Jump to content

2007.07.29 Inter Milan H


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Wuhu!

Veldig bra kamp i dag. Kanonmål av Van Persie som var mye mer i spillehumør i dag.

Solid innsats av gutta!

Jeg må begynne å tippe resultatodds...trodde på 2-1 i begge kampene..hehe.

 

Nice!

 

Håper vi kan gjenta dette i Amsterdam også da :P

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal ikke Arsenal møte Valencia, og PSG møte Inter?

 

Det er vel bare bestemt at det er slik turneringen skal fungere. Det er jo i utgangspunktet vanlige treningskamper, som de har bestemt å lage en turnering av. Regner jeg med.

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg storkoste meg nå. Herlig spill i 2.omganger. Inter fikk ikke til noe bortsett fra et veldig heldig mål. Med Eboue, Hleb og Van Persie i storform utspilte vi Inter. Skal jo sies at ikke Inter mønstra det beste laget, men det gjorde vel ikke vi heller. Eboue er MoM. Raidet høyresiden gang på gang og dro alltid av en mann eller to. Må bli kvitt ufinhetene. Den høyresiden bør bli hans. Hleb imponerte også som mannen bak spissen. Tror han trives mye bedre sentralt. Hadde også et veldig bra samarbeid med Van Persie. Lekte seg med 1 touch spill. Og sistemålet til Van Persie. Høy høy klasse. Gleder med til å se reprisen :P

 

Minuset er som forrige sesong at vi sliter med å sette sjansene.

 

Men alt i alt en herlig treningskamp med veldig mye fint spill. Gleder med til sesongstart

Link to comment
Share on other sites

En meget bra kamp fra hele laget! svært god jobb av alle gutta idag..

 

For dere som klager over at vi ikke har kantspillere. Det samarbeidet Sagna og Eboue hadde på høyresiden idag blir ikke bedre uansett hva slags kantspiller vi måtte hente inn! Gleder meg til sesongstart! :D

Link to comment
Share on other sites

JAAAAAAAAA! YESSS!! Dette var helt utrolig deilig! Endelig får vi det andre målet vi så mange ganger kunne trengt i fjor! Nydelig mål av Robin, helt fantastisk rett og slett, og i rette tiden også. Forstett med det der Percy ;) Vi kunne heller liksom ikke gi fra oss trofeet vårt til PSG, fordi vi fortjente det mye mer. Nydelig spill gjennom hele kampen, bare synd vi ikke vant mer, 5-1 ville vært retfferdig :D Eboue og Hleb storspiller igjen og selvfølgelig god kamp av matchvinneren. 2.plassen til Thor er glemt, forlengst. Stand up, for the Champions!

Link to comment
Share on other sites

Herlichhh :D

 

Utrolig mye positivt spill. Hele laget må få god skryt etter dette, men spillere som Hleb,Gibbs. Glichy og Eboue fortjener kanskje litt ekstra.

 

RVP hadde et herlig mål i dag :D

Godt gjort å gi skryt til en spiller som ikke var på banen idag ;) Clichy med C satt på benken. Hoyte spilte på v.back idag før han ble byttet ut Traore

Link to comment
Share on other sites

HÆHÆH. Det er så morsomt. Historien gjentar seg som så mange ganger i PL i fjor. Vi har sjangse på sjangse, og det andre laget ligger med lavt press. Motstander scorer og vinner kampen. Litt tid igjen er det, men hva hjelper det med "stang-ut-dag" som vanlig?

 

Jada. "Evig pessimist" som vanlig? Give me strenght.......

 

 

Arsenal skaper sjanse på sjanse og havner bakpå etter et fillemål..

Ny sesong, samme historien..

 

Og der var en til, ja.......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...