk en lettelse å høre......!! Hvis det var våre ville det vært for patetisk.

Ja, det var nok kanskje det da. My bad :) Visste ikke at de kunne synge så høyt :D Men husker spessielt CL-finalen, og da var det Arsenal som sang ja, etter at Barca pøvde å lokke Henry, noe de fikk til, til slutt. Da forstetter fansen som vanlig å synge om legender som Rocastle, Groves og Bergkamp osv... Men tror selvfølgelig ikke de misliker Henry og at det ikke er så alvorlig å miste ham som Fulhamsupporterne tror. Men jeg syntes gjerne vi kunne synget Henry's navn om noen år. Han er tross alt større legende enn f.eks. Perry Groves.

 

Ikke akkurat en legende, men en stor mann for Arsenal har han vært, Bergkamp er en legende, hvis du forstår hva jeg mener...

 

Som mestscorende Arsenalspiller gjennom tidende så vil jeg si at Henry vil bli husket som en legende i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...