Jump to content

AOTV


AFC_ENGA

Recommended Posts

Jeg regner med der er ATVO (Arsenal TV Online) du mener? ATVO fungerer veldig bra, og de har mye intervjuer, pressekonferanser og selvfølgelig treningskampene. De viser bare stillbilder som skifter hvert 15.-30. sekund med livekommentarer til kampene, men ikke stream av kampen (pga. rettigheter). Lyden er gjerne litt forsnket i forhold til Canal+, så det er ikke helt enkelt å høre lyden derfra og se kampen på TV samtidig... Jeg syns likevel det er verdt det, men den avgjørelsen må man jo ta selv :D

 

Detaljer her.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Gidder ikke starte ny tråd, så jeg bare drar opp denne gamle.

Forresten kan vel mod endre navnet til ATVO, som er den skikkelige forkortelsen. Arsenal TV Online. Bagatell da, men det er alltid greit å ha rette trådtitler.

 

Uansett.. Det jeg tenkte jeg skulle skrive, er min irritasjon på ATVO om dagen. De lover at de skal ut med høydepunkter fra forrige kamp en time etter kampslutt, noe de ikke klarer å holde. Det er alltid greit å ha siden jeg liker å se høyrepunktene mange ganger, og se på forskjellige detaljer osv, og siden lyden ikke fungerer på andre ting enn sider som blir spilt av i Windows Media Player på nettet, kan jeg ikke se høytepunktene på f.eks Youtube, da det er tamt uten lyd. Nå har de ennå ikke klart å legge ut høydepunktene fra dagens kamp, og da det er ørten timer siden føler jeg at jeg med rette kan være litt irritert.

Jeg vil ingenting med dette, men jeg ville bare få det ut, for når de lover noe synes jeg de kan holde det.

Det hadde vært èn ting hvis de ikke hadde sagt noe tidspunkt, men når de først gjør det forplikter de seg til å holde det i mine øyne, og da skal de fullføre det.

 

Men det er vel slik verden har blitt nå.. Man kan jo ikke stole på noe som helst..

Link to comment
Share on other sites

Rart. Det har ikke jeg fått med meg.

 

Men det må eventuelt være noe nytt, for det har stått i reklamen for ATVO at høydepunktene skal komme èn time etter kampslutt.

 

Ja, nå ser jeg det jo selvsagt..

Men dette er ikke første gang, og det er første gang det står slik på fremsiden. Derfor ble det ganske ironisk å ta det opp akkurat denne gangen.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal.com og ATVO har jo alltid til tider vært litt treig med å legge ut ting tidligere, men det skal sies de har blitt mye bedre siste 1-2 årene.

Å klippe sammen noen høydepunkter og intervju skulle vel ikke ta særlig lang tid, men det ventes ofte til mandag før det blir lagt ut.

Videoklipp med intervju fra spillere og trener syns jeg kommer for seint etter en helgekamp, men det er kanskje noe med rettigheter inne i bildet her som gjør at de må vente et døgn eller to?

Har ikke sjekket andre offisielle klubbsider og sammenlignet, men jeg tipper jeg det er ganske likt.

 

Min erfaring er at det er BBC som er kjappest med å legge ut intervju etter kampslutt, dog ingen highlights der da.

 

Ellers syns jeg lyden er for dårlig på pressekonferansene de legger ut på ATVO, men det får man bare leve med.

Innholdsmessig og kvalitetsmessig har ATVO blitt mye bedre og det er jo verdt pengene vil jeg si.

Link to comment
Share on other sites

Rart. Det har ikke jeg fått med meg.

 

Men det må eventuelt være noe nytt, for det har stått i reklamen for ATVO at høydepunktene skal komme èn time etter kampslutt.

 

Ja, nå ser jeg det jo selvsagt..

Men dette er ikke første gang, og det er første gang det står slik på fremsiden. Derfor ble det ganske ironisk å ta det opp akkurat denne gangen.

 

Det er ikke helt riktig. Etter alle PL kampene i år har det stått tilgjengelig fra midnatt. Når de velger midnatt går jeg ut i fra at dette har med rettigheter til bildene å gjøre. Tipper Sky sitter på enerett frem til neste dag, altså midnatt. Intevjuer kan derimot distribueres med en gang, og burde være mulig å legge ut tidligere.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Jeg ser at den første måneden er gratis, så jeg tror jeg skal registrere meg rett før Pre-Season, og så melde meg ut igjen etter en måned. Noen som vet om dette er et slik umulig-å-melde-seg-ut-av-opplegg, slik at jeg ender opp med å betale store summer, eller går avmeldingen for seg smertefritt?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at den første måneden er gratis, så jeg tror jeg skal registrere meg rett før Pre-Season, og så melde meg ut igjen etter en måned. Noen som vet om dette er et slik umulig-å-melde-seg-ut-av-opplegg, slik at jeg ender opp med å betale store summer, eller går avmeldingen for seg smertefritt?

 

Kan du ikke bare være fast medlem da? :) Koster jo ikke mange kronene i mnd, og får jo tilgang til masse interessante ting både av intervjuer, fra kampene pluss mye mer. Tilgang til ArsenalTV også. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at den første måneden er gratis, så jeg tror jeg skal registrere meg rett før Pre-Season, og så melde meg ut igjen etter en måned. Noen som vet om dette er et slik umulig-å-melde-seg-ut-av-opplegg, slik at jeg ender opp med å betale store summer, eller går avmeldingen for seg smertefritt?

 

Kan du ikke bare være fast medlem da? :) Koster jo ikke mange kronene i mnd, og får jo tilgang til masse interessante ting både av intervjuer, fra kampene pluss mye mer. Tilgang til ArsenalTV også. :)

 

Enig med Frank her.. koster 40 kr i måneden, du får tilgang til highlights fra alle kampene, intervjuer, konkurranser o.l., du får også som du sier sett preseason kampene og reservenes sine kamper!

 

Absolutt verdt pengene må jeg si.. vært medlem der i over ett år nå :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hei. Jeg bestilte ATVO i fjord sommer for å se treningskampene. Jeg trodde jeg hadde bestilt for en måne, men det har blitt trekt ca 40 kr hver måne siden da. Engelsk er ikke min sterkeste side. Noen som vet hvor jeg melder meg av fra ATVO?

Link to comment
Share on other sites

Hei. Jeg bestilte ATVO i fjord sommer for å se treningskampene. Jeg trodde jeg hadde bestilt for en måne, men det har blitt trekt ca 40 kr hver måne siden da. Engelsk er ikke min sterkeste side. Noen som vet hvor jeg melder meg av fra ATVO?

 

Du må sende en mail til arsenaltvonline@level3.com med ditt brukernavn, fullt fornavn/etternavn, og hvorfor du vil avslutte abonnementet

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...