Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Alan Pardew etter kveldens EL-kvalik:

 

Pardew on Tiote and Cabaye to Arsenal rumours: "I'm never confident (about them staying) and I'm not going to rule anything out."

"Until the day comes when Newcastle are in the Champions League, that's going to be our fate right up until 11pm on deadline day."

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Han var ute etter top, top quality i fjor også og da kom spillere som Park og Benayoun på deadline day. Cabaye er for meg top quality, og ville vært perfekt for oss. Kan ikke se at Newcastle skulle vært interessert i å selge såfremt Arsenal ikke kommer med et tilbud det ikke er mulig å takke nei til...og det er vel ikke helt dagligdags.

Link to comment
Share on other sites

For min del setter jeg Cabaye bak Arteta i form av kvaliteter. Ikke en spiller som er verdt £20M som det er snakk om at Newcastle vil ha. Samtidig så blir Cabaye veldig lik i spillestil som bla. Arteta, Diaby, Wilshere o.l.

 

Forøvrig: Det er tydelig at Wenger ser på top top quality som noe helt annet enn oss. Lurer på hva han ser på som "world class"? Andy Carroll?

Link to comment
Share on other sites

Det virker som det definitivt er noe i Essien-lånet. The Times melder (i papiravisene og back paywallen i nettavisa) at vi og Everton har lagt inn et lånebud på han. Everton sitt har blitt avvist, mens vi fremdeles forhandler. Chelsea er åpen både for salg og utlån, virker som de er gira på å kvitte seg med han.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

For min del setter jeg Cabaye bak Arteta i form av kvaliteter. Ikke en spiller som er verdt £20M som det er snakk om at Newcastle vil ha. Samtidig så blir Cabaye veldig lik i spillestil som bla. Arteta, Diaby, Wilshere o.l.

 

Forøvrig: Det er tydelig at Wenger ser på top top quality som noe helt annet enn oss. Lurer på hva han ser på som "world class"? Andy Carroll?

Cabaye er nok topp kvalitet der det også er et potensial for å bli bedre ved å komme til Arsenal

World class er svært fårt få spillere, usikker på om noen i Arsenal er der akkurat for tiden

Men Arsenal har mye topp kvalkitet

Vanskelige grenseoppganger, som grenseoppganger pleier være og at det er subjektivt er det heller ikke tvil om

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

France Football skriver visstnok (i følge franskmenn på twitter, finner ingen artikkel på nett foreløpig) at Hugo Lloris til Arsenal var en done deal i sommer der alt var avtalt men styret ikke ville betale.

 

Urovekkende nyheter hvis det stemmer, men det hadde egentlig ikke forundret meg.

Link to comment
Share on other sites

France Football skriver visstnok (i følge franskmenn på twitter, finner ingen artikkel på nett foreløpig) at Hugo Lloris til Arsenal var en done deal i sommer der alt var avtalt men styret ikke ville betale.

 

Urovekkende nyheter hvis det stemmer, men det hadde egentlig ikke forundret meg.

 

Forundrer ikke meg heller. Som sagt så er det enten Wenger det står på eller styret/Kroenke. Wenger har jo tidligere vist at han kan bruke temmelig store summer på spillere han virkelig vil ha, mens det nåværende styret ble overstyrt av Dein som sørget for at Wenger fikk det som han ville. Kroenke har også vist med sine andre sportslag at han ikke lar klubben få bruke store summer så om det er Wenger eller ikke kan man virkelig lure på?

 

Er jo også andre tilfeller hvor det visstnok har vært Wenger som er problemet og Gazidis sa jo også at "det er Wenger som setter prisen på spillerene han vil ha". Så man må jo virkelig lure.

 

En ny manager kunne kanskje fått en mer effektiv spillestil og optimalisert spillerene bedre, men er meget usikker på om en ny manager med et budsjett i Wenger klasse (foruten Klopp muligens) ville klart det samme som Wenger. Drømmescenarioet mitt er som jeg har nevnt tidligere at Wenger blir erstattet av f.eks. Klopp eller Guardiola, men at han blir sportsdirektør i klubben hvor han kan involvere seg i alt fra speiding av spillere til ting som skjer på treningsfeltet.

Link to comment
Share on other sites

Mail: Arsenal likely to start bidding on Zaha with deal worth £9m, an offer which will comprise a number of performance-related add-ons

 

The news I heard coming from Crustal Palace was that #Arsenal are seriously keen and will match/beat any offer. Expect a £12.5m plus fee.

 

Palace have a straightforward precedent in Oxlade-Chamberlain (£15m) to drive the price up, plus Palace well run financially.

 

Det er altså snakk om Wilfried Zaha. En unggutt på snart 20 år (født 10 november 1992).

 

Akkurat det vi trenger gitt. Et stort stort navn til å gi klubben et skikkelig løft.

Link to comment
Share on other sites

Forsvinner Walcott nå... Da forstår jeg han så jævlig godt. Hvem gidder å spille for et lag med null ambisjoner utover det økonomiske?

 

Har sagt det hele veien jeg: Skjønner godt at Fabregas, Nasri, van Persie og Song ville vekk fra denne klubben. Eneste av det som var utilgivelig var at den nest siste kødden forsvant til Manchester United til tross for at han kunne dratt til andre klubber.

 

Om et par år forsvinner også Wilshere hvis ting ikke ser helt helt annerledes ut, men det gjør de garantert ikke. Wenger har klippekort fordi Kroenke/Gazidis kun ser på Arsenal som en moneymaker. Intet annet.

Link to comment
Share on other sites

Tenker at Cazorla følte seg jævlig snytt, var klar for å få endel assists til Persie. Også stikker han ut portene når Cazorla kommer inn.. Haha fyfaen for et møkkalag vi har blitt..

Link to comment
Share on other sites

Wilshere er ung og up and coming engelsk midtbanestjerne og oljeklubbene kommer til å ligge langflate etter han. Aldri i verden at han er i Arsenal lengre enn to-tre år til.

 

Dessverre så er det nok slik. Det verste av alt er at klubben har finaniser nok til å definitivt gjøre Arsenal til en gullkandidat, men de sitter bare på gjerdet og venter mens pengene strømmer inn. Tipper de gnir seg i hendene over at drakt og sponsoravtalene er i ferd med å fornyes. Førstnevnte blir fordoblet mens den siste blir muligens femdoblet.

Link to comment
Share on other sites

Hva er status rundt draktleverandør og ny sponsor? Blir nok Adidas neste år, men hva med Fly Emirates?

 

Avtalen med Fly Emirates ble inngått i forbindelse med flyttingen til Emirates i 06/07-sesongen, og gjaldt for 8 år med draktreklame og 15 år med rettigheter til stadionnavn. Så det skulle bety at avtalen med Fly Emirates som hovedsponsor på draktene gjelder til og med sesongen 13/14

Link to comment
Share on other sites

Hva er status rundt draktleverandør og ny sponsor? Blir nok Adidas neste år, men hva med Fly Emirates?

 

Er snakk om Adidas ja, men kontrakten med Fly Emirates går ut i 2013/14 sesongen. Begynner nok å virre på nyåret om mulige sponsorer tenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også spent på å se hva som skjer når avtalen i forhold til rettighetene på stadionnavnet går ut, om Fly Emirates betaler for å ha rettighetene til navnet videre, eller om det blir et annet firma som kjøper rettighetene, eller om Arsenal da velger å gi stadion et vanlig stadionnavn

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Siden Zaha ikke har en egen tråd og dette ikke er et rykte, men han allerede har vært linket tidligere her så føler jeg at jeg kan legge inn denne her:

 

Denne 20-åringen forbløffer England-stjernene - Selv tror han bare Ronaldo og Messi er bedre.

 

Selvtillit har han hvertfall, men tror nok han ikke er i Ronaldo, Zlatan eller Bendtner ligaen når det kommer til arroganse for å si det slik, men £20M for Zaha? Jeg er fortsatt ikke solgt..

Link to comment
Share on other sites

Siden Zaha ikke har en egen tråd og dette ikke er et rykte, men han allerede har vært linket tidligere her så føler jeg at jeg kan legge inn denne her:

 

Denne 20-åringen forbløffer England-stjernene - Selv tror han bare Ronaldo og Messi er bedre.

 

Selvtillit har han hvertfall, men tror nok han ikke er i Ronaldo, Zlatan eller Bendtner ligaen når det kommer til arroganse for å si det slik, men £20M for Zaha? Jeg er fortsatt ikke solgt..

Sier meg enig. Usikker på om han er så god. Til £20m ville jeg nesten se en utilpass Torres komme. DET hadde vært noe.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...