Jump to content

Hvilken fotballspiller vi du identifisere deg selv med?


Petter

Recommended Posts

Jeg er vel en blanding av van Perise, Ljungberg og Pires:

- Egentlig ganske potet. Spiller ving, men kan også spille spiss og back. Kunne spilte sentral midtbane og midtstopper hvis det ikke var for det katastrofale hodespillet :)

- Rask

- God til å være på rett sted til rett tid --> mange tap-ins. Tar også mange intiativ til løp, men blir ikke ofte nok sett (Mye det samme som Ljungberg uten Pires og Bergkamp).

- Skyter med venstrefoten og tar både cornere og frispark.

- Er vel hissig når jeg får en avjgørelse imot meg som jeg ikke mener er riktig. Bruker heldigvis temperementet som oftest riktig ved at jeg gjør alt for å gjøre det godt igjen dersom jeg driter meg ut på en pasning eller lignende. Det har skjedd flere ganger at jeg som spiss har løpt helt tilbake til egen 16-meter for å plukke opp en ball jeg selv mistet.

- Jobber veldig mye for laget og takler mye - på alt underlag.

- Mye skadet, har derfor en tendens til å trekke meg litt i dueller

- Egentlig ganske dårlig teknikk, men er likevel en relativt god dribler pga farten.

- Er både en tilrettelegger og målscorer. Får ofte høre at jeg har for høyt tempo i spillet mitt ettersom jeg pleier å legge inn veldig tidlig eller løpe tidlig inn i feltet. Har også en tendens til å prøve kompliserte løsninger, istedenfor å roe og starte angrepet på nytt. Er god til å lese løpene til andre spillere.

Link to comment
Share on other sites

Min tvilling på banen må være Tony Adams. Solid hoftefeste, holder meg tilbake. lite eller ingen teknikk, sjefete og må dirigere. Dsv er hodespillet mitt særdeles elendig pga at spenst har merkelig nok forsvunnet de siste årene. Og til slutt, har jeg lagt opp pga kneskader.

Link to comment
Share on other sites

pussig tråd dette, men hivs eg skulle ha valgt, så måtte det bli Lehmann, fordi: har hørt eg er reaksjons sterk, men kan også gjøre de utroligste ting, ja eg tenker på noen små tabber ja.. mulig litt Jorge Campos i meg og da eg av og til blir sendt i angrep i slutten på kamper og setter en ny keeper i mål.. :D

Link to comment
Share on other sites

Ligner litt på rooney! :P Neida, så stygg er jeg ikke. Ligner egentlig ikke på noen fotballspiller som jeg kommer på. Jeg er litt rosicky spiller, men jeg skyter egentlig ikke så mye. Kanskje fordi jeg spiller på et dårlig lag som jeg skal slutte på?(Blitt dårlig) Spiller på 1-2 touch vis jeg kan

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser på meg selv som en liten Bergkamp :P

Jeg scorer en del, men har flest assist på laget mitt.

Jeg har god teknikk og er ikke så veldig rask.

 

Og noen av målene jeg scorer er ganske spektakulære:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nok mest som vår alles kjære Igor Stephanovs.

 

Kan spille stopper og back.

Har noen kamper som er ganske bra, og andre som er langt under pari.

Har ikke fart, men med trua på man har fart kommer man langt..ehh iblant.

Kan komme til en og annen målsjanse, men kommer mest sannsynlig til å blåse den over eller utenfor.

Og, som Igor, går jeg ikke av veien for å prøve et brassespark selv om det estetisk ikke ser veldig bra ut, og sjansen for at den går i mål er omtrent like stor som at Tottenham skulle vinne ligagull...

Link to comment
Share on other sites

Crouch.

Høy og litt hengslete og har ingen form for teknikk

Da ville jeg heller gått for Flo ;). Crouch har en fantastisk teknikk med tanke på den høye, hengslete kroppen.

 

Ok da. Jeg gir meg.

 

Flo!

Eg gir meg ikkje! ;) Flo hadde fantastisk teknikk og dribleferdighetar i glansdagane

Link to comment
Share on other sites

Crouch.

Høy og litt hengslete og har ingen form for teknikk

Da ville jeg heller gått for Flo ;). Crouch har en fantastisk teknikk med tanke på den høye, hengslete kroppen.

 

Ok da. Jeg gir meg.

 

Flo!

Eg gir meg ikkje! :) Flo hadde fantastisk teknikk og dribleferdighetar i glansdagane

I forhold til størrelsen var han god, det kan ingen ta fra han. Fantastisk teknikk er vel en bedre beskrivelse av Zola, lagkameraten i glansdagene hans ;)

Link to comment
Share on other sites

Crouch.

Høy og litt hengslete og har ingen form for teknikk

Da ville jeg heller gått for Flo ;). Crouch har en fantastisk teknikk med tanke på den høye, hengslete kroppen.

 

Ok da. Jeg gir meg.

 

Flo!

Eg gir meg ikkje! ;) Flo hadde fantastisk teknikk og dribleferdighetar i glansdagane

 

Flo er henglsete...!

Dermed basta =)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...