Jump to content

Hvordan beholde Henry?


refser

Recommended Posts

Hvordan være sikker på at Henry blir i Arsenal? Jo da, det er enkelt. De kjøper opp en Trezeguet som nå ikke kommer til enighet med sin klubb. David og Thierry er bestevenner, og jeg er rimelig sikker på at Thierry ville blitt glad for å få sin gode venn og målgjører David til sin klubb.

 

To fluer i en smekk. Henry blir, og vi får inn en spiller som er garantist for 15 seriemål!

Link to comment
Share on other sites

Satt og tenkte på dette jeg også når jeg så at Trez var kommet på kant med Juve-ledelsen. Wenger har vel tidligere vist interesse for han, men jeg vet ikke helt om Trez er like god lenger nå som han var tidligere. Lenge siden jeg har sett han, men kunne sikkert vært en grei forsterkning.

Link to comment
Share on other sites

David og Thierry er bestevenner

 

 

Så vi skal altså kjøpe alle gode spillere henry er bestevenn med, da blir Henry i Arsenal ? Er det det du mener ? :s Henry blir neste sessong uansett, viss ikke vi får et UUUUTROLIG stort bud og da mener jeg utrolig stort ! Og det kommer ikke til og skje ! Viss vi ikke vinner noe til neste år går sikkert wenger, og henry følger med han !

Link to comment
Share on other sites

Sjansen for at Wenger kjøper en spiss på snart 30 er vel nesten lik null, så jeg tror ikke det blir noe av.

Jeg er ikke sikker Trez blir noen hit i Premier League heller.

Avklaring rundt styret og en ny Wenger-kontrakt er nok det som skal til for å beholde Henry.

 

Jeg tror han blir en sesong til å vurderer til neste sommer om han flytter på seg.

Klart...han vil sikkert ha inn flere "stjerner" og mer rutine, men jeg tviler på Trez blir en av dem.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan være sikker på at Henry blir i Arsenal? Jo da, det er enkelt. De kjøper opp en Trezeguet som nå ikke kommer til enighet med sin klubb. David og Thierry er bestevenner, og jeg er rimelig sikker på at Thierry ville blitt glad for å få sin gode venn og målgjører David til sin klubb.

 

To fluer i en smekk. Henry blir, og vi får inn en spiller som er garantist for 15 seriemål!

 

God ide synes jeg. Vi trenger en 15+ mann som ikke koster skjorta. Det vi har lært i år er at det er bare Henry og RvP som kan score NOK mål. Vi kan ikke forvente at de skal være friske og raske hele kommende sesong. Med CL er det veldig mange kamper.

 

Dessuten trenger vi 12-15 goller kantspiller nå som Pires er borte. Hvis man vil vinne PL og CL, er det veldig mange mål som skal scores - det kommer man aldri unna... Det er derfor den ypperste lagene er godt forspent med notoriske målgjørere - bare ikke vi.

 

Dessverre for oss vinner man ikke kamper på stilkarakterer. Spissene er de viktigste spillerne på banen! De må være fra øverste og nest øverste hylle.

Link to comment
Share on other sites

Selv om dette er litt gammelt så håper jeg at han blir Livet ut som han sier her til VG.

Henry blir livet ut

 

Det er nok mye som har forandret seg siden den tid desverre.

 

David Dein har blitt sparket ut av klubben, det er usikkerhet rundt Wenger's fremtid utover kommende sesong, og pr. dags dato har vi ikke en stall som matcher Henry's ønske om å vinne flere trofeer

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Nettavisen sier: "Henry får en årslønn på om lag 80 millioner kroner hvis han ender på Nou Camp. Det er nesten det dobbelte av hva han nå tjener på Highbury." Tror ikke han tjener så mye på Highbury i disse dager da.. :) Men urovekkende er det da Wenger har slitet de siste årene på å erstatte spillere som Vieira, Pires, bergkamp osv! Og erstatte Henry er umulig og kjenner jeg Wenger rett så blir det vel Adebayor som er løsningen :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes rett og slett att vis Henry reiser til Barca så kan vi ikke spille med Bare Ade og RVP,vi må enten beholde Henry eller gi slipp på han,eller kjøpe inn en ny storspiss.!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Må jo si det at hvis Henry drar så blir jeg veldig skuffet over han, også på Wenger som jeg synes har hatt mulighet til å gjøre noe med usikkerheten rundt seg selv, spillerne og klubben i lang tid nå! Hvis han drar så håper jeg inderlig at han krever Etoo` eller bruker penger på en spiss som Torres! Men som jeg sa i sted så satser han sikkert på Adebayor.. Hvis det blir tilfellet, er jeg redd at neste sesong blir katastrofal og neste sesong der igjen forsvinner Wenger og evt spillere som Fabregas og Gallas. Nå mørkelegger jeg situasjonen veldig her men føler det er høyst sannsynlig desverre! Huff, dette blir en laang sommer :) Men drar Henry så vil nok Wenger få et press på seg som han ikke har hatt i arsenal så langt!

Link to comment
Share on other sites

Å kjøpe Trez Ville vært en taktisk og strategisk genistrek av Wenger. Han ville da med et enkelt kjøp gjøre slutt på alle spekulasjoner om henry, seg selv, oppkjøp o.s.v. Alt det negative oppstyret rundt klubben ville blitt snudd til en positiv forventning til neste sesong, og jeg tror vi ville fått en spiller som passer perfekt til Henry/Arsenal og engelsk fotball. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ingen steder. Aldri. Jeg blir her livet ut!

 

Dette ble sagt av vår egen Thierry Henry sist sommer.

Noe har skjedd siden det: Ingen titler denne sesongen, Dein's avgang.

Er dette utsagnet lagt dødt pga DD's avskjed, eller elsker han klubben akkurat sånn som oss supportere og blir en gooner livet ut?

 

Håper, men er litt skeptisk til sistnevnte.

Link to comment
Share on other sites

gi han trua på at vi kan være med å kjempe om pl-gullet neste sesong. dvs kjøp inn et par rutinerte klassespillere. laget vi har nå er godt men ikke stabilt nok til å vinne pl. henry samler ikke på 3,4 plasser,han vil vinne noe de siste åra av karrieren

Link to comment
Share on other sites

No er eg møkk-lei dette styret rundt Henry.. No må han snart anten komme ut å avkrefte ei kvar befatning med ein overgong til Barca, Milan eller kven det måtte vere, eller så bør vi berre selge han.. Vi kan ikkje ha ein spelar som på eit tidspunkt vier resten av karriera til klubben, for så å fri til både den eine og den andre..

 

Ein skal ikkje tru på alt som står i media, men no begynner eg verkeleg å lure.. Kva er det som skjer med klubben vår?? Først forsvinner Dein, så Henry, så Wenger..?? Dersom dette fortsetter, kjem vi til å havne under Totteham på tabellen neste år..

 

Når det er sagt, så ville det kanskje ikkje vere så dumt å selge Henry på dette tidspunktet.. For når presterte han egentlig på topp nivå for Arsenal? Denne sesongen har han vore skada omtrent til eikvar tid, og vi har klart oss greit utan han.. Einaste problemet har vore å omsetje sjansane til mål.. Det er ingen i heile Europa som spelar så bra fotball som Gunners på sitt beste, og med pengane vi får for Henry, det må vel bli 250 mill?, så kan vi kjøpe Torres eller Eto`o... Spelarar som er yngre, leverer jamnt gode prestasjonar og som er målgarantistar.. Tenk; eit spisspar beståande av Ade/RvP og Torres.. For ein draum det hadde vore... :D

 

Uansett så er vi nødt til å forsterke laget i sommar.. ikkje nødvendigvis fordi spelarstallen ikkje er god nok, men klubben treng ein opptur, og litt positivitet igjen.. Det har vi ikkje hatt sidan den tida Dennis regjerte, og Pires og Ljungberg scora 15 mål per sesong..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er faktisk enig med trådstarter, henry blir nok over sommeren uansett men Trezequet vil være e god forsterkning uansett. Sjansen er nok liten men man kan da håpe!

Link to comment
Share on other sites

Vel, hvis han virkelig fortsatt er en "true Gooner" så bør han gå ut og si akkurat det!

 

I dag er han sitert på følgende: "Ingenting er avgjort, jeg er der jeg var i fjor på samme tid."

Dette betyr at han lurer på hva han skal.

Det kan da også hevdes at han er en sviker om man vil (ja, det er sterke ord), men ifjor sa TH følgende: "Dette er den siste kontrakten i min karriere." Vel, da er det vel ikke noe problem da TH, er det? Enten så blir du, og da sier du: "I'm not going anywhere, i love this club and will stay here to the end of my career". HVis David Dein var så viktig for deg, så dra! Akkurat nå er TH den største uromakeren i laget. T.o.m. Gallas sier at spillere som ønsker å dra må få dra.

 

TH...vær så snill, dropp alle spekulasjonene - bli eller kom deg vekk.

 

Uansett vil du alltid forbli kongen av Highbury, og dypt elsket av alle med et hjerte for klubben.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...