Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Det er vell ikkje mer å si...

Må bare takke han for allt han har gjort for klubben.

Han er tidenes toppscorer for klubben, det sier litt...

Han har blitt årets spiller tre år?

Og han var rett å slett verdens beste fotballspiller, selv om han ikkje vant den... noe av det dummeste som har skjedd i fotballens historie.

 

Men det skal sies at jeg er litt enig med henry.

Han forlater arsenal fordi han er i slutten av sine fotball år, og dette arsenal laget virker ikke som det har det som skal til å vinne store trofeer. Og at han er redd for at Wenger forlater arsenal neste år+ at dein allerede har gjort det.

 

Jeg ønsker han lykke til i barca...

Men han skal nok angre, alle spillere som forlater arsenal angrer...

Tipper nok at vi sender barca ut av CL neste sesong + at wenger henter en superspiss som kan følge fotsporene til Titi...

Link to comment
Share on other sites

Dette var virkelig sørgelig. Lykke til videre Henry, dette var kanskje det beste for klubben? Wenger må jo ha en plan med dette også, akkurat som han hadde da han solgte Vieira. Cesc har jo tatt plassen hans med storm!

 

Ja men Cesc kunne jo spilt vsa av Vieira!!!

De to sentralt ville hatt alt du ønsker deg av en sentral midtbane.

 

Dette salget gjør meg helvettes forbanna? Hva er det klubben vil med dette?

"Gi" vekk en så bra spiller <_<

Hvis ikke Wenger nå forsterker laget med alle de millionene han har kommer det til å klikke for meg. Jeg er så forbanna lei at AFC nesten alltid skal tape noe jævlig på hvert eneste overgangsvindu, vi har økonomisk trugghet, hvorfor da selge vekk sinnsykt viktige spillere som Henry og Vieira til vekslepenger???

Link to comment
Share on other sites

Ja da kan man jo bare klandre styret i klubben for alt, siden det er de som sparket David Dein, og som gjorde alt usikkert på om at Wenger blir med videre eller ikke. Disse to tingene ble avgjørende faktorer for TH for å være i klubben, akkurat som jeg kunne tenke meg til på forhånd i tidligere post <_< .

 

"A big applaus to the Arsenal board" fy faaaan

Link to comment
Share on other sites

Ja da kan man jo bare klandre styret i klubben for alt, siden det er de som sparket David Dein, og som gjorde alt usikkert på om at Wenger blir med videre eller ikke. Disse to tingene ble avgjørende faktorer for TH for å være i klubben, akkurat som jeg kunne tenke meg til på forhånd i tidligere post <_< .

 

"A big applaus to the Arsenal board" fy faaaan

 

Nå må man ha litt nyanser i de forskjellige sakene, uten å slenge mot bare den ene parten.

Stryret ville IKKE selge klubben til en rikmann fra statene, for de mente dette ikke var det beste for Arsenal FC. Dette er fair, eller hva?

 

Kanskje Wenger ikke hadde forlenget om oppkjøpet hadde blitt en realitet, siden han har vært motstander at Arsenal skal havne i hender på en rikmann uten tilhørighet til klubben.... Så alt kan vri og vrenges på, men jeg støtter styret i den grunn at jeg ikke vil at de skal bli et leketøy som kan påvirke (NEGATIVT ETTER LEKEPERIODEN) klubben i fremtiden på en farlig måte.

 

Spillere kommer og går, men klubben består.

Vi har mistet en utrolig dyktig spiss, men vi er Arsenal og vil reise oss å gå videre.

Vi har klart det før, og vi klarer det igjen.

Link to comment
Share on other sites

Dette går helt fint. Henry scorte 10 mål på 17 kamper sist sesong, og van Persie fikk 11 mål på 21 kamper. Det er ikke så stor forskjell, og i tillegg er van Persie 6 år yngre. Jeg prøver ikke å si at van Persie er like god som Henry, men jeg tror at han KAN BLI bedre! <_<

 

Uansett: Tusen takk for alt Thierry! Selv om du valgte å signere for Barcelona, så er du fortsatt en legende i mine øyne. Du er kanskje den beste spissen Arsenal noen sinne har hatt, og Arsenal hadde aldri vært der de er uten deg.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger forlater oss i neste år, da blir jeg forbannet på ham.. Han kan ikke bare selge Henry helt uten videre og stikker etterpå

ja ,gjer han det prøver han øydelege det nydelige han har bygd opp etter 10 år i klubben

 

ps: takk for alt lykke til videre <_< du vil altid vere en legende ,men igjen tak for alt :( http://www.youtube.com/watch?v=pj-vmgYmPig

Link to comment
Share on other sites

La meg bare si takk for alt, Henry. Takk for mål, assists, fotballoppvisningene vi aldri har sett maken til og alle milene du har løpt for klubben og supporterne. Vi har mistet vår beste spiller gjennom tidene noe som selvsagt er et slag under beltestedet, selv om de fleste var forberedt på det.

 

Sitter med en bitter smak i munnen nå, spesielt mtp. overgangssummen. 16 mill for Henry er i minste laget. Når det er sagt så må jeg bare erkjenne, som flere andre, at Henry er over "middagshøyden og at han muligens har vokst seg større enn klubben". De siste en og en halv sessongene har Henry underprestert, og vi har kun sett det beste av han i glimt. Forrige sessong var han for meg den største skuffelsen; han tok ikke løpene han alltid tok, noen kaptein var han heller ikke og det så faktisk ut som han mistrivdes.

 

De mange skadene må selvsagt ta sin del av skylden, men kanskje det hadde vel så mye med trivsel å gjøre. Pires, Cole, Vieira, Bergkamp og Henry hadde et unikt samarbeid og de kunne plukke et hvert lag fra hverandre. Forrige sessong var alle borte, og jeg er ikke i tvil om at det påvirket Henry på en negativ måte. Han ble lokende i midtsirkelen og skulle ha alle baller på fot. Særlig inspirerende i motgang var han heller aldri.

 

Jeg må få sitere den godeste arseblogger: "So, the end of an era, very much. It’s been a blast, Thierry, thanks for the memories. Now, let’s move on." For det er det vi må gjøre; se fremover og å komme oss videre. Henry må erstattes. Som kaptein blir det ikke vanskelig å erstatte ham. Gilberto og Cesc er naturlige valg for min del. Det blir verre å erstatte spilleren Henry.Vi får aldri noen ny Henry, for så unik var han. Jeg vet ikke en gang hvem jeg ønsker meg.

 

Til slutt må jeg bare si at vi går en spennede og utfordrene tid i møte. Hvem som kommer og hvem som går blir spennede å se. Personlig tror jeg ikke vi har hatt et lag med mer potensial enn det vi har nå, og det må jo gjelde for noe. Wenger tror jeg ikke forlater sitt livsverk enda. Ny storstue og "et tredje lag" i full utblomstring er noe jeg ikke kan se Wenger løpe fra.

 

Jeg er skuffet, men fattet. Må på ny sitere en person. Denne gangen Mee and Bertie: "Skitt au... jeg har sagt det før. Kontrakter og lovnader er ikke å stole på. Samme hva som skjer...jeg har mitt Arsenal!!!!" Kan det sies bedre?

Link to comment
Share on other sites

La meg bare si takk for alt, Henry. Takk for mål, assists, fotballoppvisningene vi aldri har sett maken til og alle milene du har løpt for klubben og supporterne. Vi har mistet vår beste spiller gjennom tidene noe som selvsagt er et slag under beltestedet, selv om de fleste var forberedt på det.

 

Sitter med en bitter smak i munnen nå, spesielt mtp. overgangssummen. 16 mill for Henry er i minste laget. Når det er sagt så må jeg bare erkjenne, som flere andre, at Henry er over "middagshøyden og at han muligens har vokst seg større enn klubben". De siste en og en halv sessongene har Henry underprestert, og vi har kun sett det beste av han i glimt. Forrige sessong var han for meg den største skuffelsen; han tok ikke løpene han alltid tok, noen kaptein var han heller ikke og det så faktisk ut som han mistrivdes.

 

De mange skadene må selvsagt ta sin del av skylden, men kanskje det hadde vel så mye med trivsel å gjøre. Pires, Cole, Vieira, Bergkamp og Henry hadde et unikt samarbeid og de kunne plukke et hvert lag fra hverandre. Forrige sessong var alle borte, og jeg er ikke i tvil om at det påvirket Henry på en negativ måte. Han ble lokende i midtsirkelen og skulle ha alle baller på fot. Særlig inspirerende i motgang var han heller aldri.

 

Jeg må få sitere den godeste arseblogger: "So, the end of an era, very much. It’s been a blast, Thierry, thanks for the memories. Now, let’s move on." For det er det vi må gjøre; se fremover og å komme oss videre. Henry må erstattes. Som kaptein blir det ikke vanskelig å erstatte ham. Gilberto og Cesc er naturlige valg for min del. Det blir verre å erstatte spilleren Henry.Vi får aldri noen ny Henry, for så unik var han. Jeg vet ikke en gang hvem jeg ønsker meg.

 

Til slutt må jeg bare si at vi går en spennede og utfordrene tid i møte. Hvem som kommer og hvem som går blir spennede å se. Personlig tror jeg ikke vi har hatt et lag med mer potensial enn det vi har nå, og det må jo gjelde for noe. Wenger tror jeg ikke forlater sitt livsverk enda. Ny storstue og "et tredje lag" i full utblomstring er noe jeg ikke kan se Wenger løpe fra.

 

Jeg er skuffet, men fattet. Må på ny sitere en person. Denne gangen Mee and Bertie: "Skitt au... jeg har sagt det før. Kontrakter og lovnader er ikke å stole på. Samme hva som skjer...jeg har mitt Arsenal!!!!" Kan det sies bedre?

 

Meget bra skrevet og formulert. Støtter denne.

Kom akkurat hjem fra jobb, og ble litt slått ut nå. Det er bekreftet overalt, det hadde jeg ikke ventet. Men tusen takk for alt, Henry. Du har gitt meg og alle goonere magiske øyeblikk..

Link to comment
Share on other sites

Måtte ledelsen brenne i helvette. De som sitter i styret i dag, har rett og slett ikke peiling på fotball. De lever heller ikke i året 2007.

 

Det er rett og slett skandaløst å selge en av verdens beste spisser, med 3 år igjen av kontrakten til £16 millioner. Uansett om spilleren vil bort, så har han kontrakt, og det er selgende klubb som skal kunne styre showet. Men etter at den eneste mannen som satt i styret, som vet hvordan man skal forhandle om spillere fikk sparken, så var det jo dømt til å gå rett vest i disse forhandlingene.

Link to comment
Share on other sites

Måtte ledelsen brenne i helvette. De som sitter i styret i dag, har rett og slett ikke peiling på fotball. De lever heller ikke i året 2007.

 

Det er rett og slett skandaløst å selge en av verdens beste spisser, med 3 år igjen av kontrakten til £16 millioner. Uansett om spilleren vil bort, så har han kontrakt, og det er selgende klubb som skal kunne styre showet. Men etter at den eneste mannen som satt i styret, som vet hvordan man skal forhandle om spillere fikk sparken, så var det jo dømt til å gå rett vest i disse forhandlingene.

 

Jeg tror nok dette styret har nogenlunde peiling på hva de gjør, når du ser utviklingen og forandringen som har skjedd i Arsenal FC de siste 15-20 årene.

Vi er faktisk en av de aller største klubbene i Europa, du har ikke glemt det?

Det er vel få klubber som har hatt en slik forandring fra boring Arsenal hvor alle hatet oss, til å bli et lag hvor mange respekterer, og som har hatt noen av de aller største spillerene i moderne historie i klubben. Spilt fotball som til og med våre største rivaler respekterer og applauderer, og som har hentet hjem pokal etter pokal siden Wenger ankom klubben.

Og for å ikke nevne hva som har skjedd med treningsannlegget eller vår nye storstue.

 

Vi har blitt en av de aller største klubben i Europa, og det må vel bety at mye er gjort riktig?

Spillere kommer å går, og slik er det ikke bare i Arsenal.

 

Nei, dette styret virker svært innkompetente......

Link to comment
Share on other sites

Måtte ledelsen brenne i helvette. De som sitter i styret i dag, har rett og slett ikke peiling på fotball. De lever heller ikke i året 2007.

 

Det er rett og slett skandaløst å selge en av verdens beste spisser, med 3 år igjen av kontrakten til £16 millioner. Uansett om spilleren vil bort, så har han kontrakt, og det er selgende klubb som skal kunne styre showet. Men etter at den eneste mannen som satt i styret, som vet hvordan man skal forhandle om spillere fikk sparken, så var det jo dømt til å gå rett vest i disse forhandlingene.

 

Jeg tror nok dette styret har nogenlunde peiling på hva de gjør, når du ser utviklingen og forandringen som har skjedd i Arsenal FC de siste 15-20 årene.

Vi er faktisk en av de aller største klubbene i Europa, du har ikke glemt det?

Det er vel få klubber som har hatt en slik forandring fra boring Arsenal hvor alle hatet oss, til å bli et lag hvor mange respekterer, og som har hatt noen av de aller største spillerene i moderne historie i klubben. Spilt fotball som til og med våre største rivaler respekterer og applauderer, og som har hentet hjem pokal etter pokal siden Wenger ankom klubben.

Og for å ikke nevne hva som har skjedd med treningsannlegget eller vår nye storstue.

 

Vi har blitt en av de aller største klubben i Europa, og det må vel bety at mye er gjort riktig?

Spillere kommer å går, og slik er det ikke bare i Arsenal.

 

Nei, dette styret virker svært innkompetente......

 

Den utviklingen som har vært i klubben de siste 20 årene, er takket være en mann, og kun en mann alene. Nemmelig David Dein.

 

Det er jo ganske komisk at han ble sparket ut av klubben for å ønske Kroenke inn på eiersiden, når det nå virker som styret er villige til å samarbeide med Kroenke

Link to comment
Share on other sites

Dette er IKKE sant, Kim. Ja, David Dein har gjort en fantastisk jobb, men hva med Danny Boy, Ken Friar og Keith Edelman? Alt er ikke svart hvitt, vet du!

 

Ja, det er flere som skal ha æren for at denne "bedriften" fotballklubben har hatt en enorm suksessrik organisasjon, hvor de har jobbet sammen for samme mål. De har jobbet hardt sammen i alle sine områder, og fått resultater av dette. Noe vi har vært heldige med å oppleve.

Nå ble det slik at noen ikke var enige i hvordan klubben skulle ta neste steg, og slik er livet.

 

Men å si at Dein har all æren for Arsenal sin suksess og utvikling de siste 20årene, ja da tror jeg man skal sette seg ned med noe kaldt å drikke i en god stol......dette kan vel faktist ikke være en seriøs mening, eller hva Kim?

Link to comment
Share on other sites

Skadefryd er vel ikke noen god egenskap. Men klarer ikke helt å la vær å godt meg litt hvis Henry havner på benken og føyer seg til listen over nagrende utflyttere.

 

Men Henry skal ha takk for alt. En fantastisk spiller som har gitt meg utallige gledestunder. Men om han tror han kan måle segmed Adams Bergkamp etc... Ikke søren, man husker det siste best desverre.

Link to comment
Share on other sites

Dette er IKKE sant, Kim. Ja, David Dein har gjort en fantastisk jobb, men hva med Danny Boy, Ken Friar og Keith Edelman? Alt er ikke svart hvitt, vet du!

 

Min påstand, er at klubben ikke hadde vært der den er i dag, uten Dein. Vi hadde ikke hatt Wenger eller noen av de stjernespillerne som har idratt seg vår flotte drakt under Wenger's tid. De andre i styret var jo ikke akkurat i så veldig stor tro på at Wenger skulle være rette mann. Men takket være Dein, fikk han dem til å innse at så var.

 

De andre har sikkert gjort sitt de også, men jeg står ved min påstand om at klubben ikke hadde vært i nærheten av å oppnå det de har oppnådd de siste 20 årene, uten Dein i klubben.

 

Måtte ledelsen brenne i helvette. De som sitter i styret i dag, har rett og slett ikke peiling på fotball. De lever heller ikke i året 2007.

 

Det er rett og slett skandaløst å selge en av verdens beste spisser, med 3 år igjen av kontrakten til £16 millioner. Uansett om spilleren vil bort, så har han kontrakt, og det er selgende klubb som skal kunne styre showet. Men etter at den eneste mannen som satt i styret, som vet hvordan man skal forhandle om spillere fikk sparken, så var det jo dømt til å gå rett vest i disse forhandlingene.

 

Det var faktisk Wenger som solgte Henry. Det var Wenger som tok den avgjørelsen ene og alene. Styret har gitt Wenger alle fullmakter i så henseende.

 

Wenger vet nok at Henry var klar for en overgang. Han er på nedtur, og funket heller ikke som kaptein.

Nå skal Arsenal endelig få en skikket leder på banen, i tillegg mer penger å handle for.

Og Barca har kjøpt en innbytter til 16 mill.

 

Hvis det er Wenger som har solgt Henry for skarve £16 millioner, så begynner jeg å betvile hans ferdigheter som forhandler. Hadde vi hatt Dein ved forhandlingsbordet, så hadde vi klart å melke mye mer ut av Barca. Forresten, hadde vi hatt Dein ved roret fortsatt, så hadde Wenger allerede forpliktet seg til klubben, og Henry hadde blitt i Arsenal ut karrieren.

 

Så i bunn og grunn, så er dette styrets feil :-|

Link to comment
Share on other sites

Om ikke Wenger selv har stått for forhandlingene med Barca, har han i hvertfall godkjent salget av Henry.

Jeg tror at dette er et signal om at Wenger faktisk blir i klubben videre, og at han har en klar plan for hva han vil med laget. Tviler sterkt på at Wenger selger sin største stjerne og selv forlater sin post om ett år. Å etterlate alt han har bygd opp i en slik forfatning vil rett og slett ikke ligne ham.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ganske komisk at han ble sparket ut av klubben for å ønske Kroenke inn på eiersiden, når det nå virker som styret er villige til å samarbeide med Kroenke

 

Skal styret plutselig ignorere at Kroenke eier en stor del av klubben vår?

Link to comment
Share on other sites

Om ikke Wenger selv har stått for forhandlingene med Barca, har han i hvertfall godkjent salget av Henry.

Jeg tror at dette er et signal om at Wenger faktisk blir i klubben videre, og at han har en klar plan for hva han vil med laget. Tviler sterkt på at Wenger selger sin største stjerne og selv forlater sin post om ett år. Å etterlate alt han har bygd opp i en slik forfatning vil rett og slett ikke ligne ham.

 

“Arsene Wenger has said that at this moment he will not commit to the club past the expiration of his current deal, which finishes at the end of this coming season" - Thierry Henry

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ganske komisk at han ble sparket ut av klubben for å ønske Kroenke inn på eiersiden, når det nå virker som styret er villige til å samarbeide med Kroenke

 

Skal styret plutselig ignorere at Kroenke eier en stor del av klubben vår?

 

Det er ikke det det er snakk om. Han eide like mye av klubben når Dein fikk sparken som han gjør nå.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...