Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Støtter det som sies her.. Begynner og bli ganske lei Henry ryktene nå.

Det er også ganske morsomt at de engelske tabloidene bruker en spansk kilde for og gidde å skrive om dette.. KJønner ikke at de gidder!

Link to comment
Share on other sites

ready to leave Arsenal sier daylymail.. har de ikke forstått det enda at Henry blir værende ut karrieren i Arsenal? tydeligvis ikke..

 

Henry har kontrakt til 2010 og da vil Henry være nærmere 33 år og med den politikken som Wenger driver med er det kun 1 års kontrakt for Henry etter det i utganspunktet, men til slutt: Nå er det snart silly season i England og er det mulig at Henry forsvinner fra Arsenal i sommer? mitt svar: NEI!

Link to comment
Share on other sites

Slutt å post disse forbaskede falske ryktene! Jeg har selv sett intervju med Wenger der han sier helt klart: "Jeg garanterer at Thierry Henry spiller i Arsenal neste sesong". Derfor kan de ihvertfall vente til et år eller to med å bringe dem opp igjen, for de som ikke tror på det Henry sier om at han skal være i Arsenal ut karrieren!

 

Enten post disse idiotiske ryktene for å le av dem, eller ikke post i det hele tatt!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ut i fra det Henry faktisk sier der, så virker det på ingen måte sikkert at han drar, slik som media skal ha det til. Ta en titt på de faktiske uttalelsene, og ikke bare alt våset avisene skriver om det som blir sagt.

 

Jeg føler meg fortsatt trygg på at Henry blir. Om han skulle ha dratt, så ville det knust meg med tanke på det han har sagt, men helt ærlig, jeg gidder ikke bry meg om all svadaen avisene skriver.

Link to comment
Share on other sites

Men hvis det skjer, så skuffer Henry meg voldsomt!

Og da viser det seg jo at det som er blit sagt tidligere (Jeg ønsker å spille karrieren ut i klubben jeg elsker) bare tull.

 

Håper inderlig at du holder deg hos oss Henry og at disse ryktene kun er oppspinn!

Link to comment
Share on other sites

Eg ville definitivt sagt nei takk.

Eto'o er, om ikkje oppskrytt, så ein stor grad eit produkt av Barcelona sin spelestil og at han er omgjeve av spelarar som passar saman med han. Han er ein glimrande spelar, for all del, men vil han passe i England? Klikkar han like bra med Hleb/Rosicky/Fabregas som Messi/Ronaldinho/Xavi? Kanskje, men det er langt frå sikkert.

 

Gjerne Eto'o, men ikkje på bekostning av titi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...