Jump to content

Hvilken fotballspiller vi du identifisere deg selv med?


Petter

Recommended Posts

Hvis du ser på dine egne fotballferdigheter (i mindre skala enn proffene såklart), hvilken fotballspiller mener du selv du er mest lik??? Tekniker som Ronaldinho, Passningslegger som Cesc, Stopperklippe som Kolo, eller kanskje noe helt annet???

 

Jeg kan begynne jeg, og ser på meg selv som en liten "kopi" av vår egen Jens Lehmann... ikke bare er jeg keeper, men har også krøller (ikke måne som han da :huh: ), liten evne til tabber av og til, og er ganske tent på banen for å si det sånn;P som keeper har jeg fått tre gule kort sist sessong, og laga to straffer til motstanderen... New Jens anyone?? :P

 

Hvem ser dere på dere selv som??? ;)

Link to comment
Share on other sites

Den Arsenal spilleren jeg ligner mest på i spillestil må være Hoyte eller Sagna...

 

Det må nødvendigvis ikke være Arsenal spillere vi identifiserer oss med... akkurat samme, men du må "kjenne deg igjen" i stilen og kvalitetene til spilleren :huh:

Link to comment
Share on other sites

Må si meg enig i trådstarter.

Ikke akkurat krøller/måne, men har en liten tendens til å gjøre noen tabber av og til, liker å drøye tid til vår fordel, og selfølgelig; hvis jeg er alene mot en spiller, så kan det vær jeg hopper i føttene hans, hvis det ikke går helt etter planen :huh:

Link to comment
Share on other sites

Peter Marinello selvsagt!! Bånn pinne fremover vingen (uten plan og mening). Like (mer) interresert i piker, vin og sang som fotballambisjoner.

 

Peter er og blir numero uno!!

 

Peter Marinello, The George Best of Scotland! Dessverre ble det litt mye George Best utenfor banen også. Men han var den eneste på Friggfeltet som fortsatt var noenlunde kvikk i beina. Kanskje verdens yngste 57-åring? Litt Beatles på håret ennå :huh:

 

Da jeg fikk min første Arsenal-drakt i 72 var det med nr. 7 på ryggen!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil se på meg som blanding av en del spillere, men om jeg skal sammenligne meg med èn, må det være vår gamle Josè Antonio Reyes. Han ble raskt yndlingsspilleren min, og jeg fant fort ut at jeg minte en god del om ham i spillestil.

 

Men for å få det helt eksakt, vil jeg se på meg selv som en blanding mellom Walcott, Reyes, RvP, Cesc, Adebayor og Flamini.

 

Walcott på grunn av farten. Jeg har hatt litt problemer med helsa den siste tiden, så jeg har mista litt av den nå, men når jeg får trent meg opp igjen er farten en av mine absolutte sterkeste sider. Og også Theo på grunn av min posisjon. Jeg er opprinnelig spiss, men kan også spille på vingen.

 

Reyes på grunn av teknikken, kvikkheten. Jeg er også skadet en hel del, og får en del småkakker, og har en veldig lav skadeterskel. Og på grunn av min posisjon.

 

van Persie på grunn av mitt temperament. Det skal ikke mye til før jeg klikker og skjeller ut meg selv, dommer og til og med egne trenere av og til. Var på nippet å måtte stå over en kamp for for mange gule kort nå, men klarte å ta meg inn i slutten. Har også blitt tatt av banen av mine egne trenere en del ganger på grunn av at jeg har skjelt ut dommer en eller flere ganger (det er ved disse situasjonene jeg har skjelt ut egne trenere som jeg sa).

 

Har god pasningsfot og legger cornerene for laget, fast. Slår også de fleste frispark. Liker å slå tversoverpasninger, og digger om jeg kan være playmaker.

 

Adebayor på grunn av jeg har en stygg tendens til å brenne sjanser. Jeg skal alltid gjøre noe fiksfakserier før jeg skyter, og dermed kommer enten motstander tilbake, eller at jeg bommer på mål.

 

Flamini på grunn av min løpskapasitet. Jeg løper mye, og har på mitt beste ganske så god kondisjon. Mister jeg ballen, jager jeg alltid spilleren og prøver å vinne den tilbake.

 

 

Nå tok jeg med veldig mange, men jeg synes det er gøy å analysere slikt som dette.

 

Forresten: Jeg tror at så snart Dudu kommer skikkelig på banen for Arsenal, kan få en ny spiller å identifisere meg med fast. Han jobber godt, har god fart, god teknikk, ganske god pasningsfot og er nok en god del skadet, desverre. Blir morsomt å se.

Link to comment
Share on other sites

Vil se på meg selv som en hissig Ashley Cole. Jeg spiller selv venstre back, men er dog ikke like god offensivt, ei heller så rask da. Jeg er, som A. Cole, på rett sted til rett tid når det gjelder å stoppe skudd på strek.

 

Temperamentet mitt har jeg dog litt problemer med under kamper. Dersom alt er rævva, dvs spillet, stillingen, dommeren, ja det meste som kan være rævva under en kamp, da tenner jeg på alle plugger, og burde vel egentlig ikke være på banen mtp motspillere.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke helt sikker på det, siden jeg spilte keeper i noen år, før jeg sluttet for ca. et halvt år siden, men nå vurderer jeg å begynne igjen som utespiller. Hvor på banen vet jeg ikke. Men her er hvertfall noen stikkord :D

 

- Jeg er høy for alderen (1, 81 og jeg er 14 år)

- Jeg har bra reflekser i beina, etter å ha vært keeper så lenge

- Jeg er ikke veldig rask

- Jeg skyter ganske hardt

- Jeg har litt temperement

- Kjemper bra

 

Så bortsett fra at jeg er litt treig, så er jeg kanskje litt lik Kolo Tourè?

Link to comment
Share on other sites

Tror kanskje at den jeg ligner mest på i spillestilen er kanskje Thierry Henry,bare at han er noen nivåer bedre enn meg da! Jeg er kjapp, skuddfoten er bra,Og teknikken fynker veldig bra! Dødball er det Bobb-Bobb med. :D Jeg er litt god til og stikke i bakrom og,pleier og score litt mye,tror jeg har mest assister på laget også. ;)

Link to comment
Share on other sites

Må vel være Bergkamp jeg sjøl synes jeg minner mest om.. flink til å legge pasninger som andre ikke tenker over, veldig god til å lese løpene til andre spillere også trives jeg best som hengende spiss slik at jeg kan "fore" spissene med baller, er også veldig skyteglad og mer glad i å sette opp mål enn å lage de selv :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...