Jump to content

Drar Wenger?


hermz

Wenger forsvinner?  

93 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Da kan vi bare forvente at Wenger går neste sesong. Dein kommer sikkert ikke tilbake.

 

Dersom det er hold i disse ryktene.

 

Klarer du å bli ENDA mer pessimistisk, Imers? Hvis det er SÅ jævlig å være Gooner, så skift heller klubb.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Da kan vi bare forvente at Wenger går neste sesong. Dein kommer sikkert ikke tilbake.

 

Dersom det er hold i disse ryktene.

Nå er jeg lei dine supernegative uttalelser hele tida!

Hold dem for deg selv å la oss andre som kanskje har tro på ungutta og kan se det positive ikke bli irriterte over dine innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Da kan vi bare forvente at Wenger går neste sesong. Dein kommer sikkert ikke tilbake.

 

Dersom det er hold i disse ryktene.

Nå er jeg lei dine supernegative uttalelser hele tida!

Hold dem for deg selv å la oss andre som kanskje har tro på ungutta og kan se det positive ikke bli irriterte over dine innlegg.

 

Alle har vel rett til å uttale seg,selv om det er negativt?

og etter den undersøkelsen som er på denne siden så føler tydeligvis 52% det samme som imers.

Med andre ord har bare 48 % lov å uttale seg i denne saken,vist det er greit å være usikker da :(

Link to comment
Share on other sites

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...7290226,00.html

 

Jada, jeg vet det er The Sun, men det er gjengitt flere steder...kan det være noe i dette? Hadde gjort mye positivt med situasjonen om Wenger bare kunne ha signert nå, og jeg tror faktisk han føler såpass for Arsenal at han gjør det hvis han tror det kan skape ro rundt klubben...

 

Og £30m i transfer funds hadde jo gjort monn det...

Link to comment
Share on other sites

Som sagt et annet sted; hvis Wenger skriver kontrakt nå, skjønner jeg ingen ting sett i lys av Henrys påståtte grunner for å forlate oss. For det ville jo være ny verdensrekord i å gjøre ting i gal rekkefølge, og virkelig understreke hvor unødvendig det var å miste Henry. Med mindre Wenger planla å selge Henry da....?

Link to comment
Share on other sites

Med mindre Wenger planla å selge Henry da....?

 

Jeg tror det er noe i det du nevner her. Hvis Wenger virkelig ønsket å beholde Henry, ja så hadde han blitt. Dessuten var nå den avskjedstalen hans det rene viss vass når du får skrellet vekk den meget høye sentimenalitetsfaktoren og forholder deg til de nakne kyniske fakta som kommer frem. Fikk nå begrunnet det på en måte slik at han ikke satt igjen med Svarteper, men det spinner ikke logikk i det i det hele tatt. Cover up!

Link to comment
Share on other sites

Hva er poenget med å få Wenger til å signere ny kontrakt nå, hvis han skal få en klausul som tillater han å forlate klubben neste år hvis han ønsker. Spillerne blir ikke akkurat mer beroliget av det

Link to comment
Share on other sites

REAL MADRID are lining up Arsene Wenger to replace sacked boss Fabio Capello.

 

Vel vel. Merkelig at Capello skulle få sparken etter seriemesterskapet. Er det virkelig Wenger som overtar, er dette planlagt?

 

Jeg har vanskelig for å tro at Wenger stikker før kontrakten, men.........

Tyske Bernd Schuster skal overta etter Capello, så da er vel det uaktuellt. Personlig tror jeg Wenger skriver ny kontrakt med Arsenal neste sommer. Tiden vil vise......!

Link to comment
Share on other sites

BBC London melder visstnok at Wenger forlenger kontrakten

 

Et blog-innlegg er kanskje ikke pålitelig, men jeg klarte ikke å dy meg. La oss si at det har noe med magefølelsen å gjøre ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir mer og mer overbevist om at ting vil stabilisere seg og at Wenger forblir Arsenal-manager i mange år fremover. Har vondt for å tro at han vil kaste fra seg det fantastiske arbeidet han har gjort. Det er tross alt Wenger som har skaffet oss et lag bestående av en imponerende mengde unggutter.

 

Selvsagt kommer spekulasjonene om Real Madrid nå som Capello er sparket. Men hvorfor i alle dager skulle Wenger i det hele tatt gidde å engasjere seg i en klubb som tydeligvis er svært utålmodig. Ikke blir man bare sparket hvis resultatene uteblir, men man risikerer også sparken selv om man vinner ligaen. Forstå det den som kan.

Link to comment
Share on other sites

Det som kanskje da kan plage oss Goonere litt ekstra hvir Wenger signerer nå - er spørsmålet "Ville Henry blitt hvis Wenger signa litt tidligere? eller ville unnskyldningen blitt en annen?" - Vel jeg tror han hadde gått uansett ;) Men men.

 

Jeg tror Wenger signer - og jeg tror Proffessoren blir i klubben i mange år. Wenger har brukt for mye tid og krefter på å samle så mange unge talenter, så han vil nok bli for å vise verden hvor godt generasjons-skifte i Arsenal faktisk ender opp!

Link to comment
Share on other sites

Det som kanskje da kan plage oss Goonere litt ekstra hvir Wenger signerer nå - er spørsmålet "Ville Henry blitt hvis Wenger signa litt tidligere? eller ville unnskyldningen blitt en annen?" - Vel jeg tror han hadde gått uansett ;) Men men.

 

Det spørsmålet kommer ikke til å plage meg i det hele tatt, da dette grunnlaget bare er unnskyldninger som skal skjule den egentlige årsaken til at han har forlatt Arsenal til fordel for Barcelona.

 

Han hadde ikke lenger tro på at klubben kunne matche hans egne ambisjoner om å vinne ting, samt at han ønsket nye utfordringer. Han brukte Dein og Wenger som unnskyldning, så det ikke skulle fremstå som at han hadde løyet med tanke på fjorårets kommentarer om å være evig Arsenal-spiller.

Link to comment
Share on other sites

Det som kanskje da kan plage oss Goonere litt ekstra hvir Wenger signerer nå - er spørsmålet "Ville Henry blitt hvis Wenger signa litt tidligere? eller ville unnskyldningen blitt en annen?" - Vel jeg tror han hadde gått uansett ;) Men men.

 

Det spørsmålet kommer ikke til å plage meg i det hele tatt, da dette grunnlaget bare er unnskyldninger som skal skjule den egentlige årsaken til at han har forlatt Arsenal til fordel for Barcelona.

 

Han hadde ikke lenger tro på at klubben kunne matche hans egne ambisjoner om å vinne ting, samt at han ønsket nye utfordringer. Han brukte Dein og Wenger som unnskyldning, så det ikke skulle fremstå som at han hadde løyet med tanke på fjorårets kommentarer om å være evig Arsenal-spiller.

Spot on!!!

 

Så mye for å elske klubben og alltid være en Gooner. Men men sånn er det blitt, ikke mange med stolthet og klubbfølelse lenger.

 

Stol aldri på en franskmann!

Link to comment
Share on other sites

Blir veldig spennende om Wenger etterhvert forlenger. Om han ikke vet hva han gjør neste sommer så må han jo gjøre som han gjør , holde kjeft, Iaf for meg er det greit iom at å ha en trener på oppsigelse er veldig lite optimalt. Om vi f eks fikk inn en Cappello nå så ville det vært greit, kanskje han kunne gjort seg kjent med klubben o l i år for så å ta over neste år. Det han gjorde med Real må en bare gratulere en med, og at han tar med seg Reyes og Cassano(?Italiensk stjernespiss som ikke får spille i Real) hadde vel ikke vært negativt. På en måte tror jeg Wenger ønsker å uttrette mer med Arsenal men kanskje han ser at tiden nå er moden for å la noen andre prøve seg ved roret.

Link to comment
Share on other sites

Ryktene sier at Wenger ble observert på Bernabeu i går. HVa gjør han i så tilfelle der?

 

Signerer kontrakt? Noe angående salg av Reyes? Noe angående salget av Henry? Kjøper spiller? Urolige og spennende tider i møte...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Wenger blir. Tror han forstår at den statusen han har i Arsenal kommer han aldri til å oppnå noe annet sted. Wenger har såpass stor innflytelse i klubben og han ville aldri klart å fått en slik innflytelse i hverken Real Madrid eller Barca, eller noe annet sted.

 

Tror han også skjønner at det kan bli krise i klubben hvis han forsvinner, og at han ikke ønsker at livsverket sitt på noen måte skal bli ødelagt i løpet av kort tid. (henviser til forskjellige spillere som har sagt at de drar hvis Wenger drar - noe som ville blitt problematisk for oss).

 

Wenger blir - det er jeg 100% sikker på.

 

En annen ting. Jeg tror at Wenger også kanskje har begynt å tenke på at Arsenal ble litt for mye avhengig av Henry og at Wenger nå først vil skrive en ny kontrakt før han så forsetter å bygge opp laget til å bli enda sterkere som lag og som slipper å være så avhengig av en spiller og av Wenger selv, før han så gir over roret til en erstatter.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er smått utrolig at 61,9% ikke tror at Wenger blir........

 

Jeg ser ikke det som smått utrolig i det hele tatt. Med tanke på det som har skjedd i klubben siden april, da Dein fikk sparken, så skjønner jeg godt at man er usikre på hva som kommer til å skje etter kommende sesong.

 

Det hjelper heller ikke at vi har en manager som alltid skal vente med det lengste i å foreta seg ting.

 

Jeg frykter ikke det å miste Wenger i seg selv, da jeg etter hvert begynner å lure på om Wenger er istand til å bygge opp ett tredje lag som er istand til å vinne trofeer. Det er faktisk stor forskjell på engelsk fotball i dag, og da Arsenal vant sitt første trofe under Wenger. Kanskje har Wenger gjort sitt. På samme måte som spillere når middagshøyden, og trenger nye utfordringer for å kunne blomstre for fullt igjen, så gjelder dette også for managere. Og kanskje har motivasjonen til å fortsette videre fått seg en knekk med tanke på det som skjedde med Dein, og at Henry til slutt bestemte seg for å dra. Det jeg frykter ved en eventuell Wenger avgang, er følgene dette vil få, med tanke på spilleravganger. Vi må bare innse at flere av våre beste spillere vil komme til å ønske seg bort, da de spiller for Wenger, og ikke for klubben.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...