Jump to content

2007.07.29 Inter Milan H


Eboue

Recommended Posts

Lehmann

Eboue

Gallas

Sagna

Hoyte

Gibbs

Flamini

Hleb

van Persie

Toure

Fabregas

 

Lehmann

Sagna - Toure - Gallas - Hoyte

Eboue - Flamini - Fabregas - Gibbs

Hleb

v.Persie

 

Er litt usikker dog, men noe rundt det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Arsenal

Jens Lehmann Emmanuel Eboue Kolo Toure Justin Hoyte William Gallas Bacary Sagna Kieran Gibbs Francesc Fabregas Mathieu Flamini Alexander Hleb Robin Van Persie

 

Subs not used

Lukasz Fabianski Philippe Senderos Gael Clichy Armand Traore Nacer Barazite Mark Randall Abou Diaby Denilson Henri Lansbury Rhys Murphy Nicklas Bendtner

 

 

 

Inter Milan

Julio Cesar Santiago Solari Marco Materazzi Walter Samuel Cristian Chivu Cesar Luis Jimenez Mario Barwuah Attila Filkor Olivier Dacourt David Suazo

 

Subs not used

Francesco Toldo Marco Filippini Andrade Maxwell Ivan Fatic Daniele Pedrelliez Francesco Bolzoni Luis Figo Julio Cruz Adriano

Link to comment
Share on other sites

Håper Materazzi kan holde seg i ro i dag, så vi ikke får en eller annen langtidsskade nå rett før seriestart.

 

Jeg håper det er hann som blir skadet :P

 

Hehe, jeg håper ingen blir skadet og at det blir en fin fotballkamp. Men vi vet jo hva Materazzi kan finne på :)

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller strålende fotball til tider, men kan se at det mangles kamptrening, for vi roter det til for oss selv ved flere anledninger nå. Har sett glimt av et supert samarbeid mellom Hleb og van Persie på topp, og Kolo og Gallas begynner også å få samarbeide bak der som vi håper på.

Link to comment
Share on other sites

Eboue viser at han fortsatt ikke har vokst fra filminga.. Etter å ha blitt felt av Chivu later han som han er hardt skadet i noen sekunder før han spretter opp igjen.

 

Gult kort til Materazzi etter å ha felt Eboue.

Link to comment
Share on other sites

Noen andre som har problemer med ATVO? Det hakker fælt her. Funket fint da jeg så Arsenal-PSG. Har vanlig telenor basis-linje.

 

Jeg slet veldig med hakking jeg også,men gå inn på my profile og bytt til option 3 på network settings,det hjalp hos meg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...