Jump to content

Reyes eller Baptista


Rosicky07

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

tror dere vi får se reyes tilbake i arsenal eller beholder vi "the beast" ?? hva mener dere??

 

 

Ganske usikker på det nemlig,håper veldig på at Jose Antonio Reyes kommer tilbake i Arsenal.

Syns ikke Baptista har hvert bra nok...Reyes er mye bedre ;)

Link to comment
Share on other sites

gir baptista ut sesongen på og vise at han er god nok, hvis ikke: ingen av de!!

 

Helt enig! baptista har enda ikke vist hva han kan, og ser dermed ingen vits i og gamble på at han tilpasser seg Arsenals spillestil og livet i London. Reyes har et enormt potensial, men dårlige holdninger på banen og tilpasser seg ikke bra nok i London, så han kan bare reise tilbake til Spania!

Link to comment
Share on other sites

I den ideelle situasjonen der begge ville spilt for Arsenal, da ville jeg desidert hatt Jose Antonio. Uten tvil.

Han var favorittspilleren min etter ett spark på ballen, riktignok ikke i Middelsbrough kampen da :P

 

Men så lenge han ikke vil være i england så sier det seg selv. Han var utrolig god den første periode han spilte der, men det skjedde noe etter hvert, og når man mistrives så får man ikke ut potensialet sitt. men han er en spiller etter mitt hjerte, og mulig han har vokst en del på dette året, og kanskje innser at det var ikke så galt i london. Mulig han savner Arsenal livet nå, og tillitt er jo ikke noe han har hatt mye av i Madrid.

Og Wenger har umåtelig stor tro på han, og han vil bli ønket velkommen tilbake hvis han virkelig vil. han la aldri skjul på at han ville hjem, og han baktlate ikke klubben, spillerne og manageren heller, han trivdes rett og slett ikke, så jeg har absolutt ingen nag til denne mannen, og jeg vil være den første til og ønke han velkommen, etter min mening ett vel så stort talent som Ronaldo, Ronaldo var heldig og møtte ikke karrieretruende spillere som Neville søstrene og fikk ikke den aha opplevelsen. Så jeg ville valgt Reyes uten det minste fnugg av tvil.

 

Men er situasjonen den at han absolutt ikke vil så selg han, retuner Baptista, med mindre han vier noe eksesjonelt i de siste to mnd. Og bruk penga på en annen kvalitetspiller.

 

Men en ny Reyes tror jeg det blir vanskelig og finne, han var, er og vil forbli en wonderboy, som en engelsk fan/journalist sa, Wenger så nok noe av Bergkamp, Pires og Henry i samme spiller, og det er ganske så unikt.

 

Så Jose Antonio Reyes, du er hjertelig velkommen tilbake, hvis ikke så ønsker jeg deg alt godt videre i din karriere ;)

Link to comment
Share on other sites

helt klart reyes. han har ett mye større potensial som han ikke har klart å fått helt ut av seg. det er mer i vente av den spanjolen

Link to comment
Share on other sites

Min første innlegg på lenge!

 

Baptista har skuffet meg stort. Greit nok, det tar litt tid å vende seg til den engelske spillestilen, men han har fysikken og tempoet er INGEN unnskyldning for å bomme på store sjanser og lette pasninger. Nå har udyret hatt en lengre skadefri periode der han har fått en god del spilletid, uten å overbevise. Dersom han ikke skjerper seg de neste kampene har jeg mer tro på Bendtner.

 

Etter oppholdet i Real bør Reyes skjønne at det ikke er en dans på roser å spille i Spania sammenlignet med England. Man må jobbe for å komme inn på laget og det hjelper ikke å syte. Nå som han har spilt for "favorittklubben"¨og funnet ut at det ikke levde opp til forventningene, kan det hende at han innser at han må skjerpe seg og komme tilbake til Arsenal med mye motivasjon. Gutten trenger bare å trives utenfor banen, da går det mye bedre på banen med en gang. Denne gutten trenger en kjæreste eller en hund, da skal vi nok se at han blomstrer ;). Jeg tilgir Reyes hvis han kommer tilbake, spiller bra og uttaler at han skal skjerpe seg / skjønner at han er på rett sted her eller noe lignende. Men hvis Reyes viser lik holdning som han gjorde før han dro har han desverre ikke noe iklubben vår å gjøre. Det er trist hvis en så lysende fotballkarriere kan så brått bli ødelagt av problemer som egentlig ikke burde oppstått.

Link to comment
Share on other sites

Reyes vil jeg ikke ha tilbake. Han vil ikke spille i England og ingen "passion" for Arsenal likevel.

 

Jeg syns Baptista skal får tid til å vise seg fram også neste sesong, men han er ikke verdt like mye som Reyes.

Får han tilbake spillet han viste i Sevilla er han svingod.

 

Så kanskje Baptista i bytte med Reyes + noen mill. pund hadde vært greit.

Link to comment
Share on other sites

gir baptista ut sesongen på og vise at han er god nok, hvis ikke: ingen av de!!

 

Helt enig! baptista har enda ikke vist hva han kan, og ser dermed ingen vits i og gamble på at han tilpasser seg Arsenals spillestil og livet i London. Reyes har et enormt potensial, men dårlige holdninger på banen og tilpasser seg ikke bra nok i London, så han kan bare reise tilbake til Spania!

 

 

Heilt enig.. derfor selger vi baptista(eller Reyes) og tjener litt penga til å kjøpe en skikkelig ving, bom basta.

Eller så selger vi Henry til et utenlandsk lag så vi slepp og spele mot han.. så tjena vi masse penga til og kjøpe 2-3 klassespelarar.. så kan vi heller bruke Bendtner og RvP/Adebayor.. eg meina egentlig ikkje at vi bør selge henry, men d e like før eg har lyst og berre selge han og få inn litt gryn. han har ikkje akkurat vert heilt i toppslag..

Link to comment
Share on other sites

gir baptista ut sesongen på og vise at han er god nok, hvis ikke: ingen av de!!

 

Helt enig! baptista har enda ikke vist hva han kan, og ser dermed ingen vits i og gamble på at han tilpasser seg Arsenals spillestil og livet i London. Reyes har et enormt potensial, men dårlige holdninger på banen og tilpasser seg ikke bra nok i London, så han kan bare reise tilbake til Spania!

 

 

Heilt enig.. derfor selger vi baptista(eller Reyes) og tjener litt penga til å kjøpe en skikkelig ving, bom basta.

Hvor mye tror du vi får for Baptista da? ;)
Link to comment
Share on other sites

Baptista får vi nok ingenting for, sida han er på lån.

 

Det er fire moglege scenario etter sommaren:

 

Reyes og Baptista er begge i Arsenal neste sesong.

Reyes er i Arsenal, Baptista er ikkje.

Baptista er i Arsenal, Reyes ikkje.

Ingen av dei er i Arsenal.

 

Dei to første reknar eg som komplett umoglege, ettersom Reyes ikkje kjem til å spele for Arsenal igjen. Det løpet er kjørt. Dermed står vi igjen med at Baptista blir, eller at han drar. For min del er eg nølande, men for augneblinken heller eg mot at han ikkje blir værande.

 

Likevel vil eg hevde at det er særs få som har hatt ein god førstesesong i Arsenal etter å ha kome frå ein annan liga, som den spanske eller italienske. Det kjem av at ein treng å venje seg til dette. Somme treng lenger tid enn andre, og Baptista er nok ein som ikkje tar ei slik endring i stil ved å knipse med fingrane. Guten har spelt 25 år i Brasil/Spania og det er ei ganske stor kulturendring å spele i England. Det er sjølvsagt inga unnskyldning, men enn så lenge The Beast har vore så framtredande som han har vore i enkeltkampar syner det at mannen er ein god fotballspelar. Det er kanskje ein gambel å behalde han enno ein sesong, men ikkje noko mindre gambling enn å hente inn ein ny spiss frå ein annan liga.

Link to comment
Share on other sites

Jeg for min del vil ikke ha noen av disse to i klubben.

Reyes hører som sagt ikke hjemme i Arsenal og Premier League.

Baptista har heller ikke imponert meg ihverfall.

Jeg mener Wenger burde hente inn kvalitet på topp foran neste sesong, men han kan jo også satse på Bendtner f eks.

Link to comment
Share on other sites

tror dere vi får se reyes tilbake i arsenal eller beholder vi "the beast" ?? hva mener dere??

 

 

Ganske usikker på det nemlig,håper veldig på at Jose Antonio Reyes kommer tilbake i Arsenal.

Syns ikke Babtista har hvert bra nok...Reyes er mye bedre :P

 

Ganske enig. Har jo ikke aning på hva Wenger tenker, men jeg har sett Reyes i RM, og må si han har imponert. Men det er jo en helt annen spillestil, han passet bare ikke inn i PL. Kanskje han passer bedre nå etter ett år i Spania? Hvem vet, men Baptista er også en god spiller. Men han har ikke slått helt igjennom ennå! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke Reyes blir værende i Real Madrid. Det er kaos i klubben og det er svært mange uromomenter.

 

- Capello får vel sparken i neste uke

- Cannavaro vil hjem til Italia

- Roberto Carlos drar til Brasil i sommer

- Beckham drar til USA i sommer

- Emerson vil nok bort fra klubben når en trener ikke har troen på han og bytter han ut etter en halvtime i en CL-kamp mot Bayern Munchen.

- Reyes har spilt 17 kamper for Real....

 

Jeg vet ikke hva som er verst, være i en klubb der du nesten ikke får spille og laget er i full oppløsning eller være i en strålende klubb som Arsenal. Greit nok at han ikke trives i London, men jeg synes faktisk at en profesjonell fotballspiller må se bort fra det og konsentrere seg om klubben. Hvor mange fridager de har vet jeg ikke og hva de gjør i fritiden angår ikke meg, men det er ikke så ille i England...

Link to comment
Share on other sites

Veldig vanskeleg å spå situasjonen for desse to spelarane pga bråket i Madrid. Svært usikkert kor lenge Capello blir værande.

Ein topp motivert Reyes tar eg gjerne tilbake, mens den grinete, umotiverte Reyes som ikkje vil spele for Arsenal, nei han kan råtne i Spania. Baptista får sesongen ut på å vise at han duger. Får masse av speletid framover vil eg tru. Dersom han ikkje imponerer, er det kroken på døra, uansett situasjon i Madrid.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener så absolutt at vi burde få tilbake Josè Reyes, Han har mye av det vi trenger. Baptista er ikke spesielt rask, bommer på en del pasninger, bommer på mange sjanser.

 

Reyes har veldig gode pasninger, og som alle husker scoret han i alle de fem første kampene den første sesongen han var her. Jeg håper virkelig han klarer å tilpasse seg livet i London, for spillestilen er han perfekt for. Den eneste kampen The beast har imponert meg er selvfølgelig den mot Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

Reyes har spelt sin siste kamp for Arsenal. Spørsmålet er berre kva klubb som kjøper han? Ein spansk klubb blir det vertfall.

 

Nokon som veit kor alvorlig denne skaden han pådrog seg var?

Link to comment
Share on other sites

Reyes har spelt sin siste kamp for Arsenal. Spørsmålet er berre kva klubb som kjøper han? Ein spansk klubb blir det vertfall.

 

Nokon som veit kor alvorlig denne skaden han pådrog seg var?

Skaden var visst ikkje så alvorleg som først antatt, og Reyes skulle vere tilbake på banen om 2-3 veker. Trur også at Reyes har spelt sin siste kamp for Arsenal. Usikker på kor i Spania han ender opp.

Link to comment
Share on other sites

Å få Reyes tilbake...uff..det er et scenario jeg ikke håper skjer.

Holdningene,filminga til Reyes håper jeg jeg slipper å se igjen.

 

Baptista har vist i glimt,men heller ikke mer. Rangerer både VP og

Ade foran The Beast.

En Fox in the box har ennå ikke Wenger funnet .

Men når det er sagt..få utlendinger slår til første sesongen så avventer Baptista til etter sesongen...

men Reyes...no way Jose

Link to comment
Share on other sites

Vil egentlig ikkje ha nokon av dei. Baptista har til gode å overbevise med unntak av eit par gode enkeltkampar. Han får sikkert nok av sjansar nå som Henry og van Persie er ute, og bør vise noko meir for å få permanent overgang. Forskjellen på dei to er at Baptista er ein sympatisk spelar som eg gjerne vil like, men ikkje får til å like. Reyes er ein syteunge som eg ikkje liker, men ein spelar som til dels har overbevist.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...