Jump to content

Drar Wenger?

hermz

Wenger forsvinner?  

93 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Var vel heller aldri noe særlig tvil om at han skulle bli værende ut neste sesong. Det er vel hva som skjer etter dette som er bekymringsverdig. Frykter dette vil skape uro i laget i løpet av neste sesong, dersom ikke spillerne heller vet hva Wenger tenker. Tør ikke tenke på alle spillerne som vil vurdere å flytte på seg dersom Wenger forlater oss nå...

• Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Denne artikkelen føler jeg sier det meste.

Ikke engang Wenger kan garantere at Henry er i Arsenal neste sesong. Så da er det kanskje ikke så sikkert som mange skal ha det til. Artikkelen viser vel også at det er langt fra noen sikkerhet at Wenger blir utover kommende sesong.

Det virker som om du mener at Wenger aldri henter spillere som styrker laget. I mine øyne har han gjort dette hver år så lenge han har vært manager. Senest i fjor med TR og WG. Forventer du virkelig at han skal hente en verdensstjerne hvert år? Ingen garanti for at slike spillere lykkes. Se på Chelsea med Ballack, Sheva, Crespo etc. Ut i fra det du skriver tipper jeg at du hadde danset rundt etter en signering av en slik spiller. Er ikke like sikker på at du hadde danset av glede utover i sesongen..

Jeg har da vel aldri sagt at Wenger aldri henter spillere som forsterker laget. Det har han gjort flere ganger. Men utifra Wenger's seneste uttalelser, ser det iallefall ikke ut som om han kommer til å forsterke laget der det trengs mest, nemmelig på spissplass.

Du nevner Sheva og Ballack for Chelsea. Vi kan vel ikke med hånden på hjertet påstå at Gallas og Rosicky har innfridd forventningene ennå. Skader har selvfølgelig en del av skylden her. Men de har litt å bevise neste sesong.

Veginho:

Jeg beklager hvis jeg misforsto hva du mente, men selv etter å ha lest pånytt fremkommer det ikke veldig tydelig hva du mener når du hevder at Wenger og Henry ikke har innsikt.

Jeg har vært supporter i mange lange år nå, startet rundt -80. Aldri har fremtiden til Arsenal vært lysere med tanke på talenter og klubbenssituasjon. Det som da slår meg er at mange ikke er i stand til å se hva som faktisk har vært veldig positivt denne sesongen. Jeg unnskylder ikke plasseringen med at vi spilte med et juniorlag, jeg hyller den. Det grunnlaget Wenger har lagt denne sesongen for de unge spillerene kan vi sannsynligvis høste frukter av i mange år fremover.

Du kommenterer også mitt valg av uflaks. Selvfølgelig burde mange av sjansene blitt satt og ikke misbrukt som vi tiltide har gjort, men vi kan ikke komme bort ifra at feks Fabregas har hatt 9! stolpe eller tverrliggertreff fra distanse denne sesongen. Flere av dem har kommet i kamper vi har spilt uavgjort eller tapt med 1 mål. Udyktighet eller uflaks- velg det som passer. Jeg mener at skudd fra ca 20 meter som går stolpe ut ikke kan skyldes udyktighet men en god porsjon uflaks. Jeg kan ikke nå huske at han en eneste gang har fått stolpe-inn på noen av skuddene sine.

Tilslutt noen ord om skader. I mitt yrke er jeg daglig i kontakt med toppidrettsutøvere i Norge. Jeg kjenner også flere av legene knyttet til landslag og tippeliga. Når det gjelder forebygging av skader er det få eller ingen klubber som legger så mye vekt på dette som Arsenal gjør. Vi lider litt grunnet måten vi spiller på og vi har spillertyper som lettere kan pådra seg strekkskader grunnet sin muskeltype. Jeg har i flere tidligere poster forklart litt om dette og går ikke nærmere inn på det nå. Du kan selv søke frem noe av det hvis du er intr.

Et tips; tror kanskje den pollen her har blitt misvisende. Topic'n sier; Drar Wenger?, mens det i spørsmålet i pollen står: Blir Wenger i klubben?

Jeg svarte nei, og mente selvfølgelig at nei, han drar ikke. Vet ikke om flere har trykt feil her, men.

Et tips; tror kanskje den pollen her har blitt misvisende. Topic'n sier; Drar Wenger?, mens det i spørsmålet i pollen står: Blir Wenger i klubben?

Jeg svarte nei, og mente selvfølgelig at nei, han drar ikke. Vet ikke om flere har trykt feil her, men.

Beklager Daggy,min feil!

Nå begynne jeg å bli en smule frustrert her.

Det blir lite spillere til Emirates hvis manageren ikke snart forplikter

seg til Arsenal videre.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...7280218,00.html

Skal si de rakk å diskutere mye på dette møtet, Wenger og Barcasjefen... Overgang for både Eto'o, Henry, Wenger... Hva blir det neste?

"Wenger reveals his famous chocolate-cake-recipe to Barca"

Alle vet at Wenger blir i Arsenal minst en sesong til. Dette Sun-utspillet er direkte tåpelig. Sparker Barca Rijkard så blir ikke den nye manageren Arsene Wenger. Det må da for pokker være mulig å holde seg noenlunde til fakta selv når skal lage agurknyheter.

Hva Henry gjør nå og hva Wenger/Fabregas gjør neste år er så en annen sak. Det er mye opp til PHW og gjengen tenker jeg. Finner Wenger tonen med et styre så godt som blottet for "fotballfolk"? Akkurat den er jeg usikker på gitt!!

For hva det er verdt, jeg føler meg personlig helt sikker på at alle tre blir å finne i Arsenal kommende sesong. Deretter kan hva som helst skje.........

Dette innlegget er ikke skrevet for å hisse opp noen, eller for å få ut frustrasjon. Men jeg vill prøve å se på ting på en annen måte.

Dette med om Wenger drar kan man se på som negativt, men nei. Det trenger ikke å være negativt. For det kan hende Wenger har gjort det han kan for Arsenal FC. Og jeg tror at om vi hadde slept til andre managere i Arsenal nå så kunne de fort ført sukse til Emirates. For de ser ting med nye øyer, og kanskje gir klubben noen nye fjes, som kanskje noen andre enn lederne i klubben har sett. Jeg syns Wenger har litt fort for å gi enkelt spillere klippekort i klubben. Det beste eksempelet er Henry, jeg mener at i denne sesongen så har han vært svært dårlig. Og hvorfor skal da han rett inn på førstelaget når han ikke presterer. Nei, dette har irritert meg. Og han trenger pauser den godeste Henry. For all del han er fantasisk når han fungerer, men rovdrift på spillere er heller ikke bra. Og da når han blir putta innpå med en gang etter skade er ikke det bra for han. Og det har sett ut i år som at laget har fungert like bra uten Henry. Så om han drar nå i sommer vil ikke jeg grine for fremtiden. Men jeg vil grine for at vi har mistet en spiller som har gjort mye for Arsenal som fotballklubb. Og om Wenger drar, så tror jeg en manager som Rikjard hadde vært svært bra å få til klubben. Han står for noe lignende spillestil som Wenger. Og han ser potensiale i spillere på laget fra før av. Og dyktig på transfer markedet. Om Wenger går så må vi ikke sette oss ned å si: "Arsenal kommer til å bli en middelmådighet." For Wenger har ikke bare gitt oss mye glede med fin fotball og mange titler. Men han har faktisk bygd ett grunnlag som det er mange managere rundt om i verden som drømmer å ta over. Og jeg tror det er mange managere som hadde gjort det bra med dette grunnlaget som Wenger har lagt. Vi skal være stolt av at det vi har prestert. Og om Wenger drar, så er jeg sikker på at vi får en manager som holder omtrendt samme nivå. Og som kan ta Arsenal til nye høyder.

Her var noen av mine synspunkter.

Dette med om Wenger drar kan man se på som negativt, men nei. Det trenger ikke å være negativt. For det kan hende Wenger har gjort det han kan for Arsenal FC.

Skal ikke gå inn på dine begrunnelser for dette for det er stort sett en oppramsing av ting du er uenig i, og behøver ikke nødvendigvis være argumenter for at Wenger har gjort sitt. Det som imidlertid er et helt klokkeklart poeng er at hver mann har sin tid, sine styrker og sine svakheter og samme medisin hjelper ikke mot alle sykdommer. Innimellom trengs nye impulser.

Så er spørsmålet om styret deler dine synspunkter. Gjør de det er ikke dette spørsmålet opp til Wenger i det hele tatt, men alle signaler tilsier at de ikke er enige. Alle signaler slik jeg tolker dem tilsier også at Wenger heller ikke ønsker å gi seg. Han ønsker å fullføre dette ungdomsprosjektet sitt. Det er nemlig ikke fullført. Det er omtrent halvveis slik jeg ser det.

Jeg tipper at en treårskontrakt blir signert i løpet av vintern/våren og at det blir hans siste i Arsenal. Jeg tror også det er det riktige for klubben.

Dette innlegget er ikke skrevet for å hisse opp noen, eller for å få ut frustrasjon. Men jeg vill prøve å se på ting på en annen måte.

Dette med om Wenger drar kan man se på som negativt, men nei. Det trenger ikke å være negativt. For det kan hende Wenger har gjort det han kan for Arsenal FC. Og jeg tror at om vi hadde slept til andre managere i Arsenal nå så kunne de fort ført sukse til Emirates. For de ser ting med nye øyer, og kanskje gir klubben noen nye fjes, som kanskje noen andre enn lederne i klubben har sett. Jeg syns Wenger har litt fort for å gi enkelt spillere klippekort i klubben. Det beste eksempelet er Henry, jeg mener at i denne sesongen så har han vært svært dårlig. Og hvorfor skal da han rett inn på førstelaget når han ikke presterer. Nei, dette har irritert meg. Og han trenger pauser den godeste Henry. For all del han er fantasisk når han fungerer, men rovdrift på spillere er heller ikke bra. Og da når han blir putta innpå med en gang etter skade er ikke det bra for han. Og det har sett ut i år som at laget har fungert like bra uten Henry. Så om han drar nå i sommer vil ikke jeg grine for fremtiden. Men jeg vil grine for at vi har mistet en spiller som har gjort mye for Arsenal som fotballklubb. Og om Wenger drar, så tror jeg en manager som Rikjard hadde vært svært bra å få til klubben. Han står for noe lignende spillestil som Wenger. Og han ser potensiale i spillere på laget fra før av. Og dyktig på transfer markedet. Om Wenger går så må vi ikke sette oss ned å si: "Arsenal kommer til å bli en middelmådighet." For Wenger har ikke bare gitt oss mye glede med fin fotball og mange titler. Men han har faktisk bygd ett grunnlag som det er mange managere rundt om i verden som drømmer å ta over. Og jeg tror det er mange managere som hadde gjort det bra med dette grunnlaget som Wenger har lagt. Vi skal være stolt av at det vi har prestert. Og om Wenger drar, så er jeg sikker på at vi får en manager som holder omtrendt samme nivå. Og som kan ta Arsenal til nye høyder.

Her var noen av mine synspunkter.

Hvordan kan man si at Henry har vært svært dårlig? Herregud mannen har 10 mål på 17 kamper og han var skadet, men jeg er faktisk enig i at Henry ikke skulle spilt når han var skadet og at det var en feilvurdering av Wenger f.eks. i forhånd til PSV kampen der han desperat prøvde å få Henry skadefri ved hjelp av en injeksjon i foten..

Det som står her idag tror jeg faktisk er tilfelle. Og da er det altså

ikke Wenger som er gnien med penger som mange har trodd men styret. Det høres nokså fornuftig ut slik ståheia har vært.

Wenger vil forsterke klubben med rutine og føler laget er for ungt til å konkurrere med de andre 3 nå.

Samme som Henry har uttalt seg om. La Kronke få innpass og Dein tilbake så tror jeg mye er løst her.

Ellers forsvinner Wenger.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...7280582,00.html

Også en interessant artikkel om THe Sun sin;-)

http://aculturedleftfoot.wordpress.com/200...es-and-freddie/

ikke Wenger som er gnien med penger som mange har trodd men styret. Det høres nokså fornuftig ut slik ståheia har vært.

Wenger vil forsterke klubben med rutine og føler laget er for ungt til å konkurrere med de andre 3 nå.

Samme som Henry har uttalt seg om. La Kronke få innpass og Dein tilbake så tror jeg mye er løst her.

Tja, jeg er nå ikke så sikker på at vi får så mye mer penger om tause Kroenke får innpass. Jeg tviler sterkt, og ingen i Arsenal trenger nødvendigvis å være så veldig gnine. Kanskje man rett og slett bare er fornuftige?

Og når det gjelder Dein. Jeg tror vi bør bestrebe oss på å være noe mer nyanserte i våre vurderinger ifht ham. Selv ikke Wenger har vært enig med Dein i alt... At Henry er sur fordi Dein er borte, bør han holde for seg selv. Eller forsvinne! Vi trenger ingen surdeig i klubben!

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...779&ito=newsnow

Neida, han er i full gang med omorganisering av klubben! Og første steget er å få Hill`en og Edel til å bli venner med Kroenk`en! :D

...bare å få hentet Dein tilbake som mangler nå :P

Men det er langt fra det å bli venner til det å la Kroenke kuppe hele klubben. Ikke sikker på om det er så lurt.

Dette har jeg ikke mye tro på. Jeg tror Wenger har de midlene som skal til for å gjennomføre de nødvendige kjøpene.

Hvis så ikke er tilfelle, så burde en eller annen sørge for å hive ut hver eneste en av de inngrodde gamle pampene som sitter i styret, for da er de iferd med å ødelegge hele klubben.

Dette har jeg ikke mye tro på. Jeg tror Wenger har de midlene som skal til for å gjennomføre de nødvendige kjøpene.

Hvis så ikke er tilfelle, så burde en eller annen sørge for å hive ut hver eneste en av de inngrodde gamle pampene som sitter i styret, for da er de iferd med å ødelegge hele klubben.

Jeg tror nok også Wenger har midler å handle for om han finner noen aktuelle. Men som vi har hørt han si, - de skal være fryktelig gode om han skal handle! Og da spørs det.... :rolleyes:

Skulle det skje at mr Wenger drar, så kan vi jo forsøke å få Quique Flores fra Valencia som hans erstatter. Kanskje det kunne vært nøkkelen som tar Fab og Reyes til enda større høyder? Sånn at neste stamme i laget vil bli spanske og ikke franske som det har vært under Wenger. Raul Albiol, Jose Antonio Reyes, Fernando Torres, Jesus Navas og Francesc Fabregas kunne jo vært en digg stamme i laget, og får du disse integrert i resten av spillerstallen ville det blitt bra dette :-)

Hadde vi ranet en bank, så kunne vi jo fått satt opp Fernando Torres med David Villa, da ville savnet av TH14 bli rimelig minimert!!

Skulle det skje at mr Wenger drar, så kan vi jo forsøke å få Quique Flores fra Valencia som hans erstatter. Kanskje det kunne vært nøkkelen som tar Fab og Reyes til enda større høyder? Sånn at neste stamme i laget vil bli spanske og ikke franske som det har vært under Wenger. Raul Albiol, Jose Antonio Reyes, Fernando Torres, Jesus Navas og Francesc Fabregas kunne jo vært en digg stamme i laget, og får du disse integrert i resten av spillerstallen ville det blitt bra dette :-)

Hadde vi ranet en bank, så kunne vi jo fått satt opp Fernando Torres med David Villa, da ville savnet av TH14 bli rimelig minimert!!

La Pat Rice ta over! Han kjenner klubben inn og ut, han hadde gjort en strålende jobb som manager.

Wenger krever ifølge Daily Mail at Dein blir hentet tilbake til klubben hvis han skal signere ny kontrakt. Det meldes at Wenger skal møte styret denne uken, for å diskutere fremtiden.

Tja, det er jo rimelig enkelt å melde en slik sak for en avis som Daily Mail. Noe må de jo skrive. Exclusive news, vet du ;) Nei, så enkelt er det nok ikke, og noe så utypisk av Wenger å kreve dette...? Nei, den går jeg ikke på!

Wenger krever ifølge Daily Mail at Dein blir hentet tilbake til klubben hvis han skal signere ny kontrakt. Det meldes at Wenger skal møte styret denne uken, for å diskutere fremtiden.

Tja, det er jo rimelig enkelt å melde en slik sak for en avis som Daily Mail. Noe må de jo skrive. Exclusive news, vet du ;) Nei, så enkelt er det nok ikke, og noe så utypisk av Wenger å kreve dette...? Nei, den går jeg ikke på!

Selvfølgelig kan dette bare være bullshit, men nå har vel siste dagers hendelser vist at enkelte rykter har mer hold enn hva vi selv liker å tro

Du var jo også overbevist om at ryktene om Henry til Barcelona bare var tull

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...