Jump to content

Eduardo da Silva


jobosol

Recommended Posts

  • Replies 897
  • Created
  • Last Reply

Har Dudu barn? Lette på Wikipedia, men der sto det ikke noe om kona engang, og da kan det fort være barn som ikke er nevnt også.

 

Er bare litt nyskjerrig..

 

EDIT: Wenger er en stor mann som trekker tilbake så sterke kommentarer. Meget stolt av å ha en slik manager.

 

Ja han har en datter, vet ikke helt hvor gammel hun er, 3-4 år kanskje... Har ikke noe link til det, men vet det bare :P

Jeg får virkelig frysninger og tårer i øynene når jeg ser slike forslag fra dere kommer, det med brevet.

Jeg selv kommer fra Kroatia, og Eduardo var en av favoritt spillerne mine lenge før han kom til Arsenal.

Han er en skikkelig snill og real fyr. Har aldri sett han komme opp i en eneste krangel, selv når Dinamo spilte mot Hajduk (et av jordens største hatoppgjør) han ble til tider taklet og spent ned, men han bare reiser seg opp og går som om ingenting har skjedd.

Har ikke klart å tenke på noe annet enn den skaden til Eduardo idag, alt er bare surr i hodet nå.

 

Men det første jeg gjør når jeg våkner i morgen er å skrive det brevet.

 

Volimo te Eduardo!

 

Veldig enig med deg.

 

Du vet ikke hva datteren heter også med det samme? :(

Takk for info foreløpig..

Link to comment
Share on other sites

Helmik: Hun heter for Loren. Litt intresant er det å lese at hun var til familien til Gilberto da kampen fant sted.

 

Ellers så har jeg gode nyheter. Leste akkurat på en kroatisk side at Eduardo kan begynne å trene igjen om seks måneder, det kan selvsagt bli en måne mere eller mindre. De sa det også på nyheten for en halv time siden.

 

Gleder meg allerede til han kommer tilbake :(

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder rapporter om Eduardo så tror jeg beklageligvis vi må vente på offisielle kommentarer fra Arsenal. Alt annet, enten det er på kroatiske, norske, engelske eller websider fra Langtvekistan kommer til å forbli rene spekulasjoner. Vi kan håpe,men jeg tror ingenting før det kommer offisielle meldinger enten fra Arsenal eller direkte fra sykehus. Og, sorry to say, jeg er like skeptisk i dag som jeg var i går.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha studert bildene enda nærmere, og sett på situasjonen samt letet på nettet etter lignende skader, så er jeg også fremdeles svært skeptisk.

 

Jeg er ikke skeptisk til om han blir frisk, for det er det så og så 100% garanti for av mange leger. Det jeg er skeptisk til er om han vil klare å spille en fotballkamp igjen uten å tenke på den GRUSOMME smerten han fikk når han ble stemplet. Fotball er like mye psykisk som fysisk, og nettopp dette tror jeg blir Eduardos største utfordring.

 

Den dagen han står på banen igjen og kan gjennomføre 90 minutter med PL fotball skal jeg stå i sofaen i høyreist posisjon, ta hånden på hjertet og bukke i nesegrus beundring for hans sterke psyke!!!

Link to comment
Share on other sites

Helmik: Hun heter for Loren. Litt intresant er det å lese at hun var til familien til Gilberto da kampen fant sted.

 

Ellers så har jeg gode nyheter. Leste akkurat på en kroatisk side at Eduardo kan begynne å trene igjen om seks måneder, det kan selvsagt bli en måne mere eller mindre. De sa det også på nyheten for en halv time siden.

 

Gleder meg allerede til han kommer tilbake :(

 

Takk for hjelpen, Hermes. :P

 

Disse nyhetene høres jo meget spennende ut. Allikevel venter jeg med å se hva som blir skrevet på Arsenal.com før jeg finner helt ro. Men jeg begynner å se positivt på det nå! :)

Link to comment
Share on other sites

Kort til Eduardo er på vei.

 

Jeg håper at Eduardo kommer seg, om det tar 6mnd, 1 år eller 2 betyr ingenting. Så lenge han kan spille fotball igjen. Jeg er ingen medisinmann, men har vært borti flere beinbrudd i min karriere og har sett mange kommet sterkt tilbake. Vi får bare be for at dette også gjelder Eduardo.

 

Har nettopp vært ute i 4mnd med kneskade og jeg er bare hobbyspiller, kan bare tenke meg hvilke tanker som forer igjennom hodet til Eduardo.. som lever og ånder for sporten.

 

Get well soon Eduardo.

 

Er også enig med Chaz, vent med forhåpningene før Arsenal.com kommer med offisiell uttalelser. Vil alltid florere med rykter etter en slik skade og mange av de er rent oppspinn. Sitter mange besserwissere rundt omkring å mener ting.

Link to comment
Share on other sites

Får håpe han kommer seg på fotballbanen igjen. Anntageligvis kan det ta litt tid før noe er sikkert. Har en kompis som fikk beskjed om at han aldri kunne stå på ski igjen etter ett komplisert brudd i fotbladet/ankelen. Fotbladet ble regelrett knust i småbiter, og bein måtte hentes fra andre steder på kroppen. Han skulle være fornøyd om han klarte å gå normalt uten smerter var tilbakemeldingen etter operasjonen. Ett år senere var han tilbake i bakken. Nå fire år senere drar han på som få, og har aldri vondt i beinet.

 

Nå skal det sies at proffesjonelle fotballspillere får den aller beste hjelp og oppfølging som er å oppdrive, grunnet de enorme forsikringsutbetalingene/pengene som står på spill. Så situasjonen og tilbakemeldinghene fra lege kan ikke sammenlignes. Men alikevel tror jeg det vil ta tid å få svar på om han og evt. når han kommer tilbake. Da det ofte er individuelt hvordan kroppen er i stand til å heles.

 

Har desverre en lei følelse av at ligagullet røyk med denne skaden. Nå er vi så tynt bestatt forran motstanderens mål at jeg tror dette blir ekstremt vanskelig. Nå ser vel Wenger at han ikke har spisser nok. Så da kan han angre på at han ikke benyttet sjansen i Januar. Selv om han selvsagt ikke kunne forutse dette, mener jeg han hadde hatt plass til en spiss til i utgangspunktet. Får håpe laget viser at jeg tar feil.

 

Men nok om det. Jeg ønsker Eduardo god bedring og følger spent med videre på utviklingen.

Link to comment
Share on other sites

Eduardo snakket ut(ikke helt troverdig men alltid kjekt med positive nyheter):

 

http://www.arsenalreview.co.uk/2008/02/edu...definitely.html

 

Den kroatiske treneren hadde ringt Eduardo og dette sa han etterpå:

 

“He called me, said he was okay and will definitely return. I felt huge optimism in his voice and the will to return to the pitch. The important thing right now is that Eduardo is mentally strong and believes in his return, which will help his recovery.”

Link to comment
Share on other sites

Stem på Eduardo som årets spiller i Carling Cup!

 

Ikke som en "trøst", men fordi han faktisk fortjener det :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Stem på Eduardo som årets spiller i Carling Cup!

 

Ikke som en "trøst", men fordi han faktisk fortjener det :rolleyes:

 

Haha han har jo så og si vunnet den allerede! 80.2% av 24635 stemmer!

 

Get well soon Eduardo!

 

Edit: Taylor har gitt Eduardo et lite besøk! Bra gjort!

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3191398,00.html

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sendt mail, oppfordre alle andre til å gjøre det også, wish him a speedy recovery!

 

Godt å høre fra dudu... Han er selv optimist :rolleyes:

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ome+this+injury

 

ble veldig glad når jeg leste dette, han er jo en kjempe kar. " Such things happens in football "

"My concentration and determination is on making as quick a recovery as possible. I am determined to overcome this injury. "

 

Fantastisk =)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...