Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Sjekk denne artikkelen: http://home.skysports.com/list.aspx?HLID=4...me&f=rss&clid=3

 

Henry om å takke nei til Barca tilbud: "But my situation was influenced by my relationship with the supporters, the coach and my team-mates, and finnished with my love for Arsenal"

 

For en spiller, for en mann!!!!!Gleder meg til han kommer tilbake i storform!!!!

Link to comment
Share on other sites

Da vant Henry i alle fall "French player of the year award" :D

 

Thierry Henry has won the French Player of the Year award for the fourth year in succession. It is the fifth time the Arsenal captain has won the honour during his career.

 

Henry led his club to the Final of the Champions League for the first time in their history, scoring the winning goal against Real Madrid in the Bernabeu Stadium and netting against Juventus en route to a Paris showdown with Barcelona.

 

The 29-year-old was also a key man for France as they reached the World Cup Final in Germany. Henry scored the goal which saw off tournament favourites Brazil in the Quarter Finals and was on also on target in group games against South Korea and Togo.

 

Hentet fra arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om dette er gammelt nytt, men eg ser at Henry har byttet fotballsko fra Nike til Reebok og kanskje det har noe med variasjonen til Henry i år?

 

Uansett HasuForb og alle andre: HENRY IS A TRUE LIVING LEGEND!!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om dette er gammelt nytt, men eg ser at Henry har byttet fotballsko fra Nike til Reebok og kanskje det har noe med variasjonen til Henry i år?

Ja, såg det no.

 

Uansett er det vel skadene som kan tilskrivast skulda for at han ikkje har vore i storslag.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om dette er gammelt nytt, men eg ser at Henry har byttet fotballsko fra Nike til Reebok og kanskje det har noe med variasjonen til Henry i år?

 

Uansett HasuForb og alle andre: HENRY IS A TRUE LIVING LEGEND!!

 

Er vel relativt lenge siden han gikk ut og sa dette til pressen.

 

Men dog.. han sa ikke noe om dem og formen, og jeg tror du kan ha et stort poeng her, selv om han også har spilt skadet. Men skoene til Reebok ser jeg mer for meg som noen tunge "forsvars"-sko, selv om det er en innbilning [probably siden Bolton har Reebok], så er det uansett uvant å komme med helt nye sko.

Link to comment
Share on other sites

Det har nok ikke noe med skoene å gjøre.. Han spilte mange elendige kamper med Nike Mercurial Vapor i fjor. Jeg tror heller Henry savner Highbury. Såklart, det gjør vi alle, men husk på at Henry har scoret mer enn 150 av sine mål på Highbury. Husker jeg ikke feil så kom vel mål nummer 150 i hattricket mot Everton i januar.

 

Uansett, fortsetter vi med 4-4-2, og Henry sammen med Ade på topp, da kommer han nok i form igjen.

Link to comment
Share on other sites

Det har nok ikke noe med skoene å gjøre.. Han spilte mange elendige kamper med Nike Mercurial Vapor i fjor. Jeg tror heller Henry savner Highbury. Såklart, det gjør vi alle, men husk på at Henry har scoret mer enn 150 av sine mål på Highbury. Husker jeg ikke feil så kom vel mål nummer 150 i hattricket mot Everton i januar.

 

Uansett, fortsetter vi med 4-4-2, og Henry sammen med Ade på topp, da kommer han nok i form igjen.

 

Hvis han spilte mange elendige kamper med NMV i fjor, så skoene ikke er "løsningen".. hvorfor skal Highbury være det. Om ikke hukommelsen min har svikta totalt, så var det Highbury vi spilte på i fjor, da Henry spilte disse mange elendige kampene..

:P

 

Neida, men jeg tror du også har et poeng.

 

Og det med Adè - Henry på topp, låter som musikk i mine ører. Toure/FabFab slår en glitrende pasning opp til Adè, som legger glitrende ned med èn touch på brystet, til Henry, som utenfor 16-meteren til ManU skyter/plasserer ballen i vinkelen! :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om du har dårlig hukommelse, for Henry spilte ikke mange dårlige hjemmekamper i fjor. I flesteparten av bortekampene, spesielt Everton, Newcastle, Blackburn, Liverpool, +++, var han tannløs så det holdt. Så kan jo også det med taktikk ha litt å si, men..

 

Hehe.. ja, jeg dreit meg litt ut der! Tenkte ikke på dette! Var tenkt som litt humor også da i sist post, men jeg tenkte meg ikke alt for godt om.

Men nei, jeg tror ikke det har med taktikk å gjøre. En spiller som vi mener at burde kåres til verdens beste fotballspiller bør kunne vise seg å være god i enhver kamp, til enhver tid, så lenge han dog ikke er skadet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aragones frikjent for rasisme mot Henry.

 

det er jo helt vanvittig at man kan unslippe dette her, man kan ikke gå rundt å kalle folk slik Aragones har gjort bare for å "fyre opp" en annen spiller med det..

 

 

nå vet ikke om han har sagt unnskyld til Henry, men det er klart at man burde minst ha fått en bot for det!!

 

men uansett forkasteligt!!

Link to comment
Share on other sites

Aragones frikjent for rasisme mot Henry.

 

det er jo helt vanvittig at man kan unslippe dette her, man kan ikke gå rundt å kalle folk slik Aragones har gjort bare for å "fyre opp" en annen spiller med det..

 

 

nå vet ikke om han har sagt unnskyld til Henry, men det er klart at man burde minst ha fått en bot for det!!

 

men uansett forkasteligt!!

 

Et ord kan beskrive det: Forferdelig

 

Rett og slett forferdelig at folk ikke får bot p.g.a av rasisme innen fotball! Trodde folk ville bli kvitt rasisme innen fotball jeg?

Link to comment
Share on other sites

Aragones frikjent for rasisme mot Henry.

 

det er jo helt vanvittig at man kan unslippe dette her, man kan ikke gå rundt å kalle folk slik Aragones har gjort bare for å "fyre opp" en annen spiller med det..

 

 

nå vet ikke om han har sagt unnskyld til Henry, men det er klart at man burde minst ha fått en bot for det!!

 

men uansett forkasteligt!!

 

Et ord kan beskrive det: Forferdelig

 

Rett og slett forferdelig at folk ikke får bot p.g.a av rasisme innen fotball! Trodde folk ville bli kvitt rasisme innen fotball jeg?

Enig.

Husker Wenger gikk med noe på jakken, der det sto: "Let's kick out all racizme"

Link to comment
Share on other sites

lets kick rasism out of football

Avogtil når jeg skriver så kan jeg tro at jeg har skreve en setning, men bare skreve en halv, uten å legge merke til det :D

Jeg var ikke sikker på hvordan rasisme skrevs på engelsk.

 

For å være helt ærlig, og litt pirkete skrives det slik:

Let's kick racism out of....

Link to comment
Share on other sites

Unggutta på VGD vil straffe henry

 

Morsom lesning. Nå er visst Henry verre enn både Drogba og Ronaldo.. :lol:

Ganske morsomt faktisk. Henry blir, av dei fleste, kritisert for at han er dårlig til å filme. Ikkje fordi han filmer. Å påstå at han er verre enn dei kroniske filmerane som Ronaldo og Drogba fordi han ikkje kan "kunsten". Get a life!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...