Jump to content

Wenger og Henry til Barca?


Larsenal76

Recommended Posts

Kilde: The Sun...

Og Wenger HAR fått midler til nye spillerkjøp (...Wenger er frustrert over at han ikke får nok midler til nye spillere og skal være usikker på sin egen fremtid..) var det ikke en £40 mill det var snakk om før kjøpet av Nordtveit?

Link to comment
Share on other sites

Kilde: The Sun...

Og Wenger HAR fått midler til nye spillerkjøp (...Wenger er frustrert over at han ikke får nok midler til nye spillere og skal være usikker på sin egen fremtid..) var det ikke en £40 mill det var snakk om før kjøpet av Nordtveit?

 

I følge gunners.no so var det 40 mill pund ja :D

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg sååååååååååååååååååååååååååååå dritt lei alt dette mase rundt Wenger og Henry. Kjære media, har dere ikke noe bedre å skrive om, så HOLD KJEFTEN! Wenger og Henry blir minst en sesong til.

 

Silly season er det værste jeg vet. Hvis det holder på, tror jeg nesten jeg må "isolere" meg helt fra media verden! :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe, denne "silly-season" tar stadig nye krumspring. For å være ærlig tror jeg hverken TH eller AW beveger på seg i sommer. Såvidt jeg husker sist AW skulle signere kontrakt så ventet han helt til den andre så og si var gått ut, så ingen grunn til at ting skulle være annerledes nå. Skjønt ting kan jo se annereldes ut når neste sesong er ferdig...den som lever får se! :-)

 

God sommer!! :-)

Link to comment
Share on other sites

En ting er at pressen gidder og lage nye overskrifter og kaos rundt Henry og Wenger,men hvorfor gidder vi d?:D

De blir sikkert begge to,jeg er så dritt lei av å lese om Henry og alle ryktene rundt Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg sååååååååååååååååååååååååååååå dritt lei alt dette mase rundt Wenger og Henry. Kjære media, har dere ikke noe bedre å skrive om, så HOLD KJEFTEN! Wenger og Henry blir minst en sesong til.

 

Silly season er det værste jeg vet. Hvis det holder på, tror jeg nesten jeg må "isolere" meg helt fra media verden! ;)

 

Er ikke verre en og overse de! Les overskriften og lukk vinduet ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Kan noen forklare hva Silly Season er?

 

Silly Season er når sommeren kommer og media går helt over styr med stort sett falske fotball nyheter/rykter. Det kommer så fryktelig mange historier ut om spillere som skal hit og dit uten noen form for hold eller fakta om du vil. Hvis du sjekker ut tribalfootball så får du god innsikt i silly season hvor ingen ting henger på grep!

Link to comment
Share on other sites

Kan noen forklare hva Silly Season er?

 

Silly Season er når sommeren kommer og media går helt over styr med stort sett falske fotball nyheter/rykter. Det kommer så fryktelig mange historier ut om spillere som skal hit og dit uten noen form for hold eller fakta om du vil. Hvis du sjekker ut tribalfootball så får du god innsikt i silly season hvor ingen ting henger på grep!

 

Tror egentlig Tribalfootball er fasiten på silly season

Link to comment
Share on other sites

Har ikke ord hvis Henry har signert for barca...

Han er den beste spissen Arsenal har hatt. Er bare nedturer med Arsenal om dagen. Rykter om at alle skal dra fra klubben, og Dein har forlatt oss. Mulig oppkjøp. Wenger har ikke signert ny kontrakt, mye usikkerhet i klubben. Haff...kan det ikke bare bli August snart så vi kan begynne en ny sesong med WENGER og HENRY.

I morgen får vi se om Henry har signert for Barca :(

Link to comment
Share on other sites

Altså la oss reflektere litt før vi ser på dette som verdens undergang..

 

La oss si at nyheten om at Henry er soglt for £24mill er sann. Hva skjer med klubben og hvilke muligheter er der ute?

 

Liverpool har forsøkt å kjøpe Torres nå i ett par uker - mens AM sier at prisen er £27mill - BASTA BOM. Liverpool vil sende en eller annen spanjol andre veien, men det vil altså ikke AM. Da er vel _ALT_ lagt til rette for at Wenger ser dette, og da bruker disse £24mill og legger på £3mill fra sine £40 tilgjengelige mill. og kjøper Torres? Vel det ville hvertfall vært det ultimate. Hva skjer hvis vi kjøper Torres? Vel personlig tror jeg at ikke det blir noe dårlig bytte! Henry er snart 30, plaget av skader, og til stadighet vist at han er gretten og missfornøyd. I Torres får vi en spiller som er sugen på å spille, i starten av en fantastisk karriere, og som sannsynligvis vil gjøre det _MEGET_ stort i England. Jeg sier bare bring it!

 

Ellers har vi Trezeguet som ikke er noen ungkalv, men som kanskje er akkurat den vi trenger i påvente av at RvP, Walcott og Adebayor skal ta det siste steget opp? Det er hvertfall en mulighet.

 

Babbel er linka til oss - og det er en spennende spiller. Nå tror ikke jeg at en så ung spiller kan erstatte Henry - men kanskje wenger ser at RvP har modnet så mye at han tar over anker-rollen blandt spissa våre? Da er Babbel kanskje enda ett mer ultimat kjøp.

 

Men som vi alle vet er jo Mister Wenger ikke akkurat kjent for å hente store spillere - Men i dette tilfellet MÅ han. Man kan ikke la tapet av Henry gå uten å hente en tilsvarende stjerne! Så dermed tror jeg at dette faktisk blir realiteten. Og i tillegg har jeg store forhåpninger om at Babbel blir å finne på Emirates neste sesong.

 

 

Poenget mitt er at det at Henry blir borte er ikke verdens undergang - jeg tror faktisk klubben har godt av det. Vi visste alle at dagen ville komme. Innerst inne visste vi alle sammen at Henry ikke kom til å bli karrieren sin ut, og jeg tror det er smart å selge han nå, før det er for seint. ( Hører med til historien at jeg var for ett salg allerede i fjor pga alle småskadene som jeg trodde ville bli alvorlige før eller senere. Spesielt med tanke på prisen som ble budt )

 

Arsenal kommer til å bestå - Det blir 99% sikkert uten Henry, og kanskje tilogmed uten Wenger - men Arsenal vil leve, og Arsenal vil være ett topplag også neste år. Ha is i magen, ikke mal fanden på kjerringa før det trengs!

Link to comment
Share on other sites

er enig mye av det du sier, men uten wenger mister arsenal hjernen cesc, og mye av sin spillestil. Så vi må kjempe hardt for å beholde Wenger!!

 

Og en liten korreksjon: Henry er sagt å være solgt til 16 millioner pund, og torres er satt til 27 millioner pund.. Du nevnte 24 millioner euro! Så vi må legge til elleve, men likevel mener jeg det er verdt det. enten det eller sende reyes som er nevnt før, pluss rundt 10 millioner pund.

Link to comment
Share on other sites

Vi mistet Wright. Vi mistet Anelka. Vi mistet Henry. Men nå kommer det en ny skal dere se! :) Jeg velger å beholde troen på Wenger og at han løfter oss ut av denne situasjonen også!

 

Ronaldinho og Messi er bankers på Barca. Syns Wenger virkelig burde prøvd å sikre seg Eto'o, eller som en nødløsning Eidur. Hvis han da ikke har noen andre i kikkerten. Barca får i hvertfall overflod med spisser nå.

Link to comment
Share on other sites

Vi mistet Wright. Vi mistet Anelka. Vi mistet Henry. Men nå kommer det en ny skal dere se! :-| Jeg velger å beholde troen på Wenger og at han løfter oss ut av denne situasjonen også!

 

Ronaldinho og Messi er bankers på Barca. Syns Wenger virkelig burde prøvd å sikre seg Eto'o, eller som en nødløsning Eidur. Hvis han da ikke har noen andre i kikkerten. Barca får i hvertfall overflod med spisser nå.

Helt enig i det du sier

 

Det kommer alltid en ny en :P og jeg velger å tro at Wenger har en eller to spisser av kremtopp-klasse i kikkerten. Nå er det tross alt Arsene vi snakker om her ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...