Jump to content

Reyes eller Baptista


Rosicky07

Recommended Posts

Jeg blir så forbaska irritert når jeg leser mange av disse innlegga!!!

Noen som er enig i at Baptista har gjort en kjempejobb i Liga-cupen!?

- Det syns i allefall jeg! Bare å score fire mot Liverpool, står det respekt av!

 

Det har kun gått halvt år (og litt til) og Wenger har ikke gidd Julio sjansen i Premier League.

Da kan man vel ikke forlange at han skal tilpasse seg i en plass han ikke har fått "prøvd" å tilpasse seg!

Jeg tipper at Julio kommer til å blomstre nå når Henry er ute!

 

 

Skjerp dere! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Jeg blir så forbaska irritert når jeg leser mange av disse innlegga!!!

Noen som er enig i at Baptista har gjort en kjempejobb i Liga-cupen!?

- Det syns i allefall jeg! Bare å score fire mot Liverpool, står det respekt av!

 

Det har kun gått halvt år (og litt til) og Wenger har ikke gidd Julio sjansen i Premier League.

Da kan man vel ikke forlange at han skal tilpasse seg i en plass han ikke har fått "prøvd" å tilpasse seg!

Jeg tipper at Julio kommer til å blomstre nå når Henry er ute!

 

 

Skjerp dere! ;)

 

Ja, Taugooneren veldig enig dette,Julio har hvert veldig veldig god i liga-cupen.

Vi må mer respekt for Baptista..

Det handler bare om og gi han en sjanse,tror han får mye spilletid på topp nå som Henry og RvP er skadet.

Lykke til videre Julio,og så får vi se om Reyes eller Baptista blir..Eller om ingen blir å se i Arsenal neste sesong. :P

Link to comment
Share on other sites

jeg tror også at baptista kommer seg etter vært.

Vist jeg skulle velge mellom reyes og baptista,så vill jeg ha baptista.

Mye av grunnen er at jeg ikke ser vitsen med å ha en person i klubben som ikke ønsker å være dær,man kan jo umulig få ut hele potensialet til en slik spiller,eller?

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ha Reyes. Laget skriker etter en ving med hans kvaliteteter. Samme hvor stor idiot han var ifjor, det må gå an å tilgi lav intelligens. Baptista er ikke verdt lilletåa til Reyes engang.

 

Amen. Jeg personlig mislikte sterkt Reyes i fjor sommer når han kom med alle disse idiotiske uttalelsene sine, men jeg er mer enn åpen nok til å ta han tilbake og tilgi han, for Arsenal har savnet både Bob og Reyes veldig denne sesongen, ettersom Rosicky og Hleb trekker så mye inn i banen sliter vi med å få til ting langs kantene og på farlige innlegg som vi pleide. Husker godt når Pires la inn fra den ene kanten og Ljungberg kom umarkert på bakre stolpe og bredsidet den inn, og den andre veien også. Det var tider det, så hvis ikke Reyes kommer tilbake så håper jeg ikke Baptista blir heller. Men jeg er villig til å la han få frem til sommeren på seg til å bevise at han ikke er en flopp, det kan jo hende at vi får lokket frem "the beast" som bor inni han.

Link to comment
Share on other sites

Håper egentlig Baptista blir, selv om han har vært noe ujevn. Men de fleste blir bedre 2. sesongen. Han har scort mye iforhold til antall kamper og han kjemper godt og viser at han vil vøre i klubben, det er viktig.

 

Har alltid vært en fan av Reyes, så håper egentlig at han blir. Han har kvaliteter vi mangler med å holde bredden, men samtidig drar han mye innover og skyter mye. Jeg tror han kan tilføre mye til laget, og at han kan bli like god som Bobby. Men det er kanskje ingen heldig situasjon at han skal komme tilbake etter å egentlig ha vært klar til å forlate oss. Så det er nok mest Reyes selv det er opp til, tror Wenger vil ha han.

Link to comment
Share on other sites

Begge disse spillerne tilfører/kunne tilført Arsenal angrepet noe det trenger.. For denne sesongen har vi virkelig manglet kreativitet foran mål..Det har vært helt fryktelig til tider.. Møkkalag kommer til Emirates for å satse på et poeng, og det får de også.. For vi klarer ikke bryte gjennom 11mannsforsvarene..

 

Jeg hadde mer enn gjerne sett Reyes for oss neste sesong.. Han kunne gitt oss variasjon i angrepsspillet.. Han er rask, blir også ofte felt i farlig posisjoner, han har et godt skudd, og viktigst av alt er han anderledes i spillestilen i forhold til de andre vi har.. Det har blitt en besettelse å kjøre alt gjennom midten.. Reyes er kanskje ikke noe Overmars, men han har potensiale til å avgjøre mange kamper for oss..Bring him back!

 

Baptista må vi bare beholde, hvorfor i all verden skal vi la han gå? Alle her inne, selv om man er 10 år, burde skjønne at en Brasse trenger tid i premier league. Selv tidenes fotballspiller Henry, brukte lang tid før han ble alles kong Henry! Baptista er også litt den " fox in the box" som mange har etterlyst.. Han kommer seg til sjanser og har brukbare avslutninger! Sign him!

Link to comment
Share on other sites

Begge disse spillerne tilfører/kunne tilført Arsenal angrepet noe det trenger.. For denne sesongen har vi virkelig manglet kreativitet foran mål..Det har vært helt fryktelig til tider.. Møkkalag kommer til Emirates for å satse på et poeng, og det får de også.. For vi klarer ikke bryte gjennom 11mannsforsvarene..

 

Jeg hadde mer enn gjerne sett Reyes for oss neste sesong.. Han kunne gitt oss variasjon i angrepsspillet.. Han er rask, blir også ofte felt i farlig posisjoner, han har et godt skudd, og viktigst av alt er han anderledes i spillestilen i forhold til de andre vi har.. Det har blitt en besettelse å kjøre alt gjennom midten.. Reyes er kanskje ikke noe Overmars, men han har potensiale til å avgjøre mange kamper for oss..Bring him back!

 

Baptista må vi bare beholde, hvorfor i all verden skal vi la han gå? Alle her inne, selv om man er 10 år, burde skjønne at en Brasse trenger tid i premier league. Selv tidenes fotballspiller Henry, brukte lang tid før han ble alles kong Henry! Baptista er også litt den " fox in the box" som mange har etterlyst.. Han kommer seg til sjanser og har brukbare avslutninger! Sign him!

Støttes hundre og ti prosent!

Dette er det klokeste som er blitt sagt i denne tråden!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg synes vi skal beholde reyes, men baptista er jeg litt usikker på, han var konge i sevilla, men i real var han ikke like god, og i arsenal har han vært enda værre(utenom mot liverpool).

 

Jeg satt og så på sesongdvd fra forrige sesong, da fant jeg ut hvor viktig reyes var for klubben. Hvis jeg husker riktig, var ikke han den spilleren som hadde flest assist for Arsenal i fjord. Han er rask, god dribler og god på inlegg og avslutninger. Håper virkelig han blir i Arsenal

 

Baptista, det er greit med en viss innkjøringstid og den vil nok bli litt lenger for han, Hleb brukte en sesong, og det kan hende baptista også trenger det. Synes det er greit hvis wenger kjøper han, vi trenger en med litt musker, for det er det ikke mye av fra før.

 

Synes vi skal beholde bejje

Link to comment
Share on other sites

selg reyes, kjøp ribery ;) drit i og kjøp baptista, og kjøp klose :D hadde hvert mye bedre spør du meg!!

 

villig til og gi baptista ut sesongen, men det må skje drastiske forandringer i spillet han viser for at det skal imponere meg hvert fall..

det han har vist er 1 og halv omgang med god fotball, pool og en omgang mot scumz..

resten har hvert litt trist, men det bor mye i han, men synes ikke vi skal satse penger på han når han ikke har klart og overbevise mer på en hel sesong

Link to comment
Share on other sites

Begge disse spillerne tilfører/kunne tilført Arsenal angrepet noe det trenger.. For denne sesongen har vi virkelig manglet kreativitet foran mål..Det har vært helt fryktelig til tider.. Møkkalag kommer til Emirates for å satse på et poeng, og det får de også.. For vi klarer ikke bryte gjennom 11mannsforsvarene..

 

Jeg hadde mer enn gjerne sett Reyes for oss neste sesong.. Han kunne gitt oss variasjon i angrepsspillet.. Han er rask, blir også ofte felt i farlig posisjoner, han har et godt skudd, og viktigst av alt er han anderledes i spillestilen i forhold til de andre vi har.. Det har blitt en besettelse å kjøre alt gjennom midten.. Reyes er kanskje ikke noe Overmars, men han har potensiale til å avgjøre mange kamper for oss..Bring him back!

 

Baptista må vi bare beholde, hvorfor i all verden skal vi la han gå? Alle her inne, selv om man er 10 år, burde skjønne at en Brasse trenger tid i premier league. Selv tidenes fotballspiller Henry, brukte lang tid før han ble alles kong Henry! Baptista er også litt den " fox in the box" som mange har etterlyst.. Han kommer seg til sjanser og har brukbare avslutninger! Sign him!

Støttes hundre og ti prosent!

Dette er det klokeste som er blitt sagt i denne tråden!

 

Skjønner ikke hvordan det kan være klokt å ønske at vi skal beholde en spiller som skriker for å slippe unna oss.

Kan ikke fatte å begripe hvorfor vi skulle ta reyes tilbake,når han absolutt ikke ønsker å være hær ;)

 

Reyes kan være så god han bare vill,men du klarer ikke å få det beste ut av en spiller som som mistrives.

Fotball er spillerglede,kameratskap og trivsel,dette er viktige momenter for at en spiller skal prestere maks,reyes har vell mer eller mindre sagt at han manglet alle disse punktene under oppholdet i arsenal.

 

Når det gjelder baptista,så er jeg enig i at han trenger tid så får vi se om han duger,noe jeg føler meg sikker på at han gjør.

Link to comment
Share on other sites

Reyes er en drittstøvel og ikke noen Gooner, vil aldri se han i Arsenaldrakt igjen. Han sier at han ikke kan tenke seg å dra tilbake til Arsenal. Hvorfor ikke by på Cashley i stedet? Reyes is a cunt, diver, gay og spanjol(altså ordentlig klyse og langt ifra noe Cesc eller Manuel, selvom alle spanjoler er en spessiel rase ;) ). Men i tilfelle han kommer tilbake er det jo den "magiske spansk/italienske sprayen" som hjelper når han faller, seriøst talt som ei flue.

 

Baptista er for dårlig, hvorfor bruke penger på ham? Vi har jo Jay Simpson osv. Hvis han ikke gjør en god kamp til sommeren, da bør det være noe galt. Mot :D Liverpool var han god, og Rottenham, selv om han hadde et selvmål. Men det var i ligacupen, mot Liverpool halvt reserver og scum. Han har nå 26 kamper(13 som innbytter) og 8 mål, tenk da om han hadde vært for gammel til å spille ligacupen eller skadet osv. La begge gå hjem.

Link to comment
Share on other sites

Hva har du i mot Barca og Spania?

Dette er helt idiotiskt!

 

At du "hater" Reyes har du sagt før også... Hvordan kan du si at du hater han?

Skam deg!

 

 

PS! 95% av Barca er da overhode ikke sånn som C. Ronaldo :o

Jeg elsker bare et lag, ikke no mer å si. Når en spiller hater Arsenal, hater jeg også ham og de fleste andre lag og spillere. Ferdig med det, og jeg kommer ikke til å svare på neste post evt.

Link to comment
Share on other sites

Har Reyes sagt at han hater Arsenal? :o

Måtte visst svare allikevel. Han sier hvertfall at han aldri i livet kunne tenke seg å gå tilbake til Arsenal og han sa en del "fint" når han var i klubben også. Det er en grunn til at jeg kastet Reyesdrakta mi!

Link to comment
Share on other sites

Eg blir mer og mer skeptisk til Baptista, men foreløpig vil eg ha begge i klubben og eg kommer ikke til å kaste Reyes drakta mi heller uansett, da gir eg heller den bort..men i teorien er ikke Reyes solgt enda..

Link to comment
Share on other sites

Sier bare en ting få vekk baptista å selg reyes :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Foreløpig synes jeg Reyes er mer å ha i Arsenal enn en klossete Baptista.

 

Men helst ser jeg at begge blir borte, og at Wenger henter inn en superspiss.

 

Det kan vi desverre se langt etter. Baptista blir Arsenalspiller på permanent basis til sommeren desverre.

Link to comment
Share on other sites

Forundrer meg ikke om Wenger kjøper Baptista. i så fall får vi håpe på et mirakel der Baptista forandrer seg totalt i sommer, for den Baptista som har spilt i Arsenal i år har ikke vært god nok for reservelaget engang. Jay Simpson vs Baptista. Soleklar Simpson-seier.

Link to comment
Share on other sites

Tror nåkk ikke Wenger kommer til å kjøpe Baptista... Han kommer ikke til å kjøpe en enste en i sommer :/ Typisk Wenger bruker aldri for mye penger :/

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Jeg har hatt sansen for baptista lenge før han ble arsenal spiller, og jeg vil gjerne ha han her neste år, isåfall da Wenger mener at dagens lag ikke trenger forsterkninger.. :) Han vil trenge tid og selvtillit, og jeg tror så fort han blir i sin rette form og mer erfaring fra england og pl så kan han bli en formidabel spiss! Tiden vil vise men jeg vil heller ha han enn Reyes! Reyes er en god spiller men i mine øyner så har han ingenting i arsenal å gjøre når han har vist så veldig tydelig at han ikke vil være i england! Skal han ende opp i arsenal igjen så vil det være forde det er ingen andre valg, og det sier jo litt om situasjonen også.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hatt sansen for baptista lenge før han ble arsenal spiller, og jeg vil gjerne ha han her neste år, isåfall da Wenger mener at dagens lag ikke trenger forsterkninger.. :ph34r: Han vil trenge tid og selvtillit, og jeg tror så fort han blir i sin rette form og mer erfaring fra england og pl så kan han bli en formidabel spiss! Tiden vil vise men jeg vil heller ha han enn Reyes! Reyes er en god spiller men i mine øyner så har han ingenting i arsenal å gjøre når han har vist så veldig tydelig at han ikke vil være i england! Skal han ende opp i arsenal igjen så vil det være forde det er ingen andre valg, og det sier jo litt om situasjonen også.

 

Enig ....Baptista er veldig god. APRILSNARR!!!!!!!! :P

Du verden, så......... morsom du er.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...