Jump to content

2007.07.29 Inter Milan H


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Siste taklinga på eboue så ser det ut som om han får albue i bakhodet - og det kan gjøre vondt - og går fort over.

 

Men helt enig - han må vokse opp. Du blir takla, oggså må du gå videre. Eboue kan fort gjøre noe veldig stygt idag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke mulighet til å se kampen. Kan noen forklare litt om kampbilde, formasjon og hvor lang tid som er spillt hadde det vært hyggelig :)

Arsenal styrer spillet. Fine kombinasjoner, spesielt på venstrekant med Gibbs. Har hatt noen sjangser, og det burde komme et mål snart. Spilt i snart 40 minutter.

 

Edit: Streamen min henger kanskje etter, så det er vel pause straks.

Link to comment
Share on other sites

Vi OVERKJØRER inter asså

sinsyykt bra spil!!!

Denna vinner vi!!!

 

pause

 

For vi overkjørte ikke mange andre lag i løpet av sesongen som gikk?

 

Selv om vi overkjører Inter så betyr det ikke automatisk at vi vinner. De kan få en sjanse og score mens vi har hatt 20 og ikke scoret.. burde ikke ta seieren på forhånd for å si det sånn!

 

PS: Tror selv vi vinner men må jo være realistisk :P

Link to comment
Share on other sites

Bra omgang ja, syns de fleste av våre viser positivt spill der ute. Begynner dog virkelig å bli lei Eboue og hans håpløse teatralske oppførsel. Spiller meget bra han også, men det blir så satt i skyggen av den horrible filmingen.

Link to comment
Share on other sites

Solid 1.omg. dette. Bare målet som mangler egentlig.

Mye fint spill og hurtige kombinasjoner.

Morsomt å se Gibbs som viser fintestyrke, hurtighet og spiller sikkert.

 

Eboue må bare legge fra seg overspillingen med en gang. Spiller bra og har et flott driv, men ser jo ut som han blir skutt hver gang en Inter-spiller er borti han.

Tull det Lehmann gjorde også, men det er jo ikke første gangen det skjer..hehe.

 

Blir nok noen bytter i pausen, men ser for meg at vi klarer å score snart og sikrer troféet. :P

Inter har ihvertfall ikke vært særlig god så langt.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann: Har klart seg godt på det han har fått på seg, men det er lite.

 

Sagna: En meget god omgang fra ham. Er mye med oppover på fine overlapper, samt er svært trygg defensivt. Kan bli spennende å følge ham videre. Virker som om publikum også liker ham.. I know I do!:P

 

Toure: Har ikke vist så mye igjen, siden han ikke har fått så mye mot seg.. Men danner et godt stopperpar sammen med Gallas.

 

Gallas: Uten at jeg finner noen spesiell grunn, føler jeg at Gallas har hatt mye mer å gjøre enn Kolo. Men han har vært veldig trygg, og ser mye bedre ut nå enn det han gjorde forrige sesong. Er også en del med fremover.

 

Hoyte: Imponerer meg i forhold til hvordan han har vært tidligere i Pre Season. Nå er han hele tiden med offensivt, og er trygg med ball, og god defensivt. Kanskje han skal kjempe sammen med Traore om backup-plassen på venstrebacken, istedenfor høyre.

 

Eboue: En veldig, veldig overbevisende omgang. Foruten all den barnslige filminga, spiller han som en konge, og er sannsynligvis vår beste denne omgangen! Drar hele tiden av spillere så lett som ingen ting, slik Hleb gjorde i går og mot Salzburg. Viser god spilleforståelse, og er god med ball. Vokser han av seg filminga, blir han garantert fast ving på a-laget til sesongen begynner for fullt.

 

Fabregas: Virker litt frustrert i en del situasjoner, men spiller også bra. Får ofte ballen lavt på egen banehalvdel, og blir brukt til playmaker og fordeler baller til sidene, ved Eboue og Gibbs. Godt spill også av ham, men lite kamptrening preger ham.

 

Flamini: Gjør en god omgang.. bedre enn jeg kan huske av ham i Arsenaltrøya noen sinne, eller ihvertfall til nå i Pre Season. Hadde et farlig skudd på mål, er god med ball, og slår gode pasninger. Absolutt godkjent.

 

Gibbs: En meget, meget positiv omgang av ham. Han er uredd, og god med ball. Virker kvikk og våken, og er ikke redd for å utfordre superstjerner på Inter. Gleder meg til å se fortsettelsen av dette talentet utover i sesongen.

 

Hleb: Viser ikke like mye igjen som i går og mot Salzburg, men er fortsatt god. Han virker til å være god til å bruke som bindeledd mellom midtbane og spiss, og han og RvP utfyller hverandre godt. Viser fortsatt god teknikk, og overblikk.

 

van Persie: Viser seg fra sin beste side denne omgangen. Er ofte på farten, og har en del sjanser. Viser at han er en ypperlig frispark-slåer, med to farlige frispark. Er god med ball, og har en del gode pasninger. Ser veldig giftig ut. Håper han fortsetter dette utover i sesongen.

 

Arsenal: Vi gjør en meget god omgang her. Vi kjører totalt over Inter, som også prøver, men de får det bare ikke til! Vi spiller meget godt sammen, og alle spillerne virker friske, og løpsvillige da noen kommer oppover i banen med ballen. Det virker som det er et godt samhold i laget. Håper vi fortsetter dette i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

Masse bra spill igjen av gutta. Håper de klarer å få seg en 2 måls seier slik at de vinner cupen, for det er bra for selvtilliten foran PL starten. Mye bra spill av hele laget, og det blir spilt bra opp både på venstre og høyre siden. Gibbs/Hoyte imponerer, men høyre siden skaper oxo mye med Eboue og Sagna. Hleb er god i dag igjen han :P

RVP syns jeg har en mye bedre kamp enn sist, og eg håper han treffer på en av kanonene sine.

Link to comment
Share on other sites

Masse bra spill igjen av gutta. Håper de klarer å få seg en 2 måls seier slik at de vinner cupen, for det er bra for selvtilliten foran PL starten. Mye bra spill av hele laget, og det blir spilt bra opp både på venstre og høyre siden. Gibbs/Hoyte imponerer, men høyre siden skaper oxo mye med Eboue og Sagna. Hleb er god i dag igjen han :P

RVP syns jeg har en mye bedre kamp enn sist, og eg håper han treffer på en av kanonene sine.

 

ikke gløm valencia - psg :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...