Jump to content

Hvordan beholde Henry?


refser

Recommended Posts

Vel... spekulasjonene kan aldri bli stoppet! Uansett.

 

Da det gjelder "jeg var der jeg var på samme tidspunkt i fjor."

Det vil ikke si at han lurer på hva han skal gjøer. 19 mai signerte han en ny deal med Arsenal. Kalenderen teller i dag 12 Juni. Henry hadde signert ny kontrakt og var Arsenalspiller for resten av karrieren på det tidspunktet. Og da han sier han er på samme sted, leser jeg det som at han blir.

 

Gud, så mye negativitet det er her. Mesteparten burde jobbet i nettavisen, eller kanskje dere burde vurdere å male huset svart.

Link to comment
Share on other sites

Korslundinho --> Jeg tror nødvendigvis ikke alle er så negative, meg selv inkludert. Tror hovedgreia egentlig bare er at folk er lei av å ikke kunne få en avklaring om saken fra offisielt hold. arsenal.com har ikke nevnt saken med et eneste ord, noe jeg finner litt skuffende.

JEg håper TH blir, men jeg håper også han gå ut på hjemmesiden og si akkurat det - så slipper vi folk.

 

PS: regner med at endel av dere også kikker gjennom forumet på www.teamtalk.com? Skal dere se negativitet så sjekk ut Shiftyboy sine innlegg. At den mannen påstår å være en Gooner, hehe, det finner jeg noe merkelig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...