Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Hva var det egentlig som skjedde under Charlton-kampen da Henry og Thomas Myhre sparket ballen til hverandre? :D :)

 

Tror Henry har sansen for nordmenn! :D

Morsom situasjon.. men allikevel så ville han ikke bytte trøye med Myhre etter kamp!

 

Det er pga at Arsenal ikke får lov til bytte drakt i PL kamper tror jeg. Det er kun i CL spillerne får lov til det. Mener at det ble et forbud mot det i fjor fordi det ble så få drakter igjen

 

Får de ikke lov?

 

Mener og ha hørt det, er dog ikke 100% sikker

Link to comment
Share on other sites

Hva var det egentlig som skjedde under Charlton-kampen da Henry og Thomas Myhre sparket ballen til hverandre? B) :)

 

Tror Henry har sansen for nordmenn! :D

Morsom situasjon.. men allikevel så ville han ikke bytte trøye med Myhre etter kamp!

 

Det er pga at Arsenal ikke får lov til bytte drakt i PL kamper tror jeg. Det er kun i CL spillerne får lov til det. Mener at det ble et forbud mot det i fjor fordi det ble så få drakter igjen

 

Får de ikke lov?

 

Mener og ha hørt det, er dog ikke 100% sikker

 

Det stemmer dette. Forrige sesong fikk spillerne pepper fra Vic Akers for å ha byttet drakter i de fleste seriekampene, noe som resulterte i at de budsjetterte draktsettene nesten tok slutt. Sikkert ikke noen big deal dette, men sparer man til ny stadion, så kan man ikke ause penger i øst og vest på unødvendige saker og ting.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Henry blir i klubben ut karrieren! Til h... med klubber som Real og Barca og forp... Chelsea. Arrogante drittsekker som gjør spillerene våre usikre.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Hvordan kan Henry en gang tenke på å dra fra Arsenal når vi i den siste perioden har kjørt over Liverpool, slått Real Madrid I SPANIA, og faktisk vært mye bedre enn dem på Highbury også. Og ikke nok med det, vi slo Juventus 2-0 hjemme i går, uten så alt for store problemer (seff kan juventus spille en del bedre på sitt beste, men det var uansett bra av the gunners)

 

I tillegg har vi kjøpt inn en helt utrolig spiller kalt Adebayor, som virkelig har imponert i begynnelsen av sin karriere i Arsenal. Hleb har endelig funnet seg til rette i Arsenal-drakta, og Eboue imponerer noe voldsomt.

For øyeblikket mener jeg vi er det beste laget i hele England, ja kanskje blant de 3 beste i Europa!

Hvis vi fortsetter dette kjøret, tar vi 4. plassen lett, og kommer oss kanskje til finale i Champions League, for FØRSTE gang i Arsenal's historie, i det siste året på Highbury! Og neste år skal Arsenal begynne å spille på den nydelige Emirates Stadium!

 

Hvordan kan Henry si nei til alt dette?

 

EDIT: Må bare legge til en ting ... Fabregas har nå for alvor slått igjennom, som også er en av tingene som gjør at jeg tror HENRY BLIR!

Link to comment
Share on other sites

Vet jo ikke hva man skal tro snart, men de siste resultatene og det fantastiske spillet bør være noe som teller i vårt favør. Når man spiller skjorta av Real Madrid x 2 og Juventus, må man vel innse at man er en del av noe virkelig stort.

 

I tillegg vet man at en ny stadion venter og at unge talenter slår i et imponerende tempo.

 

Man får være optimistisk!

Link to comment
Share on other sites

Remember this is your chance to see Henry’s viewpoint - straight from the man himself. Our interview is almost certain to be used in the media over the next few days

 

I og med at dette virker som en stor sak, og at den kommer fra Thierry Henry på Arsenal.com velger jeg å være meget positiv. Tror vi får nyheten: Ny fem-årskontrakt i boks ;) Gleder meg!

Link to comment
Share on other sites

I og med at dette virker som en stor sak, og at den kommer fra Thierry Henry på Arsenal.com velger jeg å være meget positiv. Tror vi får nyheten: Ny fem-årskontrakt i boks :) Gleder meg!

 

Det eneste vi visstnok fikk vite var at vi får vite noe før VM, dvs. først etter sesongen er ferdig.

 

Henry to decide before World Cup

 

Mer venting. Jeg er ærlig talt veldig usikker, og tror mye avhenger av hva som skjer de neste to månedene. Vil Arsenal ta fjerdeplassen? Vil Wenger gå ut og styrke stallen på et tidlig stadium, før VM-sluttspillet?

Link to comment
Share on other sites

Han viser i alle fall at han ikkje er sikker, og at han KAN forlate Arsenal - om han føler dei sportslege ambisjonane ikkje blir ivaretatt. Og ærlig talt: unnar vi ikkje verdas beste spelar å vinne alt?

 

Vinn vi CL er Henry sjølvsagt Arsenal-spelar neste sesong, sjølv om han sei hovedfokus er fjerdeplassen.

Link to comment
Share on other sites

Unner selvfølgelig Henry all mulig suksess,men ser og at velger han å forlate oss

så har han vist at han ikke helt har troen på Arsenal.

 

Jeg tror han signerer for oss og velger å se på spillet hans for tiden som taler sitt tydelige språk :)

Link to comment
Share on other sites

I og med at dette virker som en stor sak, og at den kommer fra Thierry Henry på Arsenal.com velger jeg å være meget positiv. Tror vi får nyheten: Ny fem-årskontrakt i boks :D Gleder meg!

 

Det eneste vi visstnok fikk vite var at vi får vite noe før VM, dvs. først etter sesongen er ferdig.

 

Henry to decide before World Cup

 

Mer venting. Jeg er ærlig talt veldig usikker, og tror mye avhenger av hva som skjer de neste to månedene. Vil Arsenal ta fjerdeplassen? Vil Wenger gå ut og styrke stallen på et tidlig stadium, før VM-sluttspillet?

 

Jeg sitter egentlig med en trygg følelse av hva som skjer/ikke skjer med Henry neste sesong, siden jeg ikke får ting til å stemme.

En spiller som har og er en legende for Arsenal FC, vil han bare plutselig velge en annen klubb i sommer (ETTER sesongen) uten å ta et skikkelig farvel til supporterene?

Mange vil da trekke paraleller til Vieira, men der er det en vesentlig forskjell. Vieira var linket til Real i flere sommere, og dette var ikke KUN løse rykter.

Man kunne ikke forvente/være sikker på at Pat ville være med videre, siden han hintet om at det å prøve nye utfordringer var en tanke han var inne på.

 

Henry har i sine uttalser det siste året vært:

* Arsenal må satse, slik at de er på samme sportslige plan. - Vi ser jo nå at fremtiden kan bli meget stor, selv om det ikke finnes garantier i denne idretten. Det er en utrolig talentfull gjeng som allerede nå hevder seg mot de beste, selv om denne sesongen ikke har vært lett å få en stabil kurve på det sportslige planet. (skader har nok tæret på dette unge laget)

 

* Henry har sagt tidligere at han vil være stolt av å føre laget ut på den nye stadionen som blir klar sesongstart 2006/07.

 

Hva med andre faktorer?

*Hvem har Henry mye å takke både helt i starten av karrieren og det nivået han har nå?

Jo, det er Wenger :)

 

*Hvilket lag spiller en offensiv fotball, hvor Henry får den spillerollen som han elsker?

Jo, det er Arsenal under Wenger sin ledelse. Vil han få noe garanti for at Inter, Real Madrid eller andre klubber vil gi han denne friheten?

 

Nei, jeg tror og stoler på at Henry har hjertet sitt i Arsenal og at han føler seg tilknyttet til klubb, manager og supportere.

Det at han velger å ta slike kontraktsforhandlinger etter sesongen, gjør at fokuset KUN blir rettet på gressmatta både for Henry, Wenger og ledelsen.

Tror ikke det å kvalifisere seg for cl er et must for Henry, men den planen Wenger har for Arsenal de neste sesongene som vil påvirke vår nummer 14. På dette området tror jeg Wenger helt klart vil overbevise Henry med at Arsenal vil ha en stor fremtid :D

Link to comment
Share on other sites

Henry vil annonsere sin framtid etter sesongslutt. Dette kan indikere et farvel.

Skulle han allerede nå varsle sin avgang, så vil dette få negativ innvirkning i denne viktige perioden, skulle han derimot ha bestemt seg for Arsenal så ville jo det få motsatt effekt - altså meget positiv påvikrkning.

 

Nei dessverre tolker jeg dette som at Henry forlater Arsenal......

 

Er enig med deg her Oskar.

 

Unnskyldningen med at han ønsker å konsentrere seg om fotballen, er bare piss. Hadde han virkelig ønsket å bli i Arsenal, hadde de ikke brukt mange timene på å få kontrakten signert.

 

En annen ting som gjør meg ganske sikker på at Henry forlater Arsenal ved sesongslutt, er måten han snakker om temaet i media, og hans handlinger rundt dette. Før Cupfinalen i 2003 tegnet han ny kontrakt med klubben, for å få slutt på spekulasjonene om hans fremtid i klubben. Etter hvert som ryktene dukket opp igjen, avfeide han dem tvert, og ryktene forsvant. Men denne sesongen, har han ikke vært konkret nok i sine uttalelser. Det meste han sier om saken, åpner for spekulasjoner. Det holder liksom ikke bare å si at du vil bli i Arsenal, du må faktisk gjøre noe med det også.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Henry vil annonsere sin framtid etter sesongslutt. Dette kan indikere et farvel.

Skulle han allerede nå varsle sin avgang, så vil dette få negativ innvirkning i denne viktige perioden, skulle han derimot ha bestemt seg for Arsenal så ville jo det få motsatt effekt - altså meget positiv påvikrkning.

 

Nei dessverre tolker jeg dette som at Henry forlater Arsenal......

 

Er enig med deg her Oskar.

 

Unnskyldningen med at han ønsker å konsentrere seg om fotballen, er bare piss. Hadde han virkelig ønsket å bli i Arsenal, hadde de ikke brukt mange timene på å få kontrakten signert.

 

En annen ting som gjør meg ganske sikker på at Henry forlater Arsenal ved sesongslutt, er måten han snakker om temaet i media, og hans handlinger rundt dette. Før Cupfinalen i 2003 tegnet han ny kontrakt med klubben, for å få slutt på spekulasjonene om hans fremtid i klubben. Etter hvert som ryktene dukket opp igjen, avfeide han dem tvert, og ryktene forsvant. Men denne sesongen, har han ikke vært konkret nok i sine uttalelser. Det meste han sier om saken, åpner for spekulasjoner. Det holder liksom ikke bare å si at du vil bli i Arsenal, du må faktisk gjøre noe med det også.

 

Henry har ikke lagt skjul på at han er usikker på framtiden. Konklusjonene til kim og me and bertie er greie nok de. Henry er ute etter å vinne Champions League, å klare dette med Arsenal hadde nok vært drømmen for han. Her er grunnen til at han vurderer å forlate oss:

 

- Etter salget av Vieira ble han usikker på om Arsenal hadde ambisjoner om å innta Europatoppen. Han ble usikker på om dette "nye" wenger laget var bra nok og hadde de kvalitene (tekniske, fysiske, lederskap osv) som er nødvendig for å nå helt opp.

 

- Han er selv snart 29 år, skal han forlate Arsenal bør det kanskje skje mens han er på topp.

 

Dette er grunnen til at han kommer til å Spille for oss neste år også:

 

- De siste kampene mot europeiske topplag og Liverpool har vist at dette unge Arsenal laget er i ferd med å vokse i rekordfart, laget har vist at de faktisk kan vinne Champions League allerede i Paris 17.mai. Klarer de ikke det vil de uansett bare bli bedre og bedre i årene som kommer.

 

- Arsenal skal flytte til et nytt fantastisk hjem, dette er en faktor som viser ambisjoner.

 

Hvordan kommer han til å annonsere at han blir i Arsenal?

 

- Jo, etter at vi har slått Wigan og sikret 4.plassen og er klar for finalen i Paris, signerer Henry den nye kontrakten foran et tårevått Highbury på siste dag. Dette går avskjeden med Highbury enda mer spesiell :D

 

NB!!....17 mai løfter han den gjeveste pokalen over hode i sin egen by, angrer han da på valget sitt? neineineinei :)

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Henry vil annonsere sin framtid etter sesongslutt. Dette kan indikere et farvel.

Skulle han allerede nå varsle sin avgang, så vil dette få negativ innvirkning i denne viktige perioden, skulle han derimot ha bestemt seg for Arsenal så ville jo det få motsatt effekt - altså meget positiv påvikrkning.

 

Nei dessverre tolker jeg dette som at Henry forlater Arsenal......

 

Er enig med deg her Oskar.

 

Unnskyldningen med at han ønsker å konsentrere seg om fotballen, er bare piss. Hadde han virkelig ønsket å bli i Arsenal, hadde de ikke brukt mange timene på å få kontrakten signert.

 

En annen ting som gjør meg ganske sikker på at Henry forlater Arsenal ved sesongslutt, er måten han snakker om temaet i media, og hans handlinger rundt dette. Før Cupfinalen i 2003 tegnet han ny kontrakt med klubben, for å få slutt på spekulasjonene om hans fremtid i klubben. Etter hvert som ryktene dukket opp igjen, avfeide han dem tvert, og ryktene forsvant. Men denne sesongen, har han ikke vært konkret nok i sine uttalelser. Det meste han sier om saken, åpner for spekulasjoner. Det holder liksom ikke bare å si at du vil bli i Arsenal, du må faktisk gjøre noe med det også.

 

Henry har ikke lagt skjul på at han er usikker på framtiden. Konklusjonene til kim og me and bertie er greie nok de. Henry er ute etter å vinne Champions League, å klare dette med Arsenal hadde nok vært drømmen for han. Her er grunnen til at han vurderer å forlate oss:

 

- Etter salget av Vieira ble han usikker på om Arsenal hadde ambisjoner om å innta Europatoppen. Han ble usikker på om dette "nye" wenger laget var bra nok og hadde de kvalitene (tekniske, fysiske, lederskap osv) som er nødvendig for å nå helt opp.

 

- Han er selv snart 29 år, skal han forlate Arsenal bør det kanskje skje mens han er på topp.

 

Dette er grunnen til at han kommer til å Spille for oss neste år også:

 

- De siste kampene mot europeiske topplag og Liverpool har vist at dette unge Arsenal laget er i ferd med å vokse i rekordfart, laget har vist at de faktisk kan vinne Champions League allerede i Paris 17.mai. Klarer de ikke det vil de uansett bare bli bedre og bedre i årene som kommer.

 

- Arsenal skal flytte til et nytt fantastisk hjem, dette er en faktor som viser ambisjoner.

 

Hvordan kommer han til å annonsere at han blir i Arsenal?

 

- Jo, etter at vi har slått Wigan og sikret 4.plassen og er klar for finalen i Paris, signerer Henry den nye kontrakten foran et tårevått Highbury på siste dag. Dette går avskjeden med Highbury enda mer spesiell :D

 

NB!!....17 mai løfter han den gjeveste pokalen over hode i sin egen by, angrer han da på valget sitt? neineineinei :)

La oss håpe det er noe rett i det siste du her har skrevet...

Link to comment
Share on other sites

Henry har ikke lagt skjul på at han er usikker på framtiden. Konklusjonene til kim og me and bertie er greie nok de. Henry er ute etter å vinne Champions League, å klare dette med Arsenal hadde nok vært drømmen for han. Her er grunnen til at han vurderer å forlate oss:

 

- Etter salget av Vieira ble han usikker på om Arsenal hadde ambisjoner om å innta Europatoppen. Han ble usikker på om dette "nye" wenger laget var bra nok og hadde de kvalitene (tekniske, fysiske, lederskap osv) som er nødvendig for å nå helt opp.

 

- Han er selv snart 29 år, skal han forlate Arsenal bør det kanskje skje mens han er på topp.

 

Dette er grunnen til at han kommer til å Spille for oss neste år også:

 

- De siste kampene mot europeiske topplag og Liverpool har vist at dette unge Arsenal laget er i ferd med å vokse i rekordfart, laget har vist at de faktisk kan vinne Champions League allerede i Paris 17.mai. Klarer de ikke det vil de uansett bare bli bedre og bedre i årene som kommer.

 

- Arsenal skal flytte til et nytt fantastisk hjem, dette er en faktor som viser ambisjoner.

 

Hvordan kommer han til å annonsere at han blir i Arsenal?

 

- Jo, etter at vi har slått Wigan og sikret 4.plassen og er klar for finalen i Paris, signerer Henry den nye kontrakten foran et tårevått Highbury på siste dag. Dette går avskjeden med Highbury enda mer spesiell ;)

 

NB!!....17 mai løfter han den gjeveste pokalen over hode i sin egen by, angrer han da på valget sitt? neineineinei :D

 

Vi får se :)

 

Kan godt hende at Henry gjør mine ord til skamme, og signerer en ny kontrakt, men jeg begynner faktisk å bli litt mer tvilende til at dette vil skje. Men nå er jeg pessimist av natur når det gjelder Arsenal, så det kan jo være det som gjør det :D

 

En ting som jeg begynte å tenke på før kampen mot Juventus. Alle snakker om at hvis vi vinner CL denne sesongen, så er det ett tegn på at laget virkelig har ambisjoner osv, og at da kommer iallefall Henry til å signere. Kan vi være så sikre på det? Det finnes jo også en mulighet for at han da tenker at han har vunnet det han kan vinne med Arsenal, han er historiens mestscorende i Arsenal osv. Kanskje en seier i CL vil føre til at han velger å søke nye utfordringer? En ting er sikkert, man kan ikke utelukke noen ting når det gjelder fotball.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan Henry en gang tenke på å dra fra Arsenal når vi i den siste perioden har kjørt over Liverpool, slått Real Madrid I SPANIA, og faktisk vært mye bedre enn dem på Highbury også. Og ikke nok med det, vi slo Juventus 2-0 hjemme i går, uten så alt for store problemer (seff kan juventus spille en del bedre på sitt beste, men det var uansett bra av the gunners)

 

I tillegg har vi kjøpt inn en helt utrolig spiller kalt Adebayor, som virkelig har imponert i begynnelsen av sin karriere i Arsenal. Hleb har endelig funnet seg til rette i Arsenal-drakta, og Eboue imponerer noe voldsomt.

For øyeblikket mener jeg vi er det beste laget i hele England, ja kanskje blant de 3 beste i Europa!

Hvis vi fortsetter dette kjøret, tar vi 4. plassen lett, og kommer oss kanskje til finale i Champions League, for FØRSTE gang i Arsenal's historie, i det siste året på Highbury! Og neste år skal Arsenal begynne å spille på den nydelige Emirates Stadium!

 

Hvordan kan Henry si nei til alt dette?

 

EDIT: Må bare legge til en ting ... Fabregas har nå for alvor slått igjennom, som også er en av tingene som gjør at jeg tror HENRY BLIR!

Helt enig med deg , vi kan føye på at Jens har vært sykt god og Hleb har hvist en solid teknikk og innsats , Reyes blir også bedre og bedre . Fabregas som du sier og alle nye unge talenter som Theo Walcott . Det at vi slår verdens beste lag må ha sykt mye å si for TH . Jeg tror at selv om vi ikke tar 4 plassen så blir han i klubben uansett . Hadde det ikke vært rått å slått ut Barzelona?? tenker mange hadde fått hakeslepp da

 

Og jeg holdt på å glemme det solide forsvaret vårt som har gjort en sykt bra jobb .

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Klart alt er mulig (Bortsett fra at han signerer for Lyn, de har god dekning på spissplassene :D ). Jeg tror ikke Henry klarer å forlate Arsenal. Hadde det ikke vært for Wenger hadde Henry aldri vært den spilleren han er i dag. Henry vill betale tilbake med en ny kontrakt :)

 

Den som lever får se....

 

En ting er sikkert Kim, vi ska søng på TL i mårra :D

Link to comment
Share on other sites

Kan føye til at snart kommer Ashley og Sol tilbake fra skade og med de i toppform så skal forsvaret bli enda bedre

 

Akkurat det tviler jeg faktisk på. At det blir bedre, altså!

 

Det er absolutt inga sjølfølge at desse 2 går rett innpå laget, for Flamini og Senderos har vore veldig gode vikarar

Link to comment
Share on other sites

Henry blir han, jeg har en god følelse avc det. Sammarbeidet med Ade og Fabregas Diaby eboue djourou, clichy og ikke minst Walcott. Henry ser at dette er stedet han bør vere vis han vil få med seg CL og PL. Bare se kan hende det skjer allerede neste sesong at vi snyter Celski for Pl gullet

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Dette er ikke et innlegg med vurdering om han blir eller drar

 

jeg vil bare hylle denne fantastiske spilleren som jeg mener fortjener å bli kåret til verdens beste før han legger opp en gang i framtida

 

Grunn: Han er verdens beste!!

 

målene hans mot villa er pure class, det nedtaket han har før første scoringa er det råeste jeg har sett av et nedtak, på linje med Bergkamp for Nederland i et mesterskap(husker ikke hvilket)

 

 

en utrolig stor spiller, uerstattelig som Wenger, og jeg sier

 

og til slutt: Jeg tror han blir :)

 

Henry er Gud

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...