Jump to content

Årets lag i England


helgeaarsvoll

Recommended Posts

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/e...rem/6653937.stm

 

Eboue får plass på årets lag av mr. Crooks i BBC. Jeg syntest det var morsomt og overraskende.

Jeg selv velger følgende lag med 1 Arsenalspiller:

 

Reina

 

Finnan - Ferdinand - Vidic - Cole

 

Ronaldo - Fabregas - Essien - Gerrard

 

Drogba - Tevez

 

 

Jeg har da fått plass til noen engelskmenn? ;)

Link to comment
Share on other sites

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/e...rem/6653937.stm

 

Eboue får plass på årets lag av mr. Crooks i BBC. Jeg syntest det var morsomt og overraskende.

Jeg selv velger følgende lag med 1 Arsenalspiller:

 

Reina

 

Finnan - Ferdinand - Vidic - Cole

 

Ronaldo - Fabregas - Essien - Gerrard

 

Drogba - Tevez

 

 

Jeg har da fått plass til noen engelskmenn? ;)

 

 

Ser ganske bra ut dette laget.. Viss du ser bort i fra ALLE tabbene til Reina gjennom denne sessongen ...

Link to comment
Share on other sites

Dette er årets lag i england ifølge meg:

 

James

 

Evra R.Ferdinand vidic Clichy

 

Ronaldo Fabregas Essien Gerrard

 

Drogba Mc Carthey (er ikke helt sikker

på åssen han skriver

navnet sitt. Men det er han

på Blackburn)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i dette laget også, med unntak av Cole. Cole har ikke vært så god i år og vært mye plaget av skader.

 

Syns egentlig at Clichy kunne hatt venstreback plassen. Han har vært glimrende gjennom hele sesongen og utviklet seg voldsomt og gjort at savnet etter Cole = 0.

Link to comment
Share on other sites

Mitt årets lag:

 

Tevez - Drogba

Ronaldo - Scholes - Essien - Arteta

Clichy - Vidic - Carvalho - Shorey

Cech

 

Benk:

James - Carragher - Fabregas - Lampard - D. Bent

 

Rart ikkje Arteta er nevnt av flere. Evertons suverent beste spiller, og veldig jevnt god i år.

Link to comment
Share on other sites

Årets lag er Manchester United supplert med det beste fra Chelsea pluss Clichy og Fabregas. Rimelig enkelt, om enn ikke slik en gjerne skulle ønske det var.

 

van der Sar

 

Neville-Ferdinand-Terry-Clichy

 

Essien

 

Ronaldo-Fabregas-Scholes-Giggs

 

Drogba

Link to comment
Share on other sites

Årets lag:

 

James

Carvalho-Gilberto-Vidic

Ronaldo-Fabregas-Gerrard-Essien

Drogba-Viduka-McCarthy

 

Skriver om noen:

Gilberto:Kanskje litt rart å ha Gilberto som midtstopper,men han har tatt kontroll i Henry's fravær.

Med sin evne til å styre spillet,og han scorer jevnt og trutt serfølgelig ;)

 

Viduka:Syns jeg er glemt,han har scoret 14 mål!

Kanskje Boro's beste spiller i år!

 

McCarthy: En fantastisk spiller,har putta 17 i sesongen. Jeg mener denne mannen er god nok for Arsenal.

 

Gerrard: Er en spiller som kanskje ikke hadde formen gjennom hele sesongen,men han har hjolpet Liverpoool til en del viktige seiere!

 

James: Er en gammel keeper,men han holder fortsatt stand,iår har han vært utrolig god å ha for Pompey! Fortjener virkelig en plass på laget mitt,selv om ikke det har så mye å si ;)

Link to comment
Share on other sites

Mitt lag:

 

Cech/Given

Finnan - Terry - Vidic - Clichy

Gerrard - Fabregas - Lampard - C. Ronaldo

Drogba - Rooney

 

Cech og Given har begge vært en del skadet, men de er PLs beste keepere i mine øyne. Usikker på hvem av dem jeg velger. Clichy syns jeg så absolutt fortjener den plassen. Definitivt en av verdens beste venstrebacker. Lampard syns jeg har spilt seg inn på det laget her også. Gerrard mener jeg at ikke har vært så ille som mange mener, og jeg setter ham inn på høyre midt. Rooney fortjener dessverre også en plass her. Det ser jeg derimot ikke hvorfor Ferdinand skal gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Mitt lag:

 

Cech/Given

Finnan - Terry - Vidic - Clichy

Gerrard - Fabregas - Lampard - C. Ronaldo

Drogba - Rooney

 

Cech og Given har begge vært en del skadet, men de er PLs beste keepere i mine øyne. Usikker på hvem av dem jeg velger. Clichy syns jeg så absolutt fortjener den plassen. Definitivt en av verdens beste venstrebacker. Lampard syns jeg har spilt seg inn på det laget her også. Gerrard mener jeg at ikke har vært så ille som mange mener, og jeg setter ham inn på høyre midt. Rooney fortjener dessverre også en plass her. Det ser jeg derimot ikke hvorfor Ferdinand skal gjøre.

 

Mange ulike meninger om lagene,men er helt enig!

Hvorfor skal Ferdinand kommer på årets lag? Mye skadet,han fikk en helt greit sesong,men noe som ikke er godt nok til å komme på årets lag!

 

Så Riises lag:

Målvakt : José Reina.

 

Forsvar: Steve Finnan, James Lee Duncan Carragher, Sami Tuomas Hyypiä, Ashley Cole.

 

Midtbane: Christiano Ronaldo, Steven Gerrard, Xabier Alonso Olano, Morten Gamst Pedersen.

 

Angrep: Michael Owen, Thierry Henry.

 

(Gerrard er kaptein på laget, og Riise har utnevnt seg sjøl til manager.)

Kilde:Nrk

 

(men dette var drømme lag da)

Link to comment
Share on other sites

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/e...rem/6653937.stm

 

Eboue får plass på årets lag av mr. Crooks i BBC. Jeg syntest det var morsomt og overraskende.

Jeg selv velger følgende lag med 1 Arsenalspiller:

 

Reina

 

Finnan - Ferdinand - Vidic - Cole

 

Ronaldo - Fabregas - Essien - Gerrard

 

Drogba - Tevez

 

 

Jeg har da fått plass til noen engelskmenn? ;)

 

 

Ser ganske bra ut dette laget.. Viss du ser bort i fra ALLE tabbene til Reina gjennom denne sessongen ...

 

og bort ifra Cashley...!

Link to comment
Share on other sites

Årets lag er følgende:

 

 

Van der Saar

 

Lescott Vidic Woodgate Clichy

 

Ronaldo Gilberto Scholes Giggs

 

Drogba Berbatov

 

Naturligvis ikke noe drømmelag, men mtp. utvikling, stabilitet, forventninger før sesongen og å prestere maks opp i mot mulig potensial, er dette Årets Lag.

Link to comment
Share on other sites

10 stykk har satt opp årets lag, og følgende Arsenalspillere går igjen:

Clichy 7 ganger

Fabregas 6 ganger

Gilberto 2 ganger

Toure 1

 

Morsomt! Clichy har virkelig en høy stjerne. Hadde egentlig trodd at Eboue ville gjøre det bedre i en slik kåring, - men nei!

 

Og Henry? ;)

Link to comment
Share on other sites

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/e...rem/6653937.stm

 

Eboue får plass på årets lag av mr. Crooks i BBC. Jeg syntest det var morsomt og overraskende.

Jeg selv velger følgende lag med 1 Arsenalspiller:

 

Reina

 

Finnan - Ferdinand - Vidic - Cole

 

Ronaldo - Fabregas - Essien - Gerrard

 

Drogba - Tevez

 

 

Jeg har da fått plass til noen engelskmenn? ;)

 

 

Ser ganske bra ut dette laget.. Viss du ser bort i fra ALLE tabbene til Reina gjennom denne sessongen ...

 

og bort ifra Cashley...!

 

Ja ! Så ikke han .. For å si det sånn så er A.hole ikke så god i chelsea trøye mener selv at han ikke burde fått den plassen der ! Clichy derimot ! MYE bedre spiller ! Cashley er OPPSKRUTT !!

Link to comment
Share on other sites

Ashley Cole er nok fremdeles premier leagues beste venstre back :D

Det er han nok, men han har da vært mye skadet i år, og Bridge har vel fått en del spilletid der. Clichy har derimot spilt bortimot alle kampene minus de kampene i starten hvor Gallas stod på venstrebacken, hvis jeg ikke tar feil?

Der er iallefall min grunn til at jeg valgte Clichy framfor Cole på venstrebacken på årets lag..

Link to comment
Share on other sites

Årets lag er følgende:

 

 

Van der Saar

 

Lescott Vidic Woodgate Clichy

 

Ronaldo Gilberto Scholes Giggs

 

Drogba Berbatov

 

Naturligvis ikke noe drømmelag, men mtp. utvikling, stabilitet, forventninger før sesongen og å prestere maks opp i mot mulig potensial, er dette Årets Lag.

 

Berbatov årets spiss kjøp uten tvil, Tevez er mest ræva kjøp ikke mange mål han putta i år, hjelper ikke putte 3-4 mål i løpa av hele sesongen :blink:

Link to comment
Share on other sites

Berbatov årets spiss kjøp uten tvil, Tevez er mest ræva kjøp ikke mange mål han putta i år, hjelper ikke putte 3-4 mål i løpa av hele sesongen :blink:

Tevez spilte ekstremt bra de siste kampene, han brukte bare litt tid på å spille seg inn i West Ham og PL.

 

Mitt lag

 

James

 

Essien Carvalho Vidic Clichy

 

RvP Gerrard Scholes Ronaldo

 

Drogba Berbatov

 

Benk: Cech, Woodgate, Fabregas, Arteta, McCarthy

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...