Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Viss det her skjer er det ikkje krise, prisen er lav det er det einaste. Forstår godt om Henry vil gå. Han har opplevd det meste med oss og det kan vere siste sjansen til å prøve noko nytt.

Arsenal vil bestå og nye stjerner vil komme. Om to år vil vi kanskje hugse Henry som ein god spelar vi som spelte for oss, eller vi vil kanskje framleis gremme oss over hans manglande engasjement som klubbens kaptein :(

Link to comment
Share on other sites

D er evt. et stort tap, men ikke katostrofalt...ikke glem at vi måtte klare oss uten #14 store deler av sessongen og vi endte på 4.plass i ligan..og alle de unge spillerne har blitt mye bedre iløpet av den sessongen og kommer til å være superlative i den kommende.

 

Henry har vært en stor mann i klubben og kommer til å bli huska, men vi klarer oss med eller uten Henry, vi er ikke avhengie av en mann som visse andre PL lag som er avhengie av en mann...

 

D jeg sier er vell at klubben kommer forsatt til å være blant de store i Europa selvom Henry drar, så lenge Wenger har kontroll og spillerne innser at Arsenal er et lag og ikke et Henry show..

 

Henry lykke til hvis d er sant i det som blir sagt...The God has left the Football Island!

 

ps: håper virkelig at d ikke er sant i det som blir sagt..

Link to comment
Share on other sites

Jeg husker pappaen til en kamerat som hette Henry (pappaen altså). Han satt som regel i stua med sneipen i munnviken når jeg kom på besøk. Han var sprengfull av gode historier, men jeg kunne ikke overse følelsen av en viss tristhet i blikket hans. Historiene handlet om begivenheter som foregikk i fortiden. Alltid var min far involvert, og jeg var "ikke påtenkt ennå". Aldri kunne han fortelle en god historie som utspant seg etter at John Lennon ble skutt. Etter hvert ble røyken hans død. KOLS er ingen deilig sykdom.

 

Men fra spøk til alvor: Jeg tar turen inn på soverommet og legger meg nå. Blir spennende å se hva som står skrevet i morgen. Jeg tar meg tid til å liste opp et par alternativer:

 

 

- Henrys agent: "Jeg skal drepe hele Barcelona! Hiroshima blir ingenting sammenlignet med hva jeg skal gjøre med denne skitne byen. Saksøking er bare forspillet".

 

- Henry: "Yezzz... I know what I did last summer, but I was not sober".

 

- Roger Strømhud fra Strømstad: "Jeg mistet propellen på den nye cabincruiseren min i do, og nå klarer jeg ikke å leve lenger".

 

 

Måtte alle insekter dø i sankt hans sin ild...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har faen meg seks originale Arsenaldrakter med nr. 14 bakpå, pluss, vel, nesten 10 plakater på veggen, vet ikke hva jeg skal gjøre. Han har alltid vært min favorittspiller, men nå er jeg ikke så sikker. Jeg har laget alt av statistikker av ham. Sett alle målene en del ganger, vet nesten alt om Titi. Men mitt forhold til Arsenal vil bli det samme, kanskje styrket (hvis det er mulig :( )!

 

Hadde han lagt opp nå, ville han vært en legende, men nå går han kanskje til et pengestyrt lag og et av dem jeg hater mest i verden! Samtidig slite med like mye spilletid, og stjernestatus, som i Arsenal. Vi burde hvertfall fått Eto'o i tillegg, ellers er det latterlig. Hver ligakamp har jeg ventet på at han skal komme nærmere Shearers rekord på 260 og Platinis landslagsrekord, som han er veldig nærme, men nå stopper det vel på 174 ligascoringer, 226 totalt for Arsenal og 1 mål i fra å tangere Platini, med 40 landslagsmål på 92 kamper. Selvom han forsetter landslagstastikken, gir jeg blaffen i den om han stikker til Spania. Han vant det meste av priser, selvom han aldri ble kåret til verdens beste, noe som han fortjente, så inderlig!

 

Jeg kan enna ikke forestille hvor mye jeg vil like ham om han stikker! En ting er sikkert, jeg vil ikke like Barca noe bedre!

 

Disse klubbene bryr seg ikke om Manchester United eller noen andre når de legger ut garnet sitt etter de beste spillerne i verden. Det er et spill de spiller. Det virker som det skjer igjen og igjen. De tenker ikke på noen andre enn seg selv. Red-Nose om Real og Barca, da de forsøkte å hente Crynaldo...

 

For to år siden ville jeg hengt meg, men ikke i dag… Han kan tross alt bli skadet halve neste sesong, i Arsenal elller Barcelona, tror fremdeles han blir! Det ville vært mye større krise om vi hadde mistet “Arsenal” Wenger! Henry er "over the hill", men vi må beholde han og Freddie, orker ikke forklare dette nå, fordi nå skal jeg prøve å få sove, blir ikke lett...

Link to comment
Share on other sites

Det ville vært mye større krise om vi hadde mistet “Arsenal” Wenger! Henry er "over the hill", men vi må beholde han og Freddie, orker ikke forklare dette nå, fordi nå skal jeg prøve å få sove, blir ikke lett...

Der har du et godt poeng. Men han forsvinner en gang han også.

Link to comment
Share on other sites

Kom akkurat hjem fra en god kino...skjønte plutselig hvorfor det har regnet sånn i dag...

 

Men hvorfor?

 

- 190 mill for TH14, høres ut som tull og tøys

- 50 mill i årslønn, han tjener mer i Arsenal (54 hvis jeg ikke husker feil)

 

Nei, noe stinker her. Vet ikke om det er de latterlige ryktene eller om det er stanken av en stor spiller som har blitt en tanke for høy på pæra.

 

God tur til Spania Titi...måtte du sitte godt i recaro stolene på benken i Barcelona.

 

Kongen er død - Lenge leve ARSENAL!

Link to comment
Share on other sites

Hva har skjedd med Henry egentlig?

 

Før ville han bare spille fotball for Arsenal og hans eneste mål var å bli husket. Nå sutrer han, vil spille for Barca osv

 

Sutrer?

Hvis du snakker om at han sier det er kjedelig å være sist blant de fire store så er vel alle i Arsenal enig om det. Skjønner han egentlig godt hvis han stikker, han vil prøve noe nytt. Han er vel og sikkert lei Wengers mangel på innkjøp av etablerte spillere som kunne ført oss helt opp i toppen igjen.

Link to comment
Share on other sites

EYH FOLKENS! Dere sier henry sutrer! Hør på dere!!

Thierry er 29 år!! Jeg syntes det er litt bra han forlater Arsenal, han må oppleve nye ting i livet oog vi får penger til en ny spiss.. Van persie har vokst og er en GOD erstatter!!

 

Jeg ønsker Thierry lykke til i Barcelona og håper Wenger finner en God spissmaker med Persie:)

Link to comment
Share on other sites

Kjedelig? Han har ikke akkurat bidratt med mye i to siste årene, så han kan ikke klage! Jeg synes at det er dårlig gjort av han og andre spillere å klage i offentlig, det som skjer i klubben bør bli løst i klubben. Istedenfor å gå til media og klage om alt. Hvor har det blitt av lojalitet?

 

"I want people to remember my name"

 

 

Patryk2402, jeg er uenig. For det første, vi bør få mer for han! For det andre, jeg tviler sterkt på Wenger vil bruke 58mill pund som har nu til kjøp. Vi trenger en rutine ving som er flink å skyte og en rutine, goalgetter spiss

Link to comment
Share on other sites

Kjedelig? Han har ikke akkurat bidratt med mye i to siste årene, så han kan ikke klage! Jeg synes at det er dårlig gjort av han og andre spillere å klage i offentlig, det som skjer i klubben bør bli løst i klubben. Istedenfor å gå til media og klage om alt. Hvor har det blitt av lojalitet?

 

"I want people to remember my name"

 

 

Lojal kan man være mot en klubb, men han ønsket vel forandring:S

Han gjør som han vil! Thierry har vært en lojal Arsenal spiller, ingen tvil om det!

 

Maler du stua di gul så skal du ha den gul resten av livet? du ønsker vell en forandring du og?

Link to comment
Share on other sites

Kjedelig? Han har ikke akkurat bidratt med mye i to siste årene, så han kan ikke klage! Jeg synes at det er dårlig gjort av han og andre spillere å klage i offentlig, det som skjer i klubben bør bli løst i klubben. Istedenfor å gå til media og klage om alt. Hvor har det blitt av lojalitet?

 

"I want people to remember my name"

 

 

Lojal kan man være mot en klubb, men han ønsket vel forandring:S

Han gjør som han vil! Thierry har vært en lojal Arsenal spiller, ingen tvil om det!

 

Maler du stua di gul så skal du ha den gul resten av livet? du ønsker vell en forandring du og?

 

ja,stua skal da være gul hvis han hadde lovt at den skulle være det..?

Link to comment
Share on other sites

Han har sagt at han blir til neste sesong, hvis han forlater oss nu da er han ikke lojal mot oss

 

Gul farge liker jeg ikke, blå stue ja takk :) Hvis jeg har lovt, da lar jeg stua mi beholde fargen til jeg dør

Link to comment
Share on other sites

Selv har jeg fire (!) grunnfag fra Blindern. Det er menneskelig både å forandre mening, og å ønske nye utfordringer. Og Henry er, på tross av uttallige utenom-jordiske prestasjoner for Arsenal, fortsatt bare et menneske.

 

Jeg vil ønske ham lykke til i Barcelona, og takke ham for å ha gitt sine beste fotball-år til Arsenal Football Club. Han er tidenes mestskårende Arsenal-spiller og kommer til å være det i mange, mange år framover. En sann legende i mine øyne!

 

Takk.

Link to comment
Share on other sites

Dette er helt forferdelig! Jeg tenker på den følelsen jeg har i hele meg akkurat nå. Hvis dette stemmer, noe det ser ut til, så er jeg redd det er det definitive tegnet på at Deins avgang er i ferd med å skape skikkelig krise i vårt kjære Arsenal. Hvem hadde trodd dette for tre år siden da vi var Europas beste lag?? Hva har skjedd?? Skjønner ingenting. Møter vi nå en fremtid med et halvfullt Emirates og middelmålige plasseringer?? HJELP!!!

 

Får bare klamre seg til håpet om at Henry blir, men det ser lite trolig ut..

Link to comment
Share on other sites

Selv har jeg fire (!) grunnfag fra Blindern. Det er menneskelig både å forandre mening, og å ønske nye utfordringer. Og Henry er, på tross av uttallige utenom-jordiske prestasjoner for Arsenal, fortsatt bare et menneske.

 

Jeg vil ønske ham lykke til i Barcelona, og takke ham for å ha gitt sine beste fotball-år til Arsenal Football Club. Han er tidenes mestskårende Arsenal-spiller og kommer til å være det i mange, mange år framover. En sann legende i mine øyne!

 

Takk.

 

DER SNAKKER EN MED ERFARING:p!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...