Jump to content

Tidenes Arsenal spiller


Evy

Hvem er beste Arsenal spiller?  

67 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Enkleste spørsmål jeg har fått på lenge.

 

Dennis Bergkamp

 

Begrunnelse: Arsenal har hatt en eventyrlig suksess de siste 10 årene. Det har vært mange viktige spillere som Vieira og Henry, men den som bandt det hele sammen til kanskje det mest spektakulere laget verden har sett var Dennis Bergkamp.

 

Eneste reelle konkurranse han har i så måte måtte være en kar fra 30-årene, Alex James.

Link to comment
Share on other sites

Ja, Bergkamp er vell en av tidenes BESTE Arsenal spiller :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke i tvil!

Jeg velger Henry!

Henry er for det første lagets toppscorer, han har teknikk, fart og ikke minst viljen og presentasjonen til å score mål. Men denne sesongen har det jo vært skuffende, men Dennis er rett bak, men franskmannen når det lengste strådet på min side.

 

 

Litt dårlig poll egentlig :huh:

Link to comment
Share on other sites

Tony Adams

Ingen over- ingen i nærheten

Ikke i nærheten engang?

De to andre er val ikke så veeldig mye dårligere? :huh:

Joda, de er nok egentlig ganske nærme. Men han ble produsert fullt ut av arsenal og holdt seg her resten av karieren. En viktig person både på og utenfor banen...

Link to comment
Share on other sites

Er veldig i tvil det med Arsenal's beste spiller gjennom og hele klubbens historie.

 

Husk at historien går helt tilbake til 1886, og da mangler det mange alternativer på poll`en din. :huh:

 

Ja,det har du rettig Chaz,veldig mange og velge mellom.. :o

Link to comment
Share on other sites

Dennis Bergkamp, finnes ikke tvil her! Kanskje først og fremst fordi han var den første store helten.

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynte ikke å holde skikkelig med Arsenal før noen år siden, så Henry er egentlig den eneste spilleren jeg har virkelig sett. Jeg har selvfølgelig sett Bergkamp spille, men ikke i hans beste tider for Arsenal.

 

Samme her,har likt Arsenal hele livet og har sett Henry spille mest...

Men holder på det jeg sa istad :huh:

Bergkamp is the king.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...