Jump to content

senderos til den gamle dame


refser

Recommended Posts

Ikke faen! Foretrekker ham foran DJ jeg, dere aner ikke hvor mye han betyr for klubben. Tillegg er han veldig god, selv om han var uheldig i forrige sesong.

Siden vi ikke aner hvor mye han betyr for klubben, kan du da vennligst fortelle oss uvitende om dette?!

For meg er Senderos en grei squadplayer, men problemet med å ha han som reserve er jo at han ofte trenger en del kamper på å spille seg i form. Usikker på hva jeg mener i denne saken faktisk. Etter Freddie dro så er jeg usikker på om så mange flere burde gå egentlig.

Link to comment
Share on other sites

Slapp av, vi har Nordtveit!!

 

nei da, vi burde holde på Senderos, og som du sier AndreRøine, han var MEGET uheldig med sitt spill sist sesong, så eg ville beholdt han noen sesonger til, han er tross alt en god backup!!

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen grunn til å selge Senderos for den summen som blir nevnt. Vi har så langt sett to sider av Senderos. Først imponerte han stort for så å vise seg som en mindre pålitelig spiller. Tror det er for tidlig å trekke noen konklusjon når det gjelder Senderos.

 

Ser heller at spillere kjøpes inn nå, isteden for salg.

Link to comment
Share on other sites

Ikke faen! Foretrekker ham foran DJ jeg, dere aner ikke hvor mye han betyr for klubben. Tillegg er han veldig god, selv om han var uheldig i forrige sesong.

 

Henger meg på den som sa han er en ok squadplayer, men at han betyr så voldsomt mye er vell å

gå noe langt. Fin ting at han kan mange språk og få folk til å føle seg velkomne, men prestasjonene på banen som desidert betyr mest

Link to comment
Share on other sites

Så det er for tidlig å kritisere / dømme senderos - men Eduardo får dommen allerede nå? Hehe.. moro...

 

Ser ikke på han som en uhyre viktig spiller for Arsenal. Ja han kan språk og kan kommunisere med nye spillere, men det er det alltids noen andre som gjør i ett så internasjonalt lag. Dessuten er Djourou en bedre midtstopper enn Senderos - etter min mening vel og merke.

Link to comment
Share on other sites

Trur det er smart og holde på Senderos, han klager ikkje når han blir benka slik som andre players.

Arsenal trenger spillere som er fornøyd med å vere back-up, dessutan er 3m pund litt lite syns eg!

Enig!

litt pirking

man skal ikke ha spillere som er fornøyde med å være back up, men en lojal spiller som ikke syter når han sitter på benken er en annen sak. :)

Synes absolutt vi bør beholde Senderos

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...