Jump to content

Drar Wenger?


hermz

Wenger forsvinner?  

93 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Er vel ikke nevnt at avstemmingen gjelder "etter" kommende sesong? Har oppfattet dette som "nå", og da er det etter min mening en ubegriplig score. Wenger er rederligheten selv. Hadde han hatt tanker om å gi seg nå hadde han gitt beskjed om det for lenge siden.

 

Når det gjelder etter kommende sesong på bakgrunn av Dein, så har jo Wenger forfektet det motsatte syn på eierskap enn hva Dein blir tillagt. Så hvis det er den eneste grunnen til Dein-saken, så går ikke Wenger av den grunn skulle en tro. Eneste måtte være om han ut fra lojalitet til en god venn han føler er urettferdig behandlet ønsker å vise dette, men da må det i tilfelle ligge mer bak avgangen til Dein enn hva som er offentlig kjent. Wenger er midt i jobben med å skape sitt tredje lag ved hjelp av ungdomslinjen. En skulle tro det skulle mye til for at han gir opp det før det er fullført (eller mislykket). "Nye Arsenal" er langt på vei Wengers livsverk, og jobben er ikke gjort ennå.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Bra vist Wenger signerer ny kontrakt! Håper virkelig han ikke skifter klubb

 

Ja det håper jeg virkelig også, lurer på hvem som skulle tatt over hvis Wenger hadde dratt! Akkurat nå kan jeg ikke se for meg andre enn Frank Rikjaard :blink:

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 5 2007, 06:59 PM) 95948[/snapback]

Bra vist Wenger signerer ny kontrakt! Håper virkelig han ikke skifter klubb

 

Ja det håper jeg virkelig også, lurer på hvem som skulle tatt over hvis Wenger hadde dratt! Akkurat nå kan jeg ikke se for meg andre enn Frank Rikjaard :blink:

Ja,det hadde vert mulig det :blink: For det har jo stått på VG at Barcelona ønsker Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...